שיתוף

חברות שרוצות להצליח לגייס כישרונות, מוכרחות להתעדכן בדרכים המתקדמות החדשות לגיוס עובדים, בכל עת.

על מנת להישאר בשוק העבודה התחרותי, להלן 5 טכנולוגיות חובה לשימוש בשנת 2017:

מדיה חברתית לגיוס פסיבי

סקר של חברת SHRM מצא, כי 84% מהחברות משתמשות במדיה החברתית לאיתור מועמדים פסיביים, שאינם מחפשים עבודה באופן פעיל. מדובר בגידול של כמעט 30% לעומת שנת 2011. המדיה חברתית הפכה בוודאות לכלי החזק ביותר לחזר אחר מועמדים. באמצעות רשתות מדיה חברתיות כגון: פייסבוק, LinkedIn, וטוויטר, ניתן למצוא אנשים מוכשרים תוך כדי שהמגייסים אוספים מידע על הניסיון המקצועי של המועמד, התארים שלו, ההשתייכות הארגונית, והמאפיינים החברתיים. כל אלו שימושיים במיוחד למילוי תפקידים מסוימים או לנישה מסוימת. חברות יכולות להתמקד ביחידים ולגלות המון מידע ורקע לגביהם. חברות פועלות גם במדיה החברתית לפרסום מודעות דרושים בהתאם לפילוח קהל יעד ספציפי. מגייסים יכולים לבחור בצורה ספציפית קבוצות סיכוי ומועמדים פוטנציאליים ולהפנות אליהם דפי נחיתה רלוונטיים.

התאמה לנייד

מחפשי העבודה של היום הם דיגיטליים ומתמצאים במכשירים הניידים ועושים בהם את השימוש העיקרי היומיומי. בהתאם לכך, חברות מגייסות צריכות להתאים את מודעות הדרושים, עמודי הנחיתה, מותג המעסיק, פרסום, סרטוני וידאו, וכד' – למסך הסלולרי. הכל צריך להיות נגיד לסלולר, הכל צריך להיות ערוך כך שיכנס היטב למסך הקטן ויוצג בו בצורה האולטימטיבית. היישומים צריכים להיות נגישים למשתמשי הסלולר.

לוחות הדרושים

למרות פוטנציאל הרשתות החברתיות האדיר, לוחות דרושים ואפליקציות לחיפוש עבודה, עדיין משחקים תפקיד משמעותי בעולם מחפשי העבודה. חשוב לפרסם את המשרות שלכם בלוחות הדרושים ובאפליקציות המתאימות, כך שמועמדים רבים ככל האפשר יחשפו אליהם. בעולם בו התחרות על הכישרונות קשה ומאתגרת, חשוב להתייעל ולהתפרש על פי כלל האתרים הפוטנציאליים למציאת מועמדים טובים.

עדכון האתר

העולם נע במהירות בעיקר בעסקים. בדיוק כמו המחשב והסמארטפון שהופכים חדשות לישנות במהירות, אתר האינטרנט של החברה יכול "להתיישן" לאחר מספר שנים בודדות. האתר הוא הבית שלכם והוא משמש כדלת למחפשי העבודה. על האתר להיראות חדשני, מקצועי, מעוצב ומזמין, כדי שמועמדים פוטנציאליים ירצו להיכנס אליו ולמצוא בו את הזדמנויות הקריירה. עמוד הקריירה שלכם באתר צריך להיות נגיש ובולט. עמודי משרות שמועמדים צריכים להתאמץ על מנת למצוא אותם, אינם יעילים.

אחסון בענן

אחסון ושיתוף קבצים בענן מאפשר למחלקת משאבי אנוש להתעדכן בכל הקשור לתהליך גיוס העובדים. גם קורות חיים שנשלחים אליכם, מומלצים לשמירה בענן, כך שלא רק יהיה גיבוי אפקטיבי לקובץ, אלא מראיינים נוספים בחברה שלכם יוכלו להיכנס ולקרוא. ניתן לשכור שרת ייעודי בענן למטרה זו, כך שתוכלו לגרור קבצים מהמחשב שלכם לענן, וגורמים נוספים ממחלקת משאבי אנוש יוכלו להוריד את הקבצים דרך הענן למחשב שלהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה