שימוש בעקרונות אפליקציית SnapChat לגיוס כישרונות

שימוש בעקרונות אפליקציית SnapChat לגיוס כישרונות

העקרונות הבסיסיים המשתייכים לאפליקציה למודעות קצרות מועד SnapChat, עשויים להיות הדרך המושלמת למציאת כישרונות מדור המילניום אותם מגייסים רבים מחפשים כיום

שיתוף
שיווק מותג המעסיק בווידאו בסנאפצ'ט ובטוויטר

שיווק מותג המעסיק בווידאו בסנאפצ'ט ובטוויטר

משתמשי SnapChat מעלים ומציגים תמונות וסרטונים למשך 6 שניות בממוצע, כשהמגמה המעניינת היא העדפת הצגת התוכן למשך 5 שניות בלבד. המודעות "הרגעיות" משרתות את הצורך הצרכני הגובר לגישה מהירה וקלה למידע.

להלן כמה דרכים דרכן ניתן לייעל את תהליך הגיוס בהתאם לעקרונות SnapChat:

להיות בכל מקום

פרסום משרות פנויות רק במקום אחד מדלל את אפשרות הנגישות להן.מחקרים מראים כי מחפשי העבודה מבני דור המילניום תרים אחר משרות בכ- 18 מקומות בממוצע. בהתאם לכך על המגייסים להנגיש את מודעות המשרות למגוון רחב של אתרים, קבוצות ופורומים.
בנוסף, בדיוק כפי שאפליקציית SnapChat מציעה את כפתור "הסיפור שלך" כדי להציג את כל ההתרחשויות האחרונות ומי שנכנס וראה את התוכן שהצגת, כך גם יש להשתמש בכלי התראות של רשתות חברתיות ואתרים שונים, לצורך זיהוי ופניה למועמדים שהתעניינו במודעות.

שימוש בטלפונים ניידים

מגמת השימוש בטלפון הנייד ההולכת וגדלה, אינה נתון שכדאי להתעלם ממנו. בני דור המילניום בעיקר מחפשים עבודה באמצעות הטלפון הנייד, יותר מאשר באמצעות המחשב או הטאבלט.
ככל שמודעות הדרושים שלך יהיו רספונסיביות ומותאמות לקריאה ותצוגה במכשירים הסלולריים, כך תגדל הסבירות שאנשים יכנסו ויצפו בה ושהתוכן שלה יהיה ברזולוציה מתאימה לקורא.

לספר את הסיפור ע"י סרטון וידאו

גם תנועת הוידאו נמצאת במגמת עליה לא קטנה ויש לעשות בה שימוש לצורך אופטימיזציה של מודעת הדרושים. כפי ש- SnapChat מציגה מודעות למשך 10 שניות לכל היותר, עליכם גם להכין סרטוני דרושים קצרים וקולעי מטרה. הדרך החזותית והפשוטה להעברת מסרים היא האידיאלית.
צור קטעי וידאו קצרים להצגת תרבות החברה בפני המועמדים בני דור המילניום. הצג את מותג המעסיק, התרחשויות מרגשות במשרד, את האופי הייחודי של חברי הצוות וסרטונים של חגיגות. את הסרטונים תוכלו לשתף ביוטיוב, בפייסבוק,בלינקדאין, באינסטגרם ובאתרים נוספים.

אינטראקציה מיידית עם מועמדים

עיקרון ברור שמוביל להצלחה של SnapChat הוא האינטראקציה המיידית עם המשתמש. היישום מתחיל במצב מצלמה בשידור חי ללא כל שלבים בדרך, מה שמייצר מעורבות מוגברת אצל המשתמשים.

תוכלו ליישם את העיקרון הזה עם המועמדים שלכם ע"י כך שתפתחו דרכי גישה פשוטות ונוחות ביותר למועמדים שפונים אליכם. חזרו למועמדים כמה שיותר מהר והפכו את כל עניין הגיוס לקל, פשוט ויעיל.
בנוסף לכך הגיבו לכל פניה או תגובה של משתמשים שהגיבו למודעת הדרושים שלכם. כך תראו גם למשתמשים האחרים שאתם זמינים ופנויים להם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה