האם העובדים שלך נלהבים לגבי עבודתם?

האם העובדים שלך נלהבים לגבי עבודתם?

עובדים נלהבים הופכים באופן טבעי לכאלו שמתמידים בעבודה ועוברים בקלות יחסית דרך אתגרים ומשימות

שיתוף
עובדים נלהבים

עובדים נלהבים

עובדים נלהבים יכולים לסייע לחברה שלך בקידום מותג המעסיק ובגיוס כישרונות נוספים.

הם משפיעים על השורה התחתונה של החברה ומשיגים רמות צמיחה חדשות. למרבה הצער, מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב מצא, כי רק כ -13 אחוזים מהעובדים בארה"ב חשים תשוקה לגבי עבודתם.

איך אתה יודע אם העובדים שלך נלהבים, ויתרה מזאת, איך תוכל לזהות תשוקה לעבודה כך שתוכל לגייס עובדים נלהבים יותר בעתיד?

להלן מספר דרכים:

חפש יישור ערכים

אם ערכי העובד משתלבים באופן עקבי עם ערכי החברה ומטרותיה, סביר יותר שהם חשים תשוקה ארוכת טווח לתפקידם שלא נפגעה על ידי אתגרים זמניים. אנשים שכבר מוקדשים למשימות ולערכי החברה שלך צפויים להיות נלהבים יותר על עבודתם מאשר עובדים שלא מיושרים קו. הערכים והיעדים מכסים קשת רחבה, אך הם לעתים קרובות מתאימים לאחוזים ניכרים מצוות העובדים שלכם.

שאל את השאלות הנכונות

יש לשאול את השאלות הנכונות כדי לזהות עובדים או מועמדים נלהבים.. שאלות כמו "למה אתה רוצה לעבוד עבור החברה שלנו?" יכול לעזור לעורר רגש מסוים עבור עובדים נלהבים, אך שאלות כגון: "איך אתה נשאר מעודכן בתחום?" באמת יכולות לעזור לך לראות את כוננות התשוקה. שאלות כמו "מה גורם לך להתרגש לגבי הפוזיציה שלך?" יכולות לעזור לך לאתר את הדברים הספציפיים מהם העובדים או המועמדים לתפקיד נלהבים.

צור סביבה שמייצרת תשוקה

חניקה של צמיחה ויצירתיות עשויה לדכא את להבות התשוקה. גם אם עובד מתחיל עם תשוקה גדולה עבור החברה שלך והעבודה שלו, הוא עלול להתקפל ולהירתע אם כל הצעה שהוא מציע תזכה להתעלמות ולדחייה ולא תקבל הכרה. עידוד העובדים לבצע שינויים ולנסות לעשות דברים שונים עשוי להוסיף אלמנט של הפתעה והתרגשות ולהשאיר את מדד היצירתיות גבוה. זה ישמור על העובדים נרגשים ומתלהבים מעבודתם.

אפשר לעובדים לשלוט על הפיתוח שלהם

גם עובד נרגש ביותר יהיה משועמם אם אין לו מקום או הזדמנות לצמיחה ופיתוח. הגדרת מערכות ניהול למידה באמצעות וסבסוד תכניות הכשרה חיצונית יכולות לסייע לעובדים לשמור על הידע שלהם טרי מעודכן, תוך פתיחת הזדמנויות לקידום הפוטנציאל שלהם. מתן אוטונומיה לעובדים להשתתף בתוכניות אלו יסייע לשמור על תשוקה בחיים והכוונה נכונה לעבודה.

הכר בעובדים כאנשים

העובדים הם אנשים עם צרכים שונים, העדפות, אורח חיים, וערכים. זיהוי עובדים כפרטים גם בהקשר העבודה יהפוך אותם למאושרים בחייהם וכם עבודתם וזה יכול לעזור לא רק לשמור את התשוקה בחיים, אלא אף כדי לעורר אותה. אם העובדים מרגישים מוערכים כפרטים, זה עשוי לעורר תשוקה גדולה עוד יותר עבור העבודה שלהם במקום העבודה.

הכרת "עבודה טובה" מן הבוס או מעמיתים לעבודה יכולה לגרום למאמץ של העובד להרגיש שווה את הכל. תוכניות תמריץ יכולות לתגמל את העבודה על בסיס קבוע, אך אין להסתמך עליהן על מנת לגרום לעובדים להרגיש מוערכים, שכן עבודה שאינה מוכרת זמן רב מדי עלולה לגרום לעובדים להרגיש פחות מוערכים, ובכך לערער את התשוקה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה