ספר מתנת HRus למשתתפי כנס הגיוס

ספר מתנת HRus למשתתפי כנס הגיוס

הספר "הקוד האנושי" מאת ד"ר דב ינאי יוענק במתנה לכל משתתפי כנס הגיוס השנתי שיתקיים ב-4 בפברואר

שיתוף
הקוד האנושי

הקוד האנושי

כנס הגיוס השנתי יערך ב-4.2, ופורטל HRus מעניק במתנה לכל המשתתפים את הספר "הקוד האנושי" מאת ד"ר דב ינאי.

הספר עוסק בשאלת ייחודו של בן האנוש אל מול המחשב. ומיועד למנהלים, מנהלי משאבי אנוש ולארגונים המחפשים עובדים מתאימים ולאלה המבקשים להשקיע בטאלנטים. בעולם שבו הטכנולוגיה משתלטת על היכולות האנושיות, בשוק העבודה שבו המחשב והטכנולוגיות השונות מתפתחים ומשתלטים – כיצד ניתן לראות את ייחודו של האדם ואת יכולותיו הבלתי ניתנות להחלפה? בספר מוצג מודל ה-SILVER ACE המאפיין את כישוריו של האדם במאה ה-21, שבאמצעותו ניתן להשיב על השאלה החשובה הזו.

הספר פותח וסוקר את השינויים והמגמות שחלו בעולם התעסוקה, המגיעים לשיאם במאה ה-20, ומתפתחים במהירות במאה ה-21.
בהמשך מפורט המודל ,מרכיביו מאפייניו ומקדמיו, ומוצגים אבי טיפוס ודוגמאות הממחישות את השימוש בו בדמויות המחשה שונות. כמו כן מוצגת השוואה לתאוריות טיפולוגיות אחרות ושילוב המודל בתהליך של ראיון אבחון. ולסיום מופיע גם תרגול אישי ליישום הדברים.
את המודל ניתן ליישם גם בארגונים, ובעזרת מאפייניו ומקדמיו הוא מאפשר להפוך את הארגון למוביל ביותר.

בהתייחסו למאפייני המודל, מתייחס ינאי לאבחון סיכויי ההצלחה של מועמדים לעבודה, וטוען כי לא מספיק לאתר את כישוריו של האדם: לא מספיק לאתר את הפוטנציאל שלו – יש צורך להבחין בין הפוטנציאל לבין מימושו. ניסיונו רב השנים הביא אותו להבנה כי רמת משכל של אדם אינה מספיקה להצלחתו, מאחר שאין זה אומר שהמעשים שלו בשטח יהיו חכמים. יכולתו של אדם שאינה מלווה בתשוקה ואנרגיה, לא תתממש לעולם. "מקדם" הוא הביטוי של הכישורים בפועל, ולמודל כאמור שמונה מקדמים, בעזרתם ניתן למפות את הצלחתו של האדם:

• מקדם השאיפות והחזון.
• מקדם האינטליגנציה הימנית.
• מקדם האינטליגנציה השמאלית.
• מקדם השינוי והכאוס.
• מקדם הסדר והארגון.
• מקדם האינטליגנציה הרגשית.
• מקדם האינטליגנציה הערכית.
• מקדם האנרגיה והחוסן.

ד"ר דב ינאי הוא מומחה ויועץ בכיר בתחום משאבי האנוש. ינאי הקים וניהל מגוון חברות בתחום, ביניהן את מכון אדם מילוא, החברה הבינלאומית "גנסיס יועצים" ו"לכל אדם יש שביל". בעבר כיהן בין היתר כיושב ראש איגוד המכונים לאבחון תעסוקתי, ויושב ראש משותף של האגודה לחקר העתיד ("א.י.ל.ד"). ינאי גם שימש כמרצה אורח בטקס הענקת פרס ישראל.

לחצו כאן לפרטים והרשמה לכנס הגיוס השנתי

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה