כנס חדשנות בטכנולוגיות HR נפתח הבוקר בתל-אביב

כנס חדשנות בטכנולוגיות HR נפתח הבוקר בתל-אביב

האירוע, שמופק ביוזמת אתר HRus וקבוצת אנשים ומחשבים, מיועד לקהילת מנהלי IT ו-HR. מאות מוזמנים נוכחים כעת במקום

שיתוף

הבוקר (ד') נפתח בתל-אביב הכנס המדובר על חדשנות בטכנולוגיות HR. האירוע, שמופק ביוזמת אתר HRus וקבוצת אנשים ומחשבים, מיועד לקהילת מנהלי IT ו-HR. מול מאות המוזמנים, ניתן דגש על יחסי הגומלין בין מחלקת IT למחלקת HR בהיבט של פיתוח טכנולוגיה ייעודית לניהול ההון האנושי.

במוקד הכנס:  קשרי העבודה בין שתי המחלקות הן בהיבט של השירותים המקצועיים אותם נדרשת מחלקת משאבי אנוש לספק למחלקת ה-IT והן בהיבט של השירותים המקצועיים אותם נדרשת מחלקת ה-IT לספק למחלקת משאבי אנוש (אפיון מערכות מתקדמות לניהול הון אנושי, בחירת ספקים, הטמעת מערכות, הדרכה ותמיכה).

את האירוע פתחו על הבמה  גלעד רבינוביץ – מנכ"ל IT-Strategy ועינת שמעוני– אנליסטית בכירה ב-STKI. בפתח דבריו אמר רבינוביץ': "אני חסיד של ביורוקרטיה ארגונית. ארגונים קמים ונופלים על הביורוקרטיה. מערך מנהלתי יעיל מחזיק חברות ובזכותן חברות שורדות גם בתקופות משבר. המערך היציב, בו נמצאים אנשים במשך שנים, לא אלו שמתחלפים כל שעתיים, אלא הגרעין החזק והיציב של הארגון הוא עמוד השדרה של הארגון. התפקיד של מנהלי משאבי אנוש הוא לבנות תשתית מסודרת של גרעין יציב. התפקיד הוא לבנות תרבות ארגונית שבמרכזה נמצא הגורם האנושי והחתירה לשמר אותו כך שיהפוך לעמוד השדרה של הארגון".

 

מעמד מידרדר והולך

רבינוביץ' הודה כי "ארגונים מנסים לשלם ולתת לעובד כמה שפחות ולהוציא ממנו כמה שיותר. זה אינטרס של ארגון. התפקיד של מנהלי משאבי אנוש הוא למצוא את שביל הזהב כך שהעובד יהיה במרכז קודם כל".

אשר למעמדם של מנהלי מערכות מידע בארגונים, התריע רבינוביץ' כי הוא "הולך ומידרדר. איך זה קורה כשהטכנולוגיה מתפתחת? הם נתפסים בעיני המנכ"לים כטכנולוגים ולא כמנהלים. כדי להגיע למעמד בחברה צריך להיות קודם כל מנהל", הדגיש.

 

מיקוד ערכי

שמעוני, מצדה, דיברה על כך ש"כמות ה'וונדורים' (הספקים) בארץ, שלא לדבר על ספקים בחו"ל – היא עצומה. בישראל בלבד יש מעל 100 ספקים שעוסקים בעולמות התוכן של גיוס, הדרכה, שכר, ניהול הון אנושי ועוד. יש ספקים חדשים וחדשניים. יש אימוץ של המגמות הטכנולוגיות הכי חדשות כמו אחסון ענן, מדיה חברתית, אי-לרניג (לומדות) ועוד.

לדבריה, "בישראל ישנם כל כך הרבה פתרונות חדשים פונקציונאליים אבל מעט מאוד פתרונות אסטרטגיים".

והיה לה גם מסר למנהלי משאבי אנוש. "תתמקדו בערך. האתגר הוא להיות אסטרטגי אבל גם פרקטי. אל תלכו לקראת תהליכי מחשוב ארוכים ומורכבים. אל תמתינו לעתיד, בפרט לא כדי להכניס את האנליטיקס. אל תזמו פרויקטים שלוקחים 3 שנים. תבחרו פתרונות פרקטיים שנותנים תוצאות, שניתן להטמיע ולעבוד איתן בטווח הקצר. פתרונות ידידותיים שיתחילו לשרת אתכם ולהניב תוצאות".

במהלך היום מרצים מנהלים בכירים נוספים, שאת עיקרי דבריהם נביא כאן במהלך היום ובימים הקרובים. בין השמות על הבמה:  פלי הנמר – מנכ"ל אנשים ומחשבים, שי שרגל – מנכ"ל RBS ונשיא ה-PMI (לשעבר), דורית אפלר – סגנית מנהלת אגף משאבי אנוש בשירותי בריאות מכבי, מורית רוזן – מנכ"לית HRD המתמחה בתהליכי גיוס; אפרת ליאני – סמנכ"לית משאבי אנוש במיקרוסופט, ריבי אספלר – מנהלת תיקי מוצרים חדשים לניהול הון אנושי ב-Synerion, רוויטל ויצמן – מנמ"רית נציבות שירות המדינה, ד"ר גיא דרורי – מנהל פיתוח מוצר בחברת Synel, אבי שניידר – דוקטורנט, מרצה לפיתוח ארגוני ובעל חברת ייעוץ ארגוני Otika, מירב חמי, פסיכולוגית – Logipass, ורד עידו גרוסמן – מנהלת מקצועית בתימה ניו-דומיין.

פרטים נוספים בהמשך היום.

נותני חסות כנס חדשנות בטכנולוגיות משאבי אנוש 2012

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה