עשרת מקומות העבודה הטובים ביותר בארה"ב לשנת 2017

עשרת מקומות העבודה הטובים ביותר בארה"ב לשנת 2017

אתר Glassdoor עורך את רשימת 50 מקומות העבודה הטובים ביותר מידי שנה

שיתוף
מקומות העבודה הטובים ביותר 2017

מקומות העבודה הטובים ביותר 2017

בשנת 2017 נבחרו 50 מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם ברחבי ארה"ב, כשהבחירה נעשתה ע"י דירוג תשובותיהם של עובדי החברות ומעסיקים לשעבר.

הביקורות כוללות את הסיבות הטובות ביותר לעבודה בחברה, את דירוג המעסיק שלהם, הזדמנויות הקריירה האפשריות, השכר וההטבות, התרבות והערכים.

להלן 10 המקומות הראשונים ע"פ הרשימה של Glassdoor למקום העבודה הטוב ביותר לשנת 2017:

מקום 10 – Power Home Remodeling Group

בקבוצת Power Home Remodeling לשיפוצי בתים, הידועה בעיקר בזכות החלפת חלקים קיימים בבית כגון: חלונות, ציפויים, גגות, דלתות כניסה, ועוד, ההזדמנויות לצמיחה בקריירה יוצאות מן הכלל. לכולם במשרד באמת אכפת אחד מהשני והם רוצים לראות אותך מצליח בחברה. העובדים מספרים כי האוריינטציה משפחתית ותענוג לעבוד בחברה. אחד ההיבטים המספקים ביותר בחברה הם טיולי החברה לקנקון בסוף כל שנה. חוויה שלדברי העובדים בהחלט עוצרת נשימה.

מקום 9 – Adobe

Adobe היא יצרנית תוכנה הידועה בעיקר בזכות תוכנת עריכת התמונות שלה. התרבות הארגונית היא של חברה גדולה, עם הטבות מצוינות, אווירה כללית נפלאה לעבודה, אנשים מאוד פתוחים, בעלי ידע, ופוטנציאל הקידום מאוד זמין.

מקום 8 – LinkedIn

חברת LinkedIn משקיעה בפיתוח המקצועי של עובדים. החברה מאוד פרואקטיבית ותמיד מוודאת שהעובד נמצא בתפקיד בו הוא רוצה להיות. היתרונות בחברה פנטסטיים.

מקום 7 – In-N-Out Burger

רשת מסעדות ההמבורגרים המהירה In-N-Out Burger מצטיינת באווירה ידידותית ומקסימה לעובדים. הארוחות והחטיפים לעובדים בחינם, העובדים זוכים לנופש בתשלום מהחברה, ומקבלים דמי חגים לחגים הנוצריים. יש ביטוח בריאות ושיניים לכל עובד ותכנית פרישה לעובדים גם במשרה חלקית.

מקום 6 – Fast Enterprises

Fast Enterprises היא חברה לפיתוח והתקנת תוכנה עבור משרדי ממשלה. העובדים מציינים כי האווירה המשפחתית הופכת את העבודה בצוות למספקת מאוד. חבילת ההטבות לעובדים כוללת "הכל": ביטוחי בריאות, ראייה, ושיניים משולמים על ידי החברה. יש בנק בונוסים של 40 השעות הראשונות של השעות הנוספות, הופכות לחופשה בנוסף לחופשה הרגילה של העובד. החברה מספקת סיוע ברילוקיישן כאשר עובד עובר לסניף אחר של החברה. כיסויי הביטוחים מוצעים גם לבני המשפחה של העובדים ויש שפע של אירועים חברתיים בחברה.

מקום 5 – World Wide Technology

World Wide Technology היא חברת ייעוץ טכנולוגיה, אשר מאוד אכפתית כלפי העובדים שלה, ממש כמו גם ללקוחות החברה. היתרונות בעבודה בחברה מדהימים. החברה דוגלת בלעשות את העובדים מאושרים כדי שהלקוחות יהיו מאושרים גם כן. החברה מספקת לעובדים תוכנית K401 וכן ביטוחי בריאות הכוללים גם ביטוחי נכות ושיניים.

מקום 4 – Google

אין ספק כי חברת Google ממשיכה לשמור על מעמדה כאחד מהמקומות הטובים ביותר לעבוד בהם, בעולם. בין ההטבות ב- Google: קפיטריות גורמה חינם, חדרי עיסוי, ספות תנומה, תספורות ורופאים באתר החברה שזמינים לבדיקות ללא תשלום, תספורות במקום, מגלשות בין הקומות, קיר טיפוס, שירותי כביסה, סגווי לנסיעה בין הבניינים באתר, וכמובן ביטוחי בריאות מכל הסוגים.

מקום 3 – Boston Consulting Group

בחברת הייעוץ העסקי העולמית Boston Consulting Group, יש תמיכה נהדרת בפיתוח הקריירה של העובדים. התרבות בחברה דוגלת בשיתוף פעולה ועבודת צוות. החברה מספקת לעובדים ביטוחי בריאות מקיפים ובנוסף, סבסוד רכישת תרופות מרשם. עבור עובדים שרוצים לעזוב וחשים כי מיצו את העבודה בחברה, Boston Consulting Group אפילו תסייע במציאת עבודה בחברה אחרת. חבילות הפרישה והנופש לעובדים פנטסטיות וגדלות מידיי מספר שנים של וותק בחברה. מבחינת חופשת לידה: גברים מקבלים 8 שבועות חופשת לידה; נשים מקבלות 16 שבועות ואפשר להגדיל את החופשה במידת הצורך.

מקום 2 – Facebook

מבחינת הפתיחות של חברת Facebook בתחום הגיוון התעסוקתי, היא בהחלט עלתה על מרבית חברות ההייטק. בנוסף, ההטבות והסיוע לעובדים כמעט ללא גבולות. עובדים מקבלים סיוע במעבר דירה במידה ורוצים לעבור לגור קרוב יותר לסניף החברה בה הם עובדים. בנוסף, הם זוכים לבונוס על עצם המעבר לקרבת מקום העבודה. החברה מספקת לעובדיה את אחד מביטוחי הבריאות הטובים והמקיפים ביותר. וכן ארוחות בוקר, צהריים וערב, השתתפות בכנסים, כושר, סבסוד נסיעות במהלך היום ועוד. מתמחים בחברה מקבלים את ההשתתפות בשכ"ד עם שותפים, וישנם אירועים רבים ומדהימים כגון תערוכות, משחקי בייסבול, ועוד ועוד.

במקום הראשון – Bain & Company

חברת ייעוץ המנהלים Bain & Company זכתה למקום הראשון ברשימת מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהן לשנת 2017. החברה דינמית ומהירה, וסביבת עבודה כיפית כשהעובדים תומכים אחד בשני. החברה מתמרצת את העובדים להשיג תוצאות עבור הלקוחות שלהם, על בסיס תובנות מונחות נתונים. גם עובדים חדשים שמתחילים לעבוד בחברה, זוכים לעבוד יחד עם המנהלים הבכירים והמשפיעים.

כ -6,000 אנשים עובדים ב -51 המשרדים של Bain & Company ב -33 מדינות ברחבי העולם. ההטבות אינסופיות וכוללות ביטוחי בריאות, כרטיסי אשראי, הטבות ברכישות, והמדיניות של המנהלים שמסייעים לכל עובד, היא חסרת תחליף. משרדי החברה בבניין גרייס מעל פארק בראיינט בניו יורק, מדהימים. החלל עצום ופתוח והנוף שמשתקף מהפארק לחלונות המשרדים, עוצר נשימה.

המשרדים מעוצבים באופן מושלם ומחלקים מסוימים של הבניין ניתן לראות את כל הדרך אל גשר ברוקלין. ש מקומות עבודה רבים ברחבי המשרד, יש פינות לשיחות קלילות עם ספות ושולחנות, המאפשרים לעובדים להתחבר באופן לא רשמי. סדר היום גמיש וניתן לקחת עבודה במשרה חלקית, חופשות רבות ועוד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה