חושבים ירוק: חברות שמכניסות את הטבע פנימה למשרד

חושבים ירוק: חברות שמכניסות את הטבע פנימה למשרד

חברות ברחבי העולם מעצבות את משרדיהן בדגש על טבע וצמחיה

שיתוף
משרדים ירוקים

משרדים ירוקים

מחקרים שנערכו לאחרונה הראו בעקביות כי עובדים בכלל ובני דור המילניום בפרט, יעדיפו לעבוד בארגונים שפועלים למען הסביבה. מחקרים אף הראו כי הוספת צמחיה למשרד גורמת לעובדים להיות מאושרים ופרודוקטיביים יותר.

הדגש על תרומה לסביבה הולך וגדל בארגונים וחברות ברחבי העולם כחלק ממאמצי הגיוס ושימור העובדים. העובדים הצעירים מתחברים לטבע ולסביבה, וערכיהם התרבותיים מושתתים על פעילויות משמרות.

מספר לא מבוטל חברות ברחבי העולם הלכו צעד אחד קדימה לטובת העניין ועצבו את המשרדים שלהן בשילוב הטבע הירוק.

להלן כמה מהחברות המשלבות באופן מרשים את הטבע בתוך המשרדים:

Essence

חברת המדיה הדיגיטלית Essence שבלונדון עצבה חדר מדיטציה לעובדים להקניית שלווה. היא נעזרה בחברת העיצוב פלדון רוז (Peldon Rose) שהתקינה בחדר קירות ירוקים חיים וספסלים מרופדים בעשב כדי לספק לעובדים מקום לנקות בו את הראש.

Adolfsson & Partners

באולפני המלך סטוקהולם של החברה הסקנדינבית אדולפסון ושות' (Adolfsson & Partners), השתמשו בשני עצים מלאכותיים עשויים מדיקט צבוע וחזזית אמיתית כדי להפוך את המשרדים של אולפני המלך שירגישו כמו יער שוודי.

Lululemon

החומה במפקדת חברת Lululemon בונקובר בבבניין בגובה של שלוש קומות תוכננה להיראות כמו טבעות צמיחה על עץ. גוסטבסון ויילי האדריכלים השתמשו בצמח האננס עבור המפקדה, אשר הצמיח פירות אמיתיים.

 

 

 

Second Home

Second Home בליסבון הוא מקום עבודה פורטוגזי שתוכנן על ידי SelgasCano ומהווה ביתם של יותר מ- 1000 צמחי ענק. מלבד היופי והשמחה שהצמחים מעניקים לעובדים הם גם מוסיפים פרטיות בין השולחנות, משפרים את איכות האוויר בחדר ומכניסים את הטבע פנימה.

Sonos

בחברת סונוס, מתן גישה לטבע לעובדים היה בראש סדר העדיפויות, אבל החברה גלתה שהאפשרות הזו מוגבלת בעת בניית המשרדים שלה בבוסטון בשל מזג האוויר בניו אינגלנד. לכן החברה הכניסה את הצמחיה והטבע פנימה לתוך המשרדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה