ניהול קשרי מועמדים – ו- 2 טרנדים נוספים בגיוסי עובדים 2018

ניהול קשרי מועמדים – ו- 2 טרנדים נוספים בגיוסי עובדים 2018

עם הקרב על הכישרונות ההולך וגדל כיום, הגיוס הופך קשה יותר מתמיד

שיתוף
מגמות גיוס חדשות לשנת 2018

מגמות גיוס חדשות לשנת 2018

מחקרים שנעשו לאחרונה מראים לדוגמה, כי רק 30% מהמועמדים הפוטנציאליים שלך מחפשים עבודה בפועל וכי הכישרונות הגדולים זמינים בשוק למשך 10 ימים בלבד.

אין זה מפתיע אם כך, ש -90% ממקצועני הגיוס סבורים ששוק העבודה הנוכחי מונע על ידי מועמדים.

כדי להצליח בשוק תחרותי זה, מונע מועמדים, אנשי הגיוס צריכים לשנות את הדרך שבה הם מגייסים. לכן, יש מגמות גיוס חדשות שמתעוררות ושיטות גיוס שפותחו במיוחד כפתרון לאתגרי הגיוס החדשים איתם אנשי המקצוע מתמודדים.

המוצלחות ביותר מבין מגמות חדשות אלו הם לא רק מונחי יסוד. הם הוכרו באופן נרחב ונחשבות לאסטרטגיות גיוס שמוכרחים לעקוב אחריהן כדי שלא להישאר מאחור.

להלן 3 מגמות הגיוס המובילות לשנת 2018:

שיווק הגיוס

בשנת 2018, מגייסים הם משווקים. הם צריכים להיות כאלו אם הם רוצים להצליח. השוק המונע על ידי המועמדים כאשר מועמדים כיום מתנהלים כמו לקוחות, מחייב את המגייסים להיות אנשי שיווק איכותיים. מחפשי העבודה חוקרים חברות ומעסיקים פוטנציאליים, הם קוראים ביקורות באינטרנט על הארגונים שמפרסמים משרות ופונים למדיה חברתית כדי לקבל תובנות לגבי תרבות החברה שלהם.

לכן מגייסים חייבים להיות משווקים. הם צריכים לאמץ אסטרטגיות שיווק ולהשתמש בהם בגיוס. זו מגמה חדשה של שימוש בשיטות שיווק וטקטיקות בגיוס שנקראית שיווק הגיוס. המגייסים המודרניים משתמשים באסטרטגיות שונות לשיווק הגיוס שלהם בהתאם לאופי ותרבות החברה. על מנת למשוך מועמדים פוטנציאליים, מגייסים צריכים לבנות את מותג המעסיק של החברה ולהעביר למועמד הצעה משכנעת ובעלת ערך.

ניהול קשרי מועמדים

ניהול קשרי מועמדים היא שיטה ואסטרטגיה לניהול ושיפור היחסים עם המועמדים שלכם.

למרות שהרעיון הזה כבר בסביבה במשך זמן מה, בשנת 2018 הוא הופך להיות הרבה יותר תובעני ומורכב.

בעבר, ניהול קשרי המועמדים התמקד ביחסים עם המועמדים הנוכחיים ושיפור חווית המועמד בתהליך ההעסקה השוטף בארגון. עם זאת, בשנת 2018, כאשר רק 30% מהמועמדים הפוטנציאליים שלך מחפשים עבודה, צריך ליישם אסטרטגיות ניהול קשרי מועמדים לקהל רחב הרבה יותר.

בניית קשרים עם מועמדים נדרשת כעת בשלוש רמות:

עם המועמדים הנוכחיים.

עם מועמדי העבר.

עם מועמדים פוטנציאליים בעתיד.

עליכם לבנות ולתחזק יחסים ארוכי טווח עם כולם, על מנת לבנות מאגר כשרונות באיכות גבוהה שתוכל להשתמש בו עבור הצרכים העתידיים שלך בגיוס.

גיוס באמצעות תוכן

גיוס תוכן הוא ממוקד ומאופיין בתוכן ממותג שמעלה את ערך מותג המעסיק ותרבות הארגון ופונה לקהל המועמדים.

תוכן גיוס יעיל מספרת סיפור מרתק על החברה שלכם, על המשימה והערכים. זה מראה למועמדים הפוטנציאליים שלכם איך נראית תרבות החברה ביום יום ובאירועים מיוחדים. זה גם מספק ערך עבור המועמדים הפוטנציאליים שלך, כאשר התוכן מידע שימושי על תהליך הגיוס שלך ומגמות בתעשייה.

תוכן גיוס מגיע בצורות רבות ושונות, כגון פוסטים בבלוגים, סרטונים, פוסטים במדיה חברתית, בעמוד הקריירה של החברה, בידיעונים, ספרים אלקטרוניים, webinars, סקרים, אינפוגרפיות, SlideShare ועוד.

הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שכאשר אתם בוחרים את סוג התוכן חשוב לחשוב כמו המועמדים הפוטנציאליים שלכם – איזה סוג של תוכן ואילו נושאים ירצו המועמדים המוכשרים שלכם לקרוא ומה ימצאו כמעניין ומרתק.

על ידי יצירת סוג של תוכן המכוון לאישיות המועמד שלך, תוכל למשוך מועמדים בעלי התאמה מושלמת עבור הארגון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה