כנס תקשורת פנים ארגונית 2019

עלויות:
680 ש"ח + מע"מ לנרשמים ברישום מוקדם
780 ש"ח + מע"מ לנרשמים ברישום רגיל

880 ש"ח + מע"מ לנרשמים ברישום מאוחר

מחקרים מראים מתאם בין ארגונים שיש בהם תקשורת ארגונית קבועה ורציפה לבין הצלחה ארגונית*.

הסיבה לכך היא פשוטה: תקשורת, דיאלוג, שיתוף גורמים לעובדים להיות מעורבים יותר, מחויבים יותר, שותפים יותר ובכך מייצרים מחוברות. ומחוברות, כולנו כבר יודעים, משפיעה מאד על ההצלחה של חברה:

  • מחקרים רבים מצביעים על כך שבארגונים בהם שיעור המחוברות גבוה, גם ההצלחה העסקית גבוהה.
  • הסיכוי שעובדים מחוברים יעזבו את הארגון קטן ב- 87% מעובדים לא מחוברים.

כנס תקשורת פנים ארגונית 2019 של HRus יעסוק בדרך בה הופכים את התקשורת לאפקטיבית ומשפיעה על הצלחת הארגון.

הכנס הפעם יעסוק בשתי סוגיות מעניינות ומורכבות שאנשי התקשורת הארגונית מתמודדים עימן:

  • תפקידה של התקשורת הארגונית היא להעביר מסרים בתוך הארגון, במגוון דרכים וחוויות, אבל האם היא האחראית הבלעדית לכך? בוודאי שלא. השחקנים המרכזיים עליהם מוטלת האחריות על העברת המסרים הם המנהלים הישירים – הם נמצאים בקשר שוטף עם עובדיהם, הם חשים את הדופק היחידתי בקרב העובדים שלהם, הם נציגי הארגון מבחינת עובדיהם. האם התקשורת הארגונית יכולה לעזור ביצירת מנגנון להעברת מסרים בארגון ותחזוקתו? בוודאי שכן, ולכן נעסוק בנושא הזה בכנס – מנהלים מתקשרים.
  • עד לפני מספר שנים לא רב, מרבית התקשורת הפנים ארגונית עברה 'מלמעלה למטה' (Top down), מההנהלה לעובדי הארגון. בשנים האחרונות, הפתרונות הטכנולוגים האיצו את היכולת הארגונית להעברת תקשורת גם בצורה הפוכה (Bottom up). גם כאן לתקשורת הארגונית יש תפקיד קריטי – כיצד רותמים עובדים לשתף, להגיב, להביע את דעתם כאשר הם יודעים שדעותיהם חשופות לכל? כיצד מנהלים שיח דיגיטלי בתוך ארגונים מוועדים? מה גבולות הגזרה של התקשורת הארגונית בארגונים בהם יש רשתות פנים ארגוניות? בכנס תוכלו להתרשם ממספר Case studies של תקשורת Bottom Up.

אז אם אתם אנשי תקשורת ארגונית, HR או כל פונקציה ארגונית שנושא התקשורת הארגונית מעסיק אותה לא מעט בארגון, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ואל מגוון מרצות ומרצים מרתקות ומרתקים שיציגו ב-15 בספטמבר.

* בסקר שערכה חברת ROI Communication בקרב 697 חברות מובילות, עולה כי "השקעה של החברות בתקשורת ארגונית ואפקטיביות התקשורת, מנבאות באופן מובהק הכנסות גבוהות יותר למניה".

לו"ז כנס תקשורת פנים ארגונית

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

דברי פתיחה וברכות

09:00-09:10

רונית משה כהן

על תקשורת Top-Down, Bottom-Up ומה שביניהם

יו"ר הכנס: רונית משה – כהן

תקשורת ארגונית כשמה כן היא – אחראית על התקשורת בארגון, אבל האם היא האחראית הבלעדית? בוודאי שלא, למנהלים יש תפקיד קריטי כמעבירי מסרים ארגונים לעובדיהם, ולכן ארגון בו יש הבנה כי תקשורת עם עובדים היא אחד המפתחות להצלחתו, יוודא שיש תנועת תקשורת לשני הכיוונים, Top-Down, Bottom-Up, ומה שביניהם (רמז- תקשורת בינאישית של המנהלים), ויבנה מנגנוני תחזוק של מגוון הערוצים.

ההרצאה תעסוק בדרכים המגוונות בהן ניתן לוודא שהתקשורת הארגונית אכן אפקטיבית ותורמת להצלחת הארגון באמצעות הערוצים השונים.

רונית משה-כהן, יועצת לתקשורת פנים ארגונית ומאמנת אישית: "לאחר 15 שנים בתחום השיווק, החלטתי שיש קהל יעד שבו הכי מאתגר אותי לגעת – עובדי הארגון, וכך לאחר רתימת המנכ"ל לנושא, חיברתי את 2 האהבות הגדולות שלי (שיווק ואנשים) והקמתי, פיתחתי והטמעתי את התקשורת הארגונית באסם-נסטלה במשך כ-6 שנים. האתגר הבא שלי הוא לגעת בעוד עובדים, בארגונים אחרים, ולכן החלטתי לצאת לעצמאות.

09:10-09:50

שרון שמש

מובילים תקשורת אסטרטגית

שרון שמש | מנהלת המחלקה לתקשורת פנים ארגונית בכללית

הכללית הוא ארגון הבריאות הגדול בישראל, המעסיק מעל 40 אלף עובדים. בארגון כ- 5,000 מנהלים בדרגי ניהול שונים ומפרופסיות שונות. אשר נדרשים להעביר לעובדים מסרים שונים, ממסרים טכניים דוגמת נהלי עבודה ועד למסרים אסטרטגיים מורכבים. לא תמיד דוא"ל הוא הערוץ המהיר והאפקטיבי יותר ולא כל עובדי כללית מחוברים לדוא"ל במהלך שעות עבודתם.

נלמד כיצד בונים מחויבות של מנהלים בארגון להעביר מסרים אסטרטגיים, שכן זהו האתגר של תקשורת פנים ארגונית בכל ארגון.

09:50-10:25

אריק רייזר

קהילות עובדים כערוץ תקשורת ארגונית

אריק רייזר | מומחה ל – Digital Collaboration

קהילות וירטואליות ציבוריות הפכו לנחלת הכלל, כיום הן משמשות כמקור מידע חשוב בתחומי פנאי שונים ומגוונים. מגמה זו לא פוסחת על הארגון וקהילות עובדים הופכות לערוצי תקשורת ושיתוף כחלק מסביבת העבודה הדיגיטלית (Digital Workplace).

היתרונות בשימוש בקהילות ארגוניות ככלי תקשורת רבות ומגוונות, בין השאר ניתן למנות את האפשרות למקד את המסרים לקהלי יעד שונים, להפוך את הפצת המידע לשיחה דו כיוונית, לחזק את האמון בקרב העובדים ועוד.

ההרצאה תעסוק בקשר בין קהילות עובדים ותקשורת ארגונית, עקרונות פיתוח וניהול קהילת עובדים, חיבור לתוכניות התקשור וכיצד יכולים מנהלי התקשורת הפנים ארגונית לתרום לטיפוח הקשר והזיקה בין העובדים והארגון.

10:25-11:00

הפסקה מתוקה וביקור בתערוכה

11:00-11:45

נעמה שוורץ

מנהלים תקשורת

נעמה שוורץ | מנהלת תקשורת פנים ארגונית בנטפים

מה העובדים שלנו רוצים וצריכים כשזה מגיע לתקשורת פנים ארגונית? שיקשיבו להם, שישתפו אותם, שיספרו להם חדשות טובות, וגם חדשות פחות טובות, שישתפו אותם ברציונל ההחלטות, להבין את התמונה הגדולה ולהיות מסוגלים להשפיע עליה.

אנו מבינים היום שתקשורת טובה בין עובד למנהל היא גורם השפעה מרכזי לחיבור העובד לארגון. אז מי באמת אחראי לתקשר לעובדים מה נעשה בארגון? איך מתקשרים באופן אפקטיבי? מהם המפתחות להצלחה לתקשורת מנוהלת?

11:45-12:15

קובי סלע
ליאת רוסטוקר

תקשורת שיתופית ככלי להעצמה וקידום תהליכים ארגונים

קובי סלע | מנהל בטיחות, איכות וסביבה ומוביל פילר Leadership, בחטיבת אסם – סחר

ליאת רוסטוקר | יוצרת תוכן ותהליכי שינוי שיתופיים לשעבר Change Manager בחברת אסם- נסטלה

איך מייצרים מהלך של הרחבת תפיסת תפקיד ניהולי והעצמת מחוברות עובדים, בעזרת תהליכי תקשורת ושיתוף?

מוזמנים לשמוע על הדרך, הכלים והתוצאות כפי שעולים מהפרויקט אותו הובילו קובי וליאת בחברת אסם-נסטלה.

12:15-12:45

חוגגים גיוון

שרית רוטהברט | מנהלת תקשורת ארגונית, שטראוס

בהרצאתה תשתף שרית מניסיונה כיצד הופכים את יעדי הגיוון לשיח מגוון ומכבד שמביא לידי ביטוי את קולותיהם השונים של העובדים שלנו.

המשתתפים ילמדו כיצד להוציא לפועל תוכנית תקשורת שתציף את השיח הארגוני ותטמיע את יעדי הגיוון הארגוניים. המשתתפים ילמדו כיצד ניתן להטיל תוכנית מסוג זה על יעדים שונים ובכך לרתום את השיח הארגוני לטובת השגת אותם יעדים.

12:45-13:15

ארוחת צהריים בחדר האוכל
של מלון כפר המכביה

13:15-14:15

עופר הירש

"כאן גרים בכיף"

עופר הירש | מנהל התקשורת הארגונית, רכבת ישראל

מעבר דירה בחיים הפרטיים מלווה באינספור חששות, כך גם בעת מעבר לבניין משרדים חדש: כיצד ייראה המשרד החדש, האם יהיה לי משרד משותף, נוף, כמה זמן אוסיף לעצמי בדרכים ולמה לא שאלו את דעתי בכלל…

בהרצאתו ישתף אותנו עופר בתפקידה של התקשורת הארגונית בעיצוב חוויית מעבר מטה הארגון ממתחם קרוונים לבניין משרדים חדש.

השפעת המבנה על התרבות הארגונית, התמודדות עם מנהלים שאינם רתומים למהלך, מתן במה לחששות העובדים מהשינוי, יצירת באזז חיובי, פיתוח ערוצי תקשורת ייעודיים ועד יומו הראשון של העובד במשרד החדש… וגם קצת אחרי.

14:15-14:45

אפרת בן נר

יצירת שיח ארגוני רשתי ב-5 שלבים

אפרת בן נר | יועצת נוכחות ברשת לארגונים ועסקים

בעידן הרשתי והטכנולוגי, אחד האתגרים המרכזים העומדים בפני ארגונים הינו יצירת דיאלוג תקשורתי חוויתי המותאם לדורות השונים. איך מייצרים את הסיפור הארגוני הרשתי שלנו? כיצד נכון להעביר מסרים אפקטיבים בערוצי המדיה השונים? כיצד מייצרים מנגנונים רשתיים המספקים חווית עובד חיובית? מהם מנגנוני שימור והעברת ידע בעידן המודרני?

ההרצאה תספק כלים פרקטים ליצירת שיח ארגוני אפקטיבי והבניית ערוצי תקשורת bottom-up המשמשים כמד דופק ארגוני עבור הנהלה ומשאבי אנוש ומייצרים מחוברות טכנולוגית ואישית לארגון.

14:45-15:15

רונית משה כהן

WorkShop: בניית framework לתוכנית עבודה לתקשורת פנים ארגונית

יו"ר הכנס: רונית משה – כהן

הנרשמים יקבלו לפני הכנס שאלון הכנה ל-WorkShop ובמהלכו יבנו בעזרת המומחים framework לתוכנית עבודה לבניית תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית, ייעודית לארגונם, על סמך האתגרים והיעדים הארגוניים שלהם, במטרה לאפשר התחלת עבודה ביום שאחרי.

15:15-16:30

לקבלת טופס הרשמה לכנס – מלאו את הפרטים

עלויות:
680 ש"ח + מע"מ לנרשמים ביולי
780 ש"ח + מע"מ לנרשמים באוגוסט

880 ש"ח + מע"מ לנרשמים בספטמבר