שיתוף
ליטל פרוש דוד מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Perimeter81

חברת הסייבר Perimeter81 מינתה לאחרונה שתי סמנכ"ליות חדשות. אחת מהן היא ליטל פרוש דוד שמונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה.

ליטל פרוש דוד מגיעה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש כשבאמתחתה יותר מ-18 שנות ניסיון בתפקידי ניהול משאבי אנוש.

היא מצטרפת אל חברת Perimeter81 לאחר 15 שנים בהן כיהנה בתפקיד VP HR (סמנכ"לית משאבי אנוש) בחברת התוכנה אמדוקס.

בתפקידה האחרון באמדוקס היתה פרוש דוד אחראית על ניהול אופרציית משאבי אנוש של החברה, המעסיקה יותר מ-30 אלף עובדים ומנהלים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.

מדובר בניהול של יותר מ-150 מנהלי משאבי אנוש בב-60 מדינות בעולם, בתחומים שונים. כמו כן הובילה פרוש דוד את חווית העובד בחברה, על כל סניפיה ואתריה. בתפקידה שמילאה פרוש דוד לפני תפקידה במרחב הבינלאומי של אמדוקס היא שימשה מנהלת משאבי האנוש של פעילותה של אמדוקס בישראל.

חברת Perimeter81 פיתחה פתרון אבטחת סייבר מתקדם, שנועד לפשט את הגישה לרשת מאובטחת עבור ארגונים שפועלים במודל העבודה ההיברידי. מספר העובדים בחברה צפוי לגדול פי שלושה עד סוף השנה הבאה.

הפתרון של פרימטר81 מחליף טכנולוגיות אבטחת רשת מיושנות, מבוססות חומרה, ומספק פלטפורמת ענן נגישה וקלה לשימוש. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים טכנולוגיים ולא טכנולוגיים כאחד להפיק את המיטב מהשימוש ברשת.

החברה דיווחה בשנה האחרונה על צמיחה של יותר מ-250% במספר הלקוחות, העובדים ובהכנסות השנתיות.

מנהלות משאבי האנוש סמדר גלאון ודנה זרקו מודריק, קודמו לתפקידים בכירים ברשת מלונות פתאל:

רשת מלונות פתאל הודיעה לאחרונה על כמה מינויים חדשים, בהם שתי מנהלות משאבי אנוש לשעבר שקודמו לתפקידים בכירים.

סמדר גלאון מונתה לתפקיד מבקרת מערכות שכר ונוכחות של החברה. בתפקידה האחרון כיהנה גלאון בתפקיד מנהלת משאבי אנוש של אשכול מלונות לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו בוטיק ירושלים.

לפני כן כיהנה גלאון בתפקיד מנהלת משאבי אנוש של מלונות כרמים ובראשית מרשת ישרוטל.

מינוי נוסף הוא של דנה זרקו מודריק, שמונתה לתפקיד מנהלת מחלקת פניות הציבור של החברה. זרקו מודריק הצטרפה לרשת מלונות פתאל אחר שירות של יותר מ-25 שנים בצה"ל, שם היתה קצינה ושימשה בתפקידי פיקוד וניהול בכיר בתחומי פניות הציבור, משאבי אנוש ורווחה.

עירית אברשטק מונתה לתפקיד סמנכ"לית הכשרות בחברת ההשמה Experis:

חברת Experis, מקבוצת מנפאואר ישראל, העוסקת בהכשרה, גיוס, השמה ושירותים מנוהלים בהייטק, מינתה את עירית אברשטרק לתפקיד סמנכ"לית הכשרות. לאברשטרק ותק של ארבע שנים ב-Experis. התפקיד החדש מהווה קידום.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה