פתרון משולב לניהול משאבי אנוש, נוכחות ושכר הושג באמצעות שת"פ יחודי

פתרון משולב לניהול משאבי אנוש, נוכחות ושכר הושג באמצעות שת"פ יחודי

הסכם שיתוף פעולה בין אוטומציה החדשה לסינריון מערכות, מאפשר פתרון משולב לניהול משאבי אנוש, נוכחות ושכר במגזר המוניציפלי

שיתוף

סינריון מערכות ו"אוטומציה החדשה" מבית One, חתמו על הסכם שיתוף פעולה. במסגרת ההסכם מציעות החברות פתרון משולב, איכותי וסינרגטי של מערכות הדגל שלהן, לניהול משאבי אנוש, נוכחות ושכר – פתרון המותאם במיוחד לדרישות המגזר המוניציפאלי, לגופים מטעמו ולמוסדות ציבור נוספים. זהו שיתוף פעולה בלעדי וראשון בין שתי החברות הוותיקות המובילות בתחומן, אשר לשתיהן אחיזה ארוכת שנים במגזר המוניציפלי.

במסגרת שיתוף הפעולה פיתחו החברות פתרון משולב וייעודי למגזר המוניציפלי, בסיועו של ראש מנהל שכר והסכמי עבודה במרכז השלטון המקומי (לשעבר), עו"ד דן בן חיים. הפתרון כולל את כל סוגי הסכמי הנוכחות של כל עובדי המגזר, בהתאם לאוגדן תנאי השירות של מרכז השלטון המקומי, כמו גם הסכמי "עוז לתמורה" ו"אופק חדש" למורים המועסקים ע"י העיריות/מועצות.

תשתית להגדרת תבניות עבודה, מאפשרות ניהול פשוט ונוח של כל הסכמי האב הקיימים במגזר המוניציפלי. ממשקים ידידותיים למשתמש מאפשרים לעובדים ומנהלים, דיווח אינטרנטי ובאמצעות המובייל, ונותנים מענה גם כאשר מדובר ביחידות מבוזרות ובעובדים בשטח.

הפתרון האינטגרטיבי מאפשר לנהל את השלבים השונים במחזור חיי העובד בארגון, תוך הסתכלות ממוקדת על נתוניו: החל משלב קליטת העובד, דרך תנאי העסקתו, מסלול קידום אישי, הכשרות, הערכות תקופתיות, ההטבות ועוד. כל זאת, ללא צורך בדיווח כפול של נתוני עובדים, הסכמים וכד' – כל הנתונים מוזנים ומתעדכנים פעם אחת בלבד.

שיתוף הפעולה הניב עד כה הסכמים חדשים עם מגוון עיריות, רשויות ומועצות, ביניהן: רעננה, באר שבע, רחובות, יבנה, גבעתיים, אור עקיבא, קריית גת, טורעאן, קריית ביאליק, נס ציונה, נתיבות, קרית שמונה, מ.א. מטה בנימין, מ.א גלילי עליון , מ.א ברנר, מ.א. קרני שומרון, מ.א. הר חברון ורבות נוספות.
בעז שלו, מנהל חטיבת מערכות שכר ומשאבי אנוש, אוטומציה החדשה מציין כי: "שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר פתרון משולב לעיריות ולמועצות, תוך התקשרות עם ספק אחד. שיתוף הפעולה נותן מענה מקצועי ואיכותי לצורכי השוק ומעניק ערך סינרגטי ושרות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותנו. אנו מברכים על החבירה לסינריון, כחברה בעלת ניסיון מעמיק וארוך טווח במגזר זה".

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות מוסיף: "כעת יכול המגזר המוניציפאלי ליהנות מפתרון המשלב בין שתי מערכות מובילות בתחומן, ללא צורך להתפשר על האיכות והעושר הפונקציונאלי. הפתרון המשולב תורם נדבך משמעותי לניהול יעיל ומאפשר יחס מיטבי של עלות-תועלת. נמשיך לטפח את השותפות עם חברת אוטומציה החדשה ונשקיע בה לטובת לקוחותנו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה