לעיריית אשקלון דרוש/ה סמנכ"ל משאבי אנוש

לעיריית אשקלון דרוש/ה סמנכ"ל משאבי אנוש

לאחר 18 שנים בתפקיד פורש סמנכ"ל משאבי אנוש של עיריית אשקלון, יוסי לוי, ולעירייה דרוש/ה מנהל/ת אגף משאבי אנוש חדש/ה.

שיתוף
משאבי אנוש עיריית אשקלון

במהלך מהיר מצד עיריית אשקלון פורסם בתחילת החודש המכרז החדש לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש לעירייה, לאחר יציאתו לגמלאות של סמנכ"ל משאבי האנוש הפורש, מר' יוסי לוי, אשר שימש בתפקיד זה 18 שנים.

המכרז כאמור פורסם לפני פחות משבועיים, אך המועד האחרון להגשת מועמדות (לפחות בסבב הראשון) הינו עד לתאריך 22.11.2015 בשעה 12:00. להגשת המועמדות לתפקיד נדרש להגיש: טופס פרטי מועמד (קישור מהיר לטופס פרטי מועמד – לחץ כאן!), תעודות להוכחת עמידה בתנאי הסף, צילום ת.ז, קו"ח, תעודות והמלצות. את הטפסים הנ"ל יש לשלוח למחלקת הדרכה והעסקה, ת.ד 9001, עיריית אשקלון, או באמצעות הפקס: 08-6792556, או המייל: michrazim@ashkelon.muni.il

תיאור תפקיד מנהל/ת אגף משאבי אנוש, עיריית אשקלון:

התפקיד כולל אחריות כללית על כל מחזור החיים של העובד, מהאיתור ועד הפרידה מהעובד, כמו גם ניהול תקנים ומערך השכר של העירייה. בין השאר אחראי מנהל/ת אגף משאבי האנוש על פיתוח ההון האנושי ותהליכי העבודה, על רווחת העובדים, מערך דיווח הנוכחות, סיום העסקה, יחסי עבודה ועוד. באחריותו גם עריכת סקרי צרכי העובדים וטיפול בפניותיהם ובעיותיהם, תוך יצירת איזון בין צרכי העובדים לצרכי הרשות.

בנוסף, מנהל/ת אגף משאבי האנוש ייקח חלק בישיבות ההנהלה ובניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות, כמו גם ילווה וינחה מנהלים עמיתים בארגון.

דרישות תפקיד מנהל/ת אגף משאבי אנוש, עיריית אשקלון:

מועמדים לתפקיד מנהל אגף משאבי אנוש יהיו (דרישות סף):

  • בעלי תואר אקדמי (מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה) רלוונטי [תואר שני – יתרון]
  • בעלי ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות (במהלך 10 השנים האחרונות), מתוכם – לפחות 5 שנות ניסיון ניהולי, בתחום כ"א, משאבי אנוש, בארגון המונה לפחות 100 עובדים / מנהל משאבי אנוש ברשות מקומית כלשהי / כהונה במגזר הציבורי במתח דרגות 40-42 ומעלה, למשך פרק זמן העולה על שנתיים.

כישורים נדרשים:

  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • עמידה במצבי לחץ ויכולת תיעדוף
  • יכולת הנעת עובדים ובעל יחסי אנוש מעולים
  • שליטה מלאה בשפות עברית ואנגלית – בכתב ובעל פה
  • ניסיון בהפעלת תוכנות מחשב

התפקיד הינו בכפיפות ישירה למנכ"ל העירייה ובמסלולי קידום – מנהל אגף 14 – 12 (במידת הצורך: תיבחן העסקה בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים).

* העבודה מתאימה לנשים וגברים כאחד, פניות מתאימות בלבד תענינה. מועמדים שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים כולל תעודות להוכחת עמידה בתנאי הסף, ייפסלו ולא יובאו לדיון. בקשות שתתקבלנה לאחר המועד האמור לא תובאנה בחשבון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה