שישה טיפים לניהול מועסקים מדור המילניום

שישה טיפים לניהול מועסקים מדור המילניום

המילניומים צמחו בתקופה שונה בצורת הלימוד בבית הספר ובטכנולוגיה העומדת לרשותם. רתמו את ההבדלים לטובתכם ולטובתם ותיהנו מתוצאות טובות יותר

שיתוף
עובדי המילניום

לכל דור יש מאפיינים משותפים משלו ששונים מאלה של הדורות האחרים. הטכנולוגיה הרחיבה את הפערים הללו, ולשיטת דייב רייטסמה מ-HR Payroll Systems, הפערים יצרו למעשה נתק בין מעסיקים רבים לבין אלה המכונים "מילניומים" או מועסקים שנולדו בים 1990 ל-1997. על ידי פנייה לציפיות השונות ויצירת שינויים להכלה טובה יותר של קבוצה זאת, ניתן יהיה לראות עלייה בתפוקה ושיפורים אחרים בארגונים.

1. מידע ואנשים נגישים. המילניומים גדלו עם גישה חופשית לאינטרנט ולטלפונים סלולאריים, לכן הם רגילים למצוא תשובות ולתקשר עם אנשים באופן מידי. המשמעות היא שמכשולים או עיכובים יהיו מקור לתסכול עבור המילניומים, מה שעלול לפגוע בתפוקה שלהם ואפילו לגרום להם לשקול עזיבה. השטחת ארגונים והקלה על האפשרות לתקשורת ישירה בין אנשים ממקצועות שונים ותפקידים שונים ועם מנהלים בצורה ישירה – ללא תיווך – עשויות להגדיל את תחושת הסיפוק ואת המעורבות.

2. גמישות רבה יותר. איזון בין חיים לבין עבודה חשוב למילניומים יותר מאשר לבני הדורות האחרים. מילניומים רבים דיווחו על נכונות להקריב תשלום גבוה יותר תמורת האפשרות לעבוד מהבית או ליהנות מיותר ימי חופש. גמישות באופן העבודה על פרויקטים עשויה גם היא לעזור לארגונים להשיג תוצאות טובות יותר, כיוון שהמילניומים יוכלו למצוא דרכים מהירות ויצירתיות יותר להשלמת משימות שהמעסיקים לא חשבו עליהן.

3. הזדמנויות להכשרה ולקידום. המילניומים ידועים בכך שהם חבורה חדורת שאיפות, המוכנה לעבוד קשה כל עוד התגמולים ברורים. תגמולים אינם בהכרח הגדלה עצומה של השכר, כל עוד המילניומים חשים מידה מסוימת של השגיות והתקדמות. שינוי בכותרת המשרה, תמריצים נוספים ועוד בונוסים יכולים כולם לעזור בהנעת המילניומים.

4. משוב שוטף. המילניומים רגילים לראות ציונים ומשוב מבית הספר באופן מקוון, במהירות ובתנאים שלהם, כך שהמתנה עד שהבוס ייתן משוב אחת לשבוע, חודש או שנה, יכולה לייאש. במקום לחכות עד שיופצו תוצאות הערכת הביצועים, מעסקים יכולים פשוט לתת משוב על בסיס יום יומי או עם סיומם של פרויקטים כך שהעובדים ידעו מה עשו נכון והיכן שגו. משוב לא חייב לגזול זמן – משפט אחד שישלח בדוא"ל עשוי לעשות את העבודה.

5. חיבור בין מודעות חברתית ליעדים בעבודה. למילניומים יש מודעות חברתית רבה יותר מאשר לכל הדורות שקדמו להם, והם מדווחים על תשוקה כללית לעזור לאנשים, בעיקר כאלה שמצויים במצוקה. התאמת יעדי החברה שלכם ליוזמות של תמיכה בקהילה עשויה להניע את המילניומים ולגרום להם להרגיש שהם עושים משהו למען עולם טוב יותר. הדבר יכול להגביר את הסיפוק והמעורבות בקרב המועסקים מדור המילניום.

6. מתן אפשרות לחברתיות. דיונים ועבודה קבוצתית נפוצים יותר בבתי ספר היום מכפי שהיו כאשר הדורות הקודמים למדו בבית הספר והמילניומים רגילים "להתקשר לחבר" כדי לקבל עצה. זוהי היפרדות מנורמות קודמות שבהן "כל איש לעצמו" בבית הספר ובחיי העבודה. אי עידוד שימוש בטלפון הסלולארי והאמצעי תקשורת אחרים או מניעתו לא יועילו. אם תעודדו את העובדים הצעירים להשתמש בחברתיות בצורה בונה ולעבוד יחד עם חברי הצוות שלכם או חברים מחוץ לארגון, תיהנו במקים רבים מתוצאות טובות יותר.

סדנת פרזנטציה אפקטיבית והעברת מסרים מרחוק

אין תגובות

השאר תגובה