מונתה מפרקת זמנית למטבחי דו-איט; 100 עובדיה פוטרו

מונתה מפרקת זמנית למטבחי דו-איט; 100 עובדיה פוטרו

עורכי הדין של החברה העידו כי מקרים של ביזה התרחשו כבר בחנות "דו איט" בחיפה, וכאילו לא די בכך – פרצה קטטה בין ספקים, לקוחות ונושים במפעל החברה

שיתוף

מאז נעלמו במפתיע השבוע בעליה של חברת המטבחים הוותיקה דו איט ונסגרה חנות הדגל בדיזיין סנטר ללא הודעה מוקדמת, קיבלו אתמול יותר מ-100 עובדי החברה מכתבי פיטורים על-ידי המפרקת הזמנית שמונתה, עו"ד ליזה חדש.

בכך, למעשה, יוכלו העובדים לקבל דמי אבטלה, בה בשעה שהבעלים מנסים לגבש תוכנית הבראה שתאפשר את המשך פעילותה.

נכון לעכשיו לא ידוע עדיין מהו היקף חובות החברה ללקוחות, לעובדים ולספקים. 21 עובדי החברה הבכירים העריכו כי החוב כלפיהם עומד על כ-3.5 מיליון שקל, אלא שלפי ההערכות בענף לחברה ישנם עוד חובות כבדים ללקוחות שהזמינו מטבחים ושילמו מראש, או מספר רב של תשלומים ללא קבלת סחורה, חובות לספקים שסיפקו לה סחורה ולא קיבלו עליה תשלום וכן חובות לבנקים ובעיקר לבנק דיסקונט.

בכדי למנוע ביזה של נכסי החברה, בין היתר, התבקש בית המשפט למנות את המפרק. עורכי הדין של החברה העידו כי מקרים של ביזה התרחשו כבר בחנות "דו איט" בחיפה, וכאילו לא די בכך – פרצה קטטה בין ספקים, לקוחות ונושים במפעל החברה באזור התעשייה הר-טוב בבית שמש.

בעקבות זאת הודיע כונס הנכסים הרשמי כי הוא אינו מתנגד למינוי מפרק לחברה.

 

נסגרו במפתיע

בתחילת השבוע נסגרו במפתיע סניפי דו איט. בסניף החברה בקניון דיזיין סנטר שבבני-ברק נתלה שלט בשעות אחר הצהריים ובו נכתב כי בשל אירוע של החברה ייסגר הסניף בשעה מוקדמת. אך למחרת לא נפתח הסניף והנהלת הקניון הוציאה הודעה מטעמה כי היא קונסת את הרשת ב-1,000 שקלים מאחר ולא פתחה את החנות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה