כנס שכר והטבות 2014

כנס שכר והטבות 2014

בניהול נושא השכר וההטבות בארגון עולות שאלות רבות אל מפתנו של סמנכ"ל משאבי האנוש ומנהלי משאבי האנוש האמונים על תחום זה.

מידרוג השכר בארגון וקביעת רמות שכר לתפקידים, פערי השכר והתאמת חבילת השכר האישית, הטבות לעידוד המוטיבציה והטבות לשימור עובדים, יצירת מחויבות ארגונית ושמירה על יכולת קידום שכר עתידית – כל אלו ועוד הינם אתגרים בפניהם עומדים מנהלי משאבי אנוש ומנהלי שכר והטבות בארגונים.

ומעבר לכך, היכולת לבחור את ההטבות המתאימות ביותר והצורך לדעת לתקשר אותן לכלל העובדים בארגון, כמו גם ניהול נושא השכר וההטבות בעת משבר ובתהליכי שינוי כגון M&A – הינם נתבכים נוספים אשר יש לתת אליהם את הדעת.

על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בכנס שכר והטבות 2014 אשר יעסוק בנושאים חשובים אלו, בעזרת מנהלי שכר והטבות וסמנכלי משאבי אנוש מחברות שונות אשר יחלקו מניסיונם האישי וכן באמצעות יועצי שכר והטבות מהמובילים בתחום.

מנהלי משאבי אנוש מארגונים – מציגים…

יואל נורטון, סמנכ"ל משאבי אנוש HP, יונית לנדסקרונר, סמנכ"ל C&B גלובלי בחברת טבע, יוסי גולן, מנהל שכר והטבות לאזור EMEA ריטליקס/NCR, רונית סדן בסקר, מנהלת יחסי עבודה ומשאבי אנוש בשטראוס ועוד… ירצו , יספרו על הנעשה בתחום בארגונם, ויחלקו מניסיונם האישי במסגרת הכנס.

ומי שחושב – אלו ארגונים גדולים – לארגון שלנו אין את התקציבים וכוח האדם לעשות את מה שהם עושים – תנו לנו לחדש לכם – בכנס נלמד כיצד לעשות את הדברים גם ללא תקציב נוסף ואלו פעילויות ניתן לעשות ללא תקציב כלל!

כנס משאבי אנוש שכר והטבותרישום מהיר:

[adrotate banner="178"]

 

כנס שכר והטבות ייערך ב-15 לספטמבר
במרכז הכנסים וואהל סנטר (מול אוניברסיטת בר אילן)
עלות הכנס 550 ש"ח פלוס מע"מ

לקבלת פרטים נוספים והתחלת רישום לכנס שכר והטבות, יש להזין את הפרטים הבאים, וללחוץ על הכפתור:

* לאחר מילוי הפרטים ישלח טופס רישום למייל שיוזן!

* פרטים מלאים על הכנס (לו"ז, מסלולי הרצאות, מידע על ההרצאות ועל המרצים ועוד…) ניתן למצוא בהמשך דף זה (פשוט לגלול כלפי מטה).

[adrotate banner="178"]

 

08:00

התכנסות והרשמה – ארוחת בוקר

09:00

דברי פתיחה וברכה  – מנחת הכנס: טלי עצמון מנכ"לית דולב

09:15

מודל התגמול הכולל של WorldatWork

טלי עצמון, דולב

טלי עצמון | מנכ"ל חברת דולב הדרכה ויעוץ

על המרצה: יועצת בכירה בתחום השכר וההטבות . בעלת כ- 25 שנות נסיון ונחשבת לאחד המומחים המובילים בתחום השכר והתגמולים בישראל.

פירוט ההרצאה: הצגת המודל ההוליסטי הכולל מרכיבי תגמול מסורתיים כגון שכר והטבות ולצידם מרכיבי תגמול חדשניים יותר כגון איזון בין חיים ועבודה ופיתוח ולמידה. ההגדרה של מרכיבי התגמול כוללת את כל הכלים שיש בידי המעביד לגיוס, שימור והנעת עובדים. במחקרים נמצא כי חברות שידעו להשתמש בצורה מיטבית במודל התגמול הביאו לעליה במחויבות העובדים לארגון ולהשפעה חיובית על שורת הרווח.

המודל יוצג כפתיחה רחבה לשאר ההרצאות שתבואנה בהמשך בנושא תהליכי תגמול.

09:30

"שכר הוא כסף עם רגשות" – לאן לוקחים את זה מכאן? איך מנהלים את הנושא הלכה למעשה?

אבי ניר CompVision

אבי ניר | מייסד ומנכ"ל CompVision

על המרצה: בעבר כיהן כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברות הי טק גדולות, הקים לפני 11 שנים את CompVision מתוך ראיה ששכר ותגמול צריכים ויכולים לשמש כלים ניהוליים לחיזוק הקשר בין מימוש האסטרטגיה העסקית של ארגון לבין מוטיבציה, הישגים והוקרתם בדרך של תגמולים כספיים ואחרים.

פירוט ההרצאה: ברור לכל כי מנהיגות וניהול מושכלים ומקצועיים יגבירו מוטיבציה, הישגיות, הזדהות עם הארגון, מצוינות ושאיפה מתמדת להצלחה. בהרצאתו יציג אבי כיצד ניתן להשפיע בצורה משמעותית על חיזוק הקשר בין ביצועי מנהלים ועובדים לביצועי הארגון תוך שימוש נכון בשכר ותגמול ככלים ניהוליים המאפשרים יצירת הצלחה, ניצול משאבים אפקטיבי, עובדים מרוצים יותר ושימור המצוינים המובילים את הארגון קדימה.

10:15

התייעלות בהוצאות השכר לצד הצגה אפקטיבית של חבילת התגמול לעובד

גיל רשתי

גיל רשתי | מנכ"ל גיל רשתי אסטרטגיות תגמול

על המרצה: גיל עוסק בייעוץ בתחומי השכר וההטבות למעלה מ- 15 שנים והינו בעל ניסיון מעשי בייעוץ לעשרות רבות של ארגונים מובילים, גדולים ובינוניים, ממגזרי פעילות שונים, בדגש על פיתוח, ליווי והטמעת תהליכים בעולמות התגמול. כמו כן, משמש כמנהל תגמול והטבות של קבוצת אסם.

פירוט ההרצאה: עלויות השכר הן אחד ממרכיבי ההוצאה הגדולים של כל ארגון. בעידן הנוכחי, בו האתגרים העסקיים מתעצמים והלחץ מצד הנהלת החברה להתייעלות וצמצום הוצאות גובר, מצופה ממנהל השכר וההטבות להציג פתרונות.

בהרצאתו יציג גיל דוגמאות רבות לבחינה של מדיניות התגמול, במטרה לעשות שימוש אפקטיבי יותר במשאבים.

בין הנושאים שיוצגו: מדיניות תוספות שכר, מדיניות תשלום בונוס, תוכניות תגמול משתנה (עמלות ותמריצים), שעות נוספות, עבודת לילה, ניהול תקציב השכר, מדיניות חופשה והשפעתה על החבויות בדו"ח הכספי.

לסיום, תוצג למשתתפים מתכונת אפקטיבית להצגת חבילת התגמול לעובד, באמצעות הצגת דו"ח שכר והטבות אישי. הדו"ח מפרט את רכיבי התגמול ואת הערך הכספי של ההטבות אותן קיבל העובד במהלך השנה. הדו"ח משמש אמצעי תקשור אפקטיבי להצגה והסברה של מרכיבי חבילת התגמול וערכם ובכך מעלה את הערך הנתפש של חבילת התגמול.

11:00

הפסקה וכיבוד עשיר

11:40

קביעת יעדים בעת משבר

רמי יוסף

רמי יוסף | מנכ"ל משותף חברת יישום אנשים ותוצאות

על המרצה: יועץ בכיר לנושא שכר והטבות, מנהל שכר והטבות בחברות היי טק גלובליות, בעל נסיון של מעל 15 שנה בתחום.

פירוט ההרצאה: במסגרת ההרצאה תוצג תמונת מצב עכשווית, מה קורה בחברות בימים אלו, מבחינת עמידה ביעדים והשגתם. יוצגו כלים ושיטות כיצד לקבוע יעדים למערכות תגמול, כאשר חוקי המשחק השתנו, כיצד ניתן לשמור על מערכות תגמול אפקטיביות כאשר חלים שינויים מהותיים במשק. ויוצגו פתרונות יצירתיים להתמודדות עם הבעיה.

12:10

תהליכי תגמול בחברות גלובליות – הקשר שבין ביצועים של העובד והחברה לתגמול – Case Study של חברת HP

יואל נורטון

יואל נורטון סמנכ"ל משאבי אנוש של HP

על המרצה: יואל מונה לפני מעל לשלוש שנים לתפקיד Chief Human Resources Officer בחברת HP. לפני כן ביצע נורטון שורה של תפקידי ניהול משאבי אנוש בסיטיבנק, בתחילה כמנהל האחראי על ישראל ובהמשך אחראי על הפונקציות הגלובליות בכל אזור אירופה, המזה"ת ואפריקה.

קודם לכן שימש בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת מרקוני תקשורת ובתפקידי משאבי אנוש בקומפאק ובדיגיטל ישראל. 

פירוט ההרצאה: הרצאתו של יואל תציג את מדיניות השכר וההטבות בחברת HP, תוך שימוש במודל ה-Total Rewards. ההרצאה תיגע בנקודות הבאות המיושמות בחברת HP במסגרת המדיניות:

  • Preformance Distribution
  • טווחי שכר – איך בונים ואיך מתקדמים
  • קביעת מדיניות הקשר שבין תגמול לביצועים
  • בונוסים – למי, למה וכמה

12:40

השפעת תהליך של Mergers and Acquisitions על מודל השכר והתגמולים – Case Study של חברת ריטליקס/NCR

יוסי גולן

יוסי גולן מנהל שכר והטבות לאזור EMEA בחברת ריטליקס/NCR

על המרצה: לפני כניסתו לתפקידו הנוכחי בריטליקס שימש יוסי במספר תפקידים בתחום, בין השאר: Global HR Division Manager בחברת צים, מנהל שכר והטבות גלובלי בחברת ECI, ויועץ בכיר לשכר והטבות בחברת הייעוץ AKT.

פירוט ההרצאה: בהרצאתו יציג יוסי גולן את השפעות האיחוד בין ריטליקס ל-NCR על נושא השכר וההטבות, כיצד נוהל התהליך, מה היו שאלות המפתח, ומה היו תוצרי התהליך.

13:10

הפסקת קפה וכיבוד קל

13:50

מתכננים עתיד – הצגת פרויקט החינוך הפנסיוני לעובדי שטראוס –  Case Study של חברת שטראוס

רונית סדן בסקר

רונית סדן בסקר | מנהלת יחסי עבודה ומשאבי אנוש בשטראוס 

על המרצה: רונית משמשת מזה 6 שנים בתפקיד מנהלת יחסי עבודה ומשאבי אנוש בשטראוס. במסגרת תפקידה אחראית רונית על כל תחום פרט והעסקה, משמשת כמרכז ידע ומומחיות בעולם העבודה למנהלים ולמשאבי אנוש, עוסקת בייעוץ וליווי מנהלים ועבודה מול וועדי וארגוני עובדים.

בנוסף אחראית לעיצוב ויישום תפיסת יחסי העבודה וההטבות הפנסיוניות באמצעות פיתוח כלים, תשתיות ותהליכים תומכים בתחום דיני העבודה, ההטבות הפנסיוניות, הפרט וההעסקה.

קודם לכן שימשה כמנהלת גיוס גלובלית בחברת טסקום.

פירוט ההרצאה: הצגת הפרויקט שבוצע בשטראוס, החל משלב מיפוי האוכלוסיות וקביעת היעדים, דרך בניית הקונספט המתאים, וכלה בעבודת המטה בין משאבי אנוש, אגף השכר והיחידות עצמן, לרבות רתימת ההנהלה. בהרצאה תציג רונית את יעדי הפרויקט ואת ההישגים והלקחים.

14:20

 

שכר והטבות בחברה גלובלית –  Case Study של חברת טבע

ללא תמונה

יונית לנדסקרונר| VP Global Compensation & Benefits בחברת טבע

על המרצה: מנהלת בכירה, שכר והטבות גלובלי, טבע תעשיות פרמצבטיות, ב-8 השנים האחרונות. לפני כן שימשה יונית כמנהלת שכר והטבות בחברת סלקום, וכמנהלת Performance & Reward בחברת המשקאות הבינלאומית DIAGEO אשר בסיסה באנגליה.

פירוט ההרצאה: הצגת מודל השכר וההטבות של החברה הגדולה בישראל – טבע. מה עומד מאחורי ההחלטות, כיצד הן מבוצעות, איך מוציאים אותן לפועל ומהן המסקנות לגבי שימוש בהטבות ויחס ההטבות/שכר כפי שהצטברו בחברת טבע.

14:50

ארוחת צהריים מלאה ונטוורקינג



כנס שכר והטבות ייערך ב-15 לספטמבר
במרכז הכנסים וואהל סנטר (מול אוניברסיטת בר אילן)
עלות הכנס 550 ש"ח פלוס מע"מ

לקבלת פרטים נוספים והתחלת רישום לכנס שכר והטבות, יש להזין את הפרטים הבאים, וללחוץ על הכפתור:

* לאחר מילוי הפרטים ישלח טופס הרישום למייל שיוזן!

[adrotate banner="178"]

למידע נוסף אודות הכנס ניתן להתקשר למערכת HRus בטלפון 0722-555-225.
* למתן חסויות לכנס ניתן לפנות לטלפון למעלה או במייל ל- yoram@hrus.co.il