6 מודעות הגיוס היצירתיות ביותר באינסטגרם

6 מודעות הגיוס היצירתיות ביותר באינסטגרם

כולנו מכירים את תחום הגיוס החברתי ברשתות החברתיות אולם הדגש מושם לרב על לינקדאין ופייסבוק, וחברות רבות טרם גילו את הערך של אינסטגרם לגיוס עובדים

שיתוף
starbucks

אינסטגרם היא פלטפורמה מושלמת להצגת מודעות גיוס מצולמות המעבירות היטב את הוואי החברה והעובדים, בנוסף לכך היא מאפשרת להוסיף יצירתיות מגוונת למודעה הכתובה.

לצורת השראה למודעת הגיוס הבאה שלכם באינסטגרם, להלן כמה ארגונים שיצרו מודעות גיוס יצירתיות ביותר ברשת החברתית:

 מודעת משימה או משחק

מודעה זו של חברת Verizon היא דוגמה מצוינת לאופן בו אתה יכול לאתר מועמדים למשרה באינסטגרם באמצעות משימה או משחק. כאשר המשימה שהמועמדים מתבקשים להשלים רלוונטית לעולם התוכן של החברה שלך, הרי שבצעת סינרגיה מושלמת.

instagrm1

פשוט ורלוונטי

חברת Starbucks לא הלכה לכיוון גרנדיוזי ביצירת מודעת האינסטגרם שלה לגיוס עובדים והוכיחה שפשוט אכן עובד. מאחר והחברה ידועה "לשמצה" בשגיאות כיתוב השמות על כוסות הקפה למזמינים, הם פשוט אמצו את שיטת השגיאות במודעת הגיוס.

starbucks

טעים מכדי להתעלם

סרטון גיוס הווידאו של  Magical Kitchen מתוך המטבח הוא פשוט אך יעיל. כשמדובר במודעת הגיוס שלהם הם פשוט עשו את מה שהם הכי טובים בו – אפו עוגה. לא רק שזו דרך יצירתית מאוד לפרסם משרות, זה גם מקושר ישירות לעולם התוכן של החברה המגייסת.

kitchen

פגוש את הצוות

בחברת  Cactus Club הבינו כי אנשים שואפים לעבוד בסביבה חיובית, עם אנשים נחמדים סביבם לכן שיתוף התמונות של העובדים בחברה היא דרך מצוינת לספק למחפשי העבודה תובנות באשר לתרבות החברה.

cactus

צבעוני ומעניין

האנימציה של מודעת הדרושים של חברת Tree Trunk Digital יצירתית במיוחד. הצבעים הבהירים תופסים את תשומת הלב של מחפשי העבודה ומאחר והם סוכנות דיגיטלית זה אך הגיוני שהם יעשו שימוש בכישורים שלהם גם במודעת הדרושים.

tree

פניה אישית

תמיד טוב לגרום לאנשים להרגיש מיוחדים, גם כמובן למחפשי העבודה. לכן חברת Venuescape  עושה שימוש במודעת האינסטגרם שלה כדי להמחיש שהם בחרו בך במיוחד לתפקיד.

venus

 

במאמר הבא תוכלו לקבל 3 טיפים לבנייה נכונה של מודעת גיוס באינסטגרם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה