כנס שכר והטבות 2013

כנס שכר והטבות 2013

נושא השכר וההטבות הינו נושא שמציב שאלות והתלבטויות רבות בפני הארגונים. שאלות כגון מה רמת השכר המתאימה לכל תפקיד ולכל עובד? איך משלמים מספיק בכדי למשוך עובדים טובים ולשמר את המוטיבציה והמחויבות שלהם, אך לא יותר מידי כך שיישמר עדיין מקום לקידום עתידי. כיצד שומרים על מידרג נכון בארגון? איך מתקשרים נכון את ההטבות שאנו מעניקים והיכן אנו עומדים ביחס למקובל בענף?

על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בכנס שכולו יעסוק בנושא חשוב זה, בעזרת מנהלי שכר והטבות של ארגונים שונים בישראל ויועצי שכר והטבות מהמובילים בתחום.

בכנס נציג נושאים כגון בניית תכניות בונוסים, מידרוג ארגוני, תקשור עולם השכר וההטבות לעובדים ולהנהלה, ניהול שכר והטבות בעת משבר כלכלי, פתרונות תוכנה לניהול שכר והטבות ועוד.

מנהלי משאבי אנוש מארגונים – מציגים…

אסף ארנרייך, מנהל שכר ותגמולים גלובלי ביחידת התפעול בטבע, מיכל לוין, מנהלת שכר והטבות של NICE ישראל, ערן ליפקין, מנהל שכר והטבות למרכזי הפיתוח של אינטל בישראל, אורן קאופמן, מנהל תחום שכר והטבות בחברת נס טכנולוגיות, ועוד… ירצו , יספרו על הנעשה בתחום בארגונם, ויחלקו מניסיונם האישי במסגרת הכנס.

ומי שחושב – אלו ארגונים גדולים – לארגון שלנו אין את התקציבים וכוח האדם לעשות את מה שהם עושים – תנו לנו לחדש לכם – בכנס נלמד כיצד לעשות את הדברים ללא תקציב נוסף ואלו פעילויות ניתן לעשות ללא תקציב כלל!

כנס משאבי אנוש שכר והטבות

נותני חסות הפנינג משאבי אנוש

כנס שכר והטבות ייערך ב-31 ליולי
במרכז הכנסים וואהל סנטר (מול אוניברסיטת בר אילן)
עלות הכנס 550 ש"ח פלוס מע"מ

לקבלת פרטים נוספים והתחלת רישום לכנס דיני עבודה, יש להזין את הפרטים הבאים, וללחוץ על הכפתור:

* לאחר מילוי הטופס תשלח חוברת לו"ז הכנס וטופס רישום למייל שיוזן!

* פרטים מלאים על הכנס (לו"ז, מסלולי הרצאות, מידע על ההרצאות ועל המרצים ועוד…) ניתן למצוא בהמשך דף זה (פשוט לגלול כלפי מטה).

[adrotate banner="111"]

 

08:00

התכנסות והרשמה – ארוחת בוקר

09:00

דברי פתיחה וברכה  – מנחת הכנס: טלי עצמון מנכ"לית דולב

09:20

תהליך מדרוג ארגוני ברטליקס

אסף ארנרייך

אסף ארנרייך | מנהל שכר ותגמולים גלובלי ביחידת התפעול בטבע. תפקידים קודמים: מנהל שכר והטבות ברטליקס, מנהל שכר ותגמולים במכתשים אגן. אסף הינו מהנדס תעשייה וניהול, בעל תואר שני במנהל עסקים.

בהרצאה יתואר כיצד בוצע תהליך מידרוג ארגוני ברטליקס מזווית הראיה של מנהל הפרוייקט בארגון. במהלך ההרצאה יתוארו ממשקי העבודה עם ההנהלה, מנהלי משאבי אנוש וחברת היעוץ תוך קיום תהליך עבודה ממוקד, פרקטי וקצר שהביא לסיומו המוצלח של הפרויקט בלוחות זמנים קצרים.

10:00

עיצוב תוכניות בונוסים

טלי עצמון

טלי עצמון | מנכ"ל חברת דולב הדרכה ויעוץ . יועצת בכירה בתחום השכר וההטבות . בעלת כ- 25 שנות נסיון ונחשבת לאחד המומחים בתחום השכר והתגמולים בארגונים בישראל.

רב היצירתיות בתחום התגמול מתמקדת בתוכניות תגמול משתנה כגון בונוסים, תגמול לפי יעדים ועוד אשר מטרתן לגרום לעובדים להתמקד ולהתאמץ להשגת תוצאות הארגון. תוכניות אפקטיביות הן Win Win לעובד ולארגון. בהרצאה יינתנו דגשים תאורטיים ופרקטים לעיצוב תוכניות תגמול משתנה אפקטיביות כגון: תקציב התוכנית, נוסחת התגמול, קביעת היעדים, תגמול בגין ביצועים ועוד.

10:40

השפעת התקופה על תוכניות תגמול

רמי יוסף

רמי יוסף | מנכ"ל משותף חברת יישום אנשים ותוצאות, יועץ בכיר לנושא שכר והטבות, מנהל שכר והטבות בחברות היי טק גלובליות, בעל נסיון של מעל 15 שנה בתחום.

כיצד יש להיערך בעקבות השינויים והטלטלות שחלים בעולם, שכן כל שינוי במודל התגמול הוא קריטי ויכול לגרום נזק רב לחברה. במסגרת ההרצאה יוצגו כלים ושיטות חדשניות להתמודדות עם האתגר.

11:20

הפסקה וכיבוד עשיר

12:00

מדיניות ותהליכי תגמול ב-NICE

מיכל לוין

מיכל לוין מנהלת שכר והטבות של NICE ישראל. 8 שנים בתחום השכר וההטבות הכולל: ליווי וניהול פרויקטים רבים של תגמול לעובדים ב NICE  וקומברס בעבר, הובלת שינויים בתוכניות ה – Benefits  של העובדים, ופיתוח תכניות תקשורת לעובדים הצגת תהליך בנייה ויישום של מדיניות השכר ותהליכי תגמול העובדים בחברת NICE.

בהרצאת Case Study זו תתאר מיכל את מדיניות התגמול הכוללת בנייס, השינויים שנעשו במדיניות בשנים האחרונות בראי הזמן, והדינמיות הקיימת בשוק הישראלי והגלובלי.

יינתן דגש על תכנון המדיניות מנקודת מבט של מנהלת שכר והטבות, אך יחד עם זאת תוצג גם חוויית העובד והמנהל בתהליכי התגמול.

12:40

קיצוץ שכר, פיטורין, ומה שביניהם

ישראל יוגב

ישראל יוגב | מנכ"ל משותף חברת יישום אנשים ותוצאות, יועץ בכיר לנושא מערכות מדידת ביצועים ותגמול, בעל נסיון רב, מעל ל- 20 שנה, מספק שרותי ייעוץ לחברות המובילות במשק בישראל.

בהרצאה ננתח את ההשפעות של תהליך קיצוצי שכר ופיטורין, ונציע פתרון חדשני ויצירתי, המאזן בין האינטרסים הכלכלים של החברה ושמירה על המשאב האנושי מחד ועל היכולת להיות מעסיק אטרקטיבי אך שפוי בימים אלה מאידך.

13:20

הפסקת קפה וכיבוד קל

13:40

הגדלת הערך הנתפס של תוכניות תגמול 

ערן ליפקין‎

ערן ליפקין | מנהל שכר והטבות למרכזי הפיתוח של אינטל בישראל. 7 שנות ניסיון בתחום השכר וההטבות כולל הגדרת אסטרטגית שכר והטבות, הובלת רכישות, פיתוח תוכניות תקשורת. בעל תואר MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

חלק מהאטרקטיביות של חבילת השכר וההטבות, אינה רק באיזו מידה החבילה תחרותית ביחס לשוק, אלא גם האופן שבו היא נתפסת ככזו על ידי העובדים, ובכך להשפיע על רמת שביעות הרצון הנדרשת בכדי לשמר את העובדים.

בהרצאה ערן יסקור את העקרונות להבנית הערך הנתפס של חבילת השכר וההטבות וכן את הקונספט ההוליסטי שפותח באינטל והאופן בו הוא מיושם.

 

14:20

 

דברים שלא ידעתם על הפנסיה שלכם

אורן קאופמן

אורן קאופמן | מנהל תחום שכר והטבות בחברת נס טכנולוגיות מאז 2008. אחריות מקיפה על נושאי השכר, תגמול, הסדרים פנסיוניים וביטוחי בריאות. לפני כן כיהן כמנהל שכר והטבות במספר חברות גדולות בישראל.

במהלך חמש השנים האחרונות עבר שוק הפנסיה והחיסכון בישראל טלטלה משמעותית. מחאה חברתית גוברת ועלייה ביוקר המחייה הוציאו את העובדים מאזור הנוחות בו היו נמצאים שנים רבות. בתהליך איטי אך מדאיג העבירה המדינה את האחריות לניהול הפנסיוני מידיה לידי העובדים.

משום כך, כיום חובה על כל עובד להיות מודע לזכויותיו, למשמעות החיסכון הפנסיוני המשפחתי ולהשלמת החוסרים.

במסגרת ההרצאה המשתתפים יקבלו טיפים וצעדים הכרחיים לשיפור החיסכון הפנסיוני שלהם, כפי שמבוצע בחברת נס טכנולוגיות.

14:50

ארוחת צהריים מלאה ונטוורקינג


נותני חסות הפנינג משאבי אנוש 

כנס שכר והטבות ייערך ב-31 ליולי
במרכז הכנסים וואהל סנטר (מול אוניברסיטת בר אילן)
עלות הכנס 550 ש"ח פלוס מע"מ

לקבלת פרטים נוספים והתחלת רישום לכנס דיני עבודה, יש להזין את הפרטים הבאים, וללחוץ על הכפתור:

* לאחר מילוי הטופס תשלח חוברת לו"ז הכנס וטופס רישום למייל שיוזן!

* פרטים מלאים על הכנס (לו"ז, מסלולי הרצאות, מידע על ההרצאות ועל המרצים ועוד…) ניתן למצוא בהמשך דף זה (פשוט לגלול כלפי מטה).

[adrotate banner="111"]

למידע נוסף אודות הכנס ניתן להתקשר למערכת HRus בטלפון 0722-555-225.
* למתן חסויות לכנס ניתן לפנות לטלפון למעלה או במייל ל- yoram@hrus.co.il
 

 
לוגו מכללת כספים* ההשתלמות מנוהלת מקצועית בשיתוף מכללת כספים.
* ההשתלמות מוכרת לשמירת רישיון חשב שכר בכיר של לשכת רו"ח 7.5 שעות מתוך 15 שעות.