עולם ההשמה: סוף לקצר בתקשורת

עולם ההשמה: סוף לקצר בתקשורת

חברת נילוסופט מציעה מערכת שתתן פתרון להתנהלות יעילה בין חברות השמה לארגונים המגייסים

שיתוף
חברות השמה מול ארגונים

נושא הממשק בין חברות ההשמה לארגונים תמיד היווה בעיה. במקרים רבים גם אם חברת ההשמה שלחה לארגון קורות חיים העונים לדרישות המשרה, בכך מסתיים הקשר ביניהם. לרוב, הנתק חל רק בגלל קשיים בניהול המידע – ים קורות החיים המועברים אליו.

חברת Niloosoft החליטה להרים את הכפפה ולקחת את הנושא ברצינות, ולהשקיע את כל משאביה כדי לתת פתרון אמיתי לבעיה זו. החברה השיקה השבוע ממשק חכם לניהול העבודה מול חברות השמה הבנוי על מערכת  Hunter HRMS, שיציג בכל זמן נתון ממי התקבלו קורות החיים ומה סטטוס המועמד.   

מרוב ערוצי גיוס לא רואים את היער

לעיתים קרובות חברות השמה מרגישות שהן "עובדות קשה ולחינם": לאחר איתור עובדים מתאימים למשרה ושליחת קורות חיים לארגון המגייס, מגיע שלב הציפייה וההמתנה לתגובה מהארגון – זימון המועמד לראיון. הציפייה חיה ובועטת גם אצל רכזות ההשמה וגם אצל המועמד, שממתין לטלפון.

ואולם מחפשי עבודה רבים מאוכזבים כאשר הם שומעים מרכזת השמה: "שלחתי את קורות החיים שלך. אם החברה תראה לנכון, תוזמן לראיון".

הארגונים לא נעלמים סתם. רבים מהם משקיעים זמן רב בניהול המידע ועריכת סדר בערימת קורות החיים שזרמו מחברות ההשמה. פשוט מרוב קורות חיים וערוצי גיוס, לא רואים את היער: מאיזו חברה הגיעו קורות החיים של פלוני? מאיזו חברה הגיעו קורות חיים קודם? אילו קורות חיים מגיעים מחברת השמה ואילו מערוצי גיוס אחרים? את מי צריך לתגמל?  

החברה מבקשת לפתור את הבעיה ולתת מענה מיידי לשאלות האלה. הממשק, שלראשונה בתחום זה מבוסס על טכנולוגיית ענן, מאפשר לחברת השמה לראות משרות חדשות שעלו למערכת על ידי ארגון מולו היא עובדת. מנגד, כאשר חברת ההשמה שולחת קורות חיים לאותה משרה, מיידית מתקבלת הודעה אם המועמד כבר קיים במערכת של הארגון או לא.

בהמשך כל סטטוס אודות המועמד המתעדכן במערכת על ידי הארגון – יכול להיות חשוף גם בפני חברת ההשמה, כך שלא יהיה צורך בניסיונות התקשרות מיותרים המנסים לברר "מה קורה עם המועמד?".

הממשק מיועד לחברות וארגונים גדולים שעובדים מול מספר רב של חברות השמה, וישנו קושי לנהל תהליך גיוס יעיל ממקורות הגיוס השונים. מנהלי/ות גיוס בארגונים גדולים המעוניינים לנהל בצורה חכמה ופשוטה את תהליך ההתקשרות מול חברות השמה ומקורות הגיוס השונים. כמו כן הוא מיועד לחברות השמה המבקשות להתנהל בצורה חכמה, מהירה וקלה אל מול הארגונים.

לסיכום, ארגונים גדולים וחברות השמה יוכלו לנהל בצורה קלה ופשוטה את כל הקשרים ביניהם. כמו כל עבודה מול גורמים רבים ותפקידים הכוללת אדמיניסטרציה – זה הזמן לעשות סדר.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. הכפולים הנשלחים גם על ידי חברות ההשמה.
    ובעקיפין גם של המועמדים. שיורים את קורות החיים לכל מודעה.

    האם חברת השמה שרוצה לשלוח קורות חיים, תדע מראש שקורות החיים כבר קיימים ואין טעם לשלוח שוב. הראשון זוכה.

השאר תגובה