680 ש"ח+מע"מ ברישום מוקדם (עד לתאריך 20.12) 780 ש"ח+מע"מ לנרשמים עד ל-05.01 880 ש"ח+מע"מ לנרשמים החל מ-06.01
* מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.
מטרת ההדרכה: הקניית כלים מעשיים לניהול תקשורת בינאישית פנים וחוץ ארגונים, והקניית כלים ליצירת תקשורת אפקטיבית כבסיס ליצירת שת״פ בין עמיתים – פנים ארגוני, ועם לקוחות – חוץ ארגוני. במהלך הסדנה נלמד "שפה מתקשרת" שפה היוצרת רצון להקשבה ותקשורת חיובית ומכלול מרכיבה כגון: הקשבה במובדל משמיעה, "מילים מוכרות" היוצרות המשכיות בשיחה ובקשר, ו"מילים לא מוכרות" היוצרות נתקים בתקשורת. נלמד איך למנוע ויכוחים, ומדוע הם בולמי תקשורת אפקטיבית. נעסוק במגוון מודלים מעולם התקשורת הבינאישית ומשמעותם הקריטית לרתימת עובדים ולקוחות ולשיתוף פעולה.
מה נלמד? 1. שלושת מרכיבי התקשורת הבינאישית 2. שפה מתקשרת 3. חלון ג'והרי – מודל לאיבחון סגנונות תקשורת אישיים 4. דפוסי תקשורת מודל אריק ברן T.A, מודל ריצ'ארד וולן 5. פידבק אפקטיבי ככלי מרכזי בתקשורת – כללי עשה ואל תעשה.
תוצרי הסדנה:
1 הבנת חשיבות התקשורת הבינאישית המהלך עבודה עם קולגות ולקוחות 2 הקניית שפה תקשורתית אפקטיבית 3 יכולת לנהל שיחה ממוקדת המובילה לתוצאות מצופות – רתימה, השפעה, שיכנוע, מכירות
מסר לסיום:
ניהול שיחות במשך יום העבודה חייב להתקיים על פי שיטה מובנית המבטיחה שיתוף פעולה והתייחסות עניינית של בן השיח, ובכך מתאפשר לנהל ולכוון את השיחה ליצירת תוצרים מוגדרים מראש, ולעמידה ביעדים.
למי?
מנהלי משאבי אנוש, HRBPs, מנהלי גיוס ומגייסים
מי?
אורית רוטרמן
מתי?
30.01
איפה?
מכללת מגמות
לו"ז סדנת מנהיגות HR פרקטית לשימור ומחויבות עובדים
התכנסות וארוחת בוקר
08:00-09:00
(1) יכולת ורמת השליטה שיש לנו– ה– HR והמנהלים בשימור העובדים ומניעת משברים, יותר מכפי שאנו נוהגים לחשוב– דיון ודוגמאות
(2) השתלבות אפקטיבית מהיום הראשון ועד תום השנה הראשונה. מה קורה במהלך השנה הראשונה לעובד, למה אנו מבצעים שיחות חתך לאחר כ: חודש, 3 חודשים, 9 חודשים.
(3) מקור ההתנגדויות העיקריות של מנהלים לנהל שימור בנוסף לניהול יעדים ומשימות וכיצד לרתום את המנהלים למאמצי השימור.
(4) טעויות שכיחות שמנהלים נוהגים לעשות הפוגעים ביצירת מגמה חיובית לשימור ומחויבות וכיצד למנוע אותן.
09:00-10:45
הפסקת קפה וכיבוד
10:45-11:00
(1) מניעי מוטיבציה ומחויבות לארגון על פני שלבי מחזור חיי עובד בחברה על פי מודל ELC– Employee Life Cycle.
(2) הקניית כלים פרקטיים למנהלים אשר יסייעו לנהל פרואקטיבית את העובד במהלך השנה הראשונה– מהיום הראשון ועד תום השנה הראשונה על–פי אבני דרך במהלך השנה. מלווה ב: מקרי שטח, מקרי למידה, סימולציות ודיון.
(3) מנגנוני קליטה ארגוניים ויוזמות HR המספקים מנגנונים ארגוניים והמסייעים למנהלים במאמצי השימור בהיבט הרציונאלי והרגשי: מנגנונים אשר יסייעו לתהליך השתלבות אופטימאלי בשני מישורים: (א) צליחת התפקיד והגעה לרמת ביצועים גבוהה ובהיבט הרגשי של חיבור (ב) מחויבות רגשית לחברה באופן מהיר. מלווה ב: מקרי שטח, תרגילים ודיון.
11:00-13:00
ארוחת צהריים בופה במסעדה
13:00-14:00
(1) התאמת מנגנונים לתרבות הארגונית– המשך סימולציות ותרגילים לחשיבה פרקטית בארגון של כל אחד ואחת מהמשתתפים.
(2) מניעי אי– מוטיבציה – מתי עלולים לקרות ללא שליטת המנהלים וה– HR וכיצד לפעול על מנת לצאת מהמשבר.
(3) אופן מדידת מחויבות "מהשטח" , לא רק על ידי סקרי מחויבות.
מזה כ- 5 שנים מנכ"לית חברת JobFit (המספקת מענה HR, פיתוח מנהלים ופיתוח ארגוני E2E לסטארט-אפים).
בעברה כיהנה כ: מנהלת משאבי-אנוש וכ- Head of Organizational Developmentבחברות, כגון: NCR, Mellanox, KLA-Tencor.
אורית צברה ניסיון של כ- 15 שנים בדגש על: צמיחת ובניית צוותים, פיתוח תפקידים ואופק קריירה, מדידת מחויבות, פיתוח תכניות שימור ומחויבות, פיתוח טאלנטים, פיתוח מנהלים והנהלות, הובלת שינויים ארגונים, רכישות ומיזוגים, פיתוח ויישום תהליכי הערכת ביצועים ומשובים, חיזוק והמשך עיצוב תרבות ארגונית ומנהיגותית ועוד.
מפת הגעה למכללת מגמות, פתח תקווה (חנייה חינם בסמוך למתחם)
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב