תעביר את זה הלאה: איך לגרום לעובדים לעשות עבורך צעד נוסף

תעביר את זה הלאה: איך לגרום לעובדים לעשות עבורך צעד נוסף

עובדים שמגיעים מידי בוקר לעבוד ועובדים שמגיעים כדי להצליח ולהביא את החברה להצלחה – הם שני דברים שונים לחלוטין

שיתוף
עובדים עושים צעד נוסף

עובדים עושים צעד נוסף

אין ספור נכתב לגבי מעורבות העובדים כהשפעה על הפרודוקטיביות שלהם, וכיום אין ספק, כי ככל שהעובדים ישאפו לרצות את המנהיגים בארגון כך עבודתם תשתפר פלאים וכך גם השורה התחתונה של רווחי הארגון.

מנהיגים עושים כל שביכולתם כדי לגרום לעובדים להיות מעורבים ושבעי רצון, כך שילכו צעד נוסף קדימה עבור המנהיג שלהם ועבור החברה.

מה ניתן לעשות כדי לגרום לכך לקרות?

החשיבה הנדרשת בנושא, סובבת סביב שני עקרונות יסוד: האגו והאופי. האופי היא הבסיס של האישיות שלך, הוא עוזר לך להבחין בין טוב ורע ומה הדברים הנכונים שעליך לעשות (במידה ויש לך אופי טוב ואיכותי). אנשים בעלי אופי חזק הם עקביים באופן מתמשך. לגבי האגו – בעוד רבים רואים אותו כשלילי, למעשה, כמות נורמלית של בטחון עצמי היא בריאה להפליא ומהווה גורם הנעה משמעותי. הבעיות מתעוררות כאשר האגו או האופי של האדם אינו ראוי, מה שמוביל אנשים לחיים של התנהגות חסרת מצפון ו/או שאינה עקבית.

כאשר אדם יכול לשמור על האגו והאופי שלו מאוזנים, הוא יכול לדחוף לצמיחה אישית מדהימה. כך גם במקום העבודה, שבו מנהיגים עסקיים יכולים לרתום את ההשראה שלהם לעובדים ע"י פניה לאגו ולאופי שלהם.
ערך העבודה הקשה

לעשות את מה שנדרש לא אומר לשקר, לרמות או לגנוב את הדרך להצלחה. זה כרוך בעשיית כל דבר אפשרי בטווח האופי שלך, האמונות, ומערכת הערכים כדי להפוך את המטרות שלך למציאות. עליך להגיע לעבודה כל יום ולהיות מוכן לעשות משהו שאף אחד אחר בתעשייה שלך לא עושה. זו הערובה להצלחה.

אינספור ספרים לעזרה עצמית ומומחים לעסקים מעודדים אנשים "לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר", אך לעתים ההפך הוא הנכון. כאשר עובדים קשה ובמרץ על בסיס יומי, מתחילים ללמוד מהר יותר את הטעויות שלכם וכיצד להימנע מהן ולבצע עבודה טובה ויעילה יותר. החכמה מגיעה עם ניסיון ועבודה קשה, כך לומדים לזהות את מהלך הפעולה הטוב ביותר בכל מצב נתון.

כאשר אתה עובד קשה כל יום, אתה לומד ושומר את התובנות היקרות שלמדת כדי להשתמש בהן בהמשך הדרך. כך למעשה אתה מתמודד עם חסרונות בחיים, באמצעות עבודה קשה, מעשירה ומתמידה.

כיצד תעוררו את העובדים שלהם לעבוד בדרך זו?

הכירו את השחקנים שלכם

בעת גיוס עובדים חדשים, התמקדו במציאת עובדים בעלי כשרון ופוטנציאל לצמיחה נוספת. אסטרטגיה זו תסייע לכם ליצור תרבות של מצוינות. אתם מסתכלים על מועמדים שהוכיחו את עצמם בתעשיות אחרות ומזמינים אותם להשתמש בכישורים שלהם בארגון שלכם. כאשר אתם מגייסים, אתם למעשה אומרים לעצמכם כי המגויסים שלכם יהיו מוצלחים כל עוד הם יתאמו למאמץ שלכם.

חשוב לאמן ולפתח את העובדים באופן קבוע. מעסיקים רבים נמנעים מאימון ופיתוח מוגזם, מתוך חשש שהעובדים ייקחו את הכלים הללו ויעברו למקום עבודה אחר. למעשה, ההפך הוא הנכון. ככל שתשקיעו בפיתוח העובדים, כך הם ישקיעו בכם חזרה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה