* מחיר כרטיס 880 ש"ח + מע"מ
ברישום מוקדם 680 ש"ח + מע"מ
במידה ויש בעיה בטעינת הטופס – ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון: 0722-555-225 (לבקש את דבורית) או במייל: office@hrus.co.il
* מחיר כרטיס 880 ש"ח + מע"מ
ברישום מוקדם 680 ש"ח + מע"מ
במידה ויש בעיה בטעינת הטופס – ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון: 0722-555-225 (לבקש את דבורית) או במייל: office@hrus.co.il
כנס בנושא תקשורת פנים ארגונית
מנחה הכנס: פרופסור יעקב קדם
23.12.2018
כפר המכביה
לו"ז הכנס
09:10 – 09:00

דברי פתיחה וסדר יום | יורם שולטהייס
09:40 – 09:10

10:40 – 10:10

Inside-Out: מתכון מנצח להפיכת העובדים לשגרירים | עופר הירש
מתכון מנצח להפיכת העובדים לשגרירים תוך שימוש ברשתות החברתיות הקיימות, המהוות ערוץ מנצח. בכנס אדבר על העברת מסרים מהפנים לחוץ, כמובן שאציג את שיתוף העובדים בהחלטות ומתן כלים עבורם להעביר את המסר הלאה כשגרירים.
עופר הירש – מנהל ומקים התקשורת הארגונית ברכבת ישראל ובוגר תואר שני בשיווק והתנהגות ארגונית.
11:10 – 10:40

תקשורת פנים ארגונית ככלי לניהול מסע העובד כלקוח | עידן טפירו
בהרצאה נדבר על התקשורת הפנים ארגונית כמרכיב קריטי בהטמעת מסע חווית העובד כלקוח תוך שימוש בכלים יישומיים שבוצעו במספר חברות בישראל ותוך היכרות עם היישום הטכנולוגי של ניהול מסע העובד כלקוח.
עידן טפירו – מנכ"ל ובעלים משותף של חברת שקד – הדרכה למצוינות, סוכנות ההדרכה של אפל בישראל.
12:10 – 11:10
הפסקת קפה, נטוורקינג וכיבוד עשיר
12:40 – 12:10

"אוי למה לא אמרתם": תקשורת פנים ארגונית כסוכנת סוציאליזציה בארגון ועל הקשר בין זוכה פרס נובל לטיסה לחו"ל | ורד בהר
חברות עסקיות בעולם המודרני דואגות שלא להישאר מאחור בנושאי שיווק. כל ארגון המכבד את עצמו ימנה דובר או אשת יחסי ציבור כדי להגדיל את חשיפת המותג, אם זה לצורך יצירת רווחים, יוקרה או שיח ציבורי. אבל ישנה נקודה בקֶשת הרחבה של השיווק שלא פעם נותרת מיותמת: השיווק הפנימי.
"אוי למה לא אמרתם" היא אמירה נפוצה בארגונים שלא מיטיבים עם העברת המסרים, והיא יכולה לבוא לידי ביטוי במספר רב של סיטואציות: "אוי למה לא אמרתם עד מתי צריך לסגור את דו"ח הנוכחות", "אוי למה לא אמרתם שצריך קבלות להחזר הוצאות" או "אוי למה לא אמרתם שמחר יום שבתון". בעצם, האחרון אף פעם לא קרה.
ההרצאה מלווה במצגת, סרטונים ודוגמאות מחיי היום יום בארגונים.
ורד בהר – מנהלת משאבי אנוש של מוסד הטכניון למחקר ופיתוח.
13:10 – 12:40

13:40 – 13:10

מתקשורת פנים מדווחת לתקשורת פנים משתפת ומחברת | שרית פרופר רוטהברט
הטמעת וורקפלייס של פייסבוק כפלטפורמת תקשורת פנים מרכזית בשטראוס, המייצרת קהילה.
שרית פרופר רוטהברט – מנהלת תקשורת פנים ארגונית בקבוצת שטראוס בישראל.
14:40 – 13:40
ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון כפר המכביה
15:10 – 14:40

איך מנהיגים ומנצחים? – סיפורי הצלחה של "נטפים" | יורם בר סלע
תקשורת פנים-ארגונית ככלי ליצירת הזדהות עם חזון החברה ומימוש האסטרטגיה העסקית. סיפורי הצלחה מסעירים מ"נטפים" שלנו ומחברות אחרות בעולם.
יורם בר-סלע – בעלים ומנכ"ל משותף בחברת Frisbee-Branding המתמחה בבניית מותגים, תקשורת שיווקית ותקשורת פנים ארגונית.
16:10 – 15:40

מודל TRIPLE C | רוני קרמר
מודל TRIPLE C לשיפור התקשורת הפנים ארגונית ולחיזוק תחושת המחוברות, השייכות והמחויבות של העובדים לארגון ולמנהל הישיר שלהם. יותר מ-67% מהעובדים, במדינות המפותחות, לא חשים מחוברים למקום העבודה. 79% מהאירגונים מעריכים באופן שגוי את מידת המחוברות של העובדים שלהם – הם חושבים שהמצב הרבה יותר טוב. לחוסר מחוברות העובדים יש השלכה ישירה על רווחיות הארגון. ההחזר על שכר של עובד לא מחובר עומד על כ- 60% בעוד שעובד עם מחוברות גבוהה מחזיר מעל 130% מהשכר שלו.
כשמדובר בליקויים בתקשורת הפנים ארגונית – אנחנו מבינים שיש לאספקט הזה השלכות גם למידת המחוברות של העובדים לארגון וגם לתפוקה ולרווחיות. מהם הסיבות לירידה במידת המחוברות של העובדים? כמה זה עולה לארגון? מדוע מנהלים לא מצליחים לשפר את המצב? כיצד ניתן לחזק את מידת המחוברות של העובד?
בהרצאה מרתקת ואינטראקטיבית נלמד ונרכוש כלים מעשיים לשיפור התקשורת הפנים ארגונית על מנת לחזק את תחושת השייכות, המחוברות והמחויבות של העובדים בארגון.
רוני קרמר – מנחה קבוצות מוסמך, יועץ ומאמן עסקי, מגשר, מתמחה בליווי עסקים בכל הקשור לחיזוק מחויבות ומחוברות העובדים לארגון.
15:40 – 15:10

16:40 – 16:10

כיצד בונים תכנית עבודה לתקשורת פנים ארגונית | רום שיבי
סדנא מעשית שתעסוק בניהול קמפיינים של שינוי ארגוני, יצירת מותגים פנימיים ושיגור, ניהול קמפיינים של ערכים, הדרכת מנהלי ביניים להיות מגייסי מוטיבציה בקרב הצוותים שלהם, תכניות הערכה והוקרה ועוד.
רום שיבי – יועץ ארגוני ותיק ומנהל הפורום הישראלי לתקשורת הפנים ארגונית, מייעץ להנהלות הארגונים הגדולים בארץ בהטמעת אסטרטגיה עסקית ותכנון והטמעה של שינויים ארגוניים, מיזוגים ורכישות, ניצול חוכמת ההמונים הפנימית' ועוד.
* מחיר כרטיס 880 ש"ח + מע"מ
ברישום מוקדם 680 ש"ח + מע"מ
הכנס ייערך בכפר המכביה – חנייה חינם במתחם.