ריאיון עבודה Take One

ריאיון עבודה Take One

Spark Hire, חברת הזנק חדשה המפתחת פלטפורמת וידיאו לראיונות עובדים, יוצאת בסרטון הסברה חדש

שיתוף
אתר לגיוס עובדים
אתר לגיוס עובדים

אחרי מהפיכת הרשתות החברתיות, בלי שום קשר לגיימיפיקיישן ועם קשר (והרבה) לדור ה-Y, הפלטפורמה לגיוס עובדים באמצעות סרטוני וידיאו, הופכת נפוצה יותר הן כערוץ גיוס מקומי והן כערוץ גיוס גלובאלי.

Spark Hire הוא אתר חיפוש עבודה המציע פתרון ידידותי למגייס, למועמד ולסביבה. זהו אתר המבוסס על פלטפורמת וידיאו באמצעותה יכולים המועמדים להפיק בעצמם סרטוני וידיאו כך שהם יספרו ויתארו את קורות החיים שלהם בצורה אותנטית, על פי הנחיות והמלצות של מערכת Spark Hire. בנוסף, האתר מאפשר למגייסים לנהל ראיונות עבודה וירטואליים עם מועמדים און-ליין.

סרטון הפרופיל שכל מועמד מפיק לעצמו או סדרת סרטונים (המותאמים לתפקידים שונים ו/או לחברות שונות במשק), מסייע למועמדים לבלוט בתהליך הגיוס בכך שהם מאפשרים למגייס לראות פנים, לשמוע קול, להתרשם משפת הגוף והאינטונציה של המועמד, להכיר ולהבין את המועמד שמאחורי קורות החיים.

את סרטון המועמדות ניתן לשלוח למעסיקים ישירות דרך Spark Hire (המהווה גם אתר דרושים לכל דבר) וכן ניתן להעביר אותם דרך ערוצים קונבנציונאליים לחיפוש משרות ובאמצעות הרשת החברתית.

על קמפיין הווידיאו שעלה לאוויר ממש היום, המתאר באנימציה רוויית הומור את תהליך הגיוס הקונבנציונאלי הארוך, המייגע, הלא-ידידותי לסביבה והיקר לעומת תהליך הגיוס המודרני, הפשוט, החכם, היצירתי והידידותי לסביבה, אומר ג'וש טאלן, מנכ"ל Spark Hire: "רצינו להמחיש את הפתרון הייחודי שלנו לארגונים המחפשים לא רק עובדים אלא כישרונות שבולטים מעל פני השטח. באמצעות האנימציה אנחנו ממחישים את הדרך שבה אנחנו למעשה 'מחיים' את תהליך הגיוס, מוסיפים לו צבע ועניין. אנחנו הופכים את תהליך הסינון לחכם, פשוט, יעיל, חסכוני ואפילו מהנה."

Spark Hire היא חברת הזנק הממוקמת בשיקאגו אשר הקונספט שלה הוא שילוב של אתר דרושים מסורתי (המפגיש בין מעסיקים לדורשי עבודה לפי תחומי עיסוק) עם פלטפורמת וידיאו ייחודית המכניסה אלמנטים חדשים לתהליך הגיוס. הערכים העומדים מאחורי Spark Hire הם ברורים: להכניס לעולם הגיוסים חדשנות טכנולוגית, להעניק הן למגייסים והן למועמדים כלים מתקדמים, נוחים, פשוטים ואפקטיביים ביותר – למועמדים להציג את עצמם ולמגייסים להתרשם מהמועמדים, תוך דגש על חיסכון בזמן יקר בסריקת קורות חיים, תיאום ראיונות, הגעה לראיונות, חיסכון בתקציב פרסום משרות ו/או בעלויות הכרוכות בגיוס במיקור חוץ.

* ניתן ללמוד עוד על שימוש בטכנולוגיות לניהול ההון האנושי בכנס – חדשנות בטכנולוגיית HR שייערך בשני למאי במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה