משרד התמ"ת מחפש: מפקח בתחומי בטיחות בעבודה והגיהות התעסוקתית

משרד התמ"ת מחפש: מפקח בתחומי בטיחות בעבודה והגיהות התעסוקתית

המשרה היא ראש ענף בתחומי הבטיחות והבריאות התעסוקתית

שיתוף
שיפור בתנאי השכר

שיפור בתנאי השכר

משרד התמ"ת מחפש ראש ענף בתחומי הבטיחות והבריאות התעסוקתית. המשרה היא של מפקח בטיחות בעבודה, גיהות תעסוקתית ובריאות העובדים במפעלי תעשייה ובאתרי בנייה.

המועמד שיבחר אמור לאתר סיכונים וליקויים ולהדריך את האחראים במקומות ואתרי העבודה, בכל הקשור להוראות הבטיחות הנדרשות. עליו לערוך ביקורי פיקוח, בדיקת יישום ההנחיות וכן הכנת דוחות על ביקורים אלה.

העבודה באזור באר שבע.

פרטים נוספים על המשרה ניתן לקבל באתר נציבות שירות המדינה (מכרזי כח אדם).

ניתן להגיש מועמדות לתפקיד עד ה-2 בפברואר 2012.

פרטי המשרה:

דרוש ראש ענף (מפקח עבודה בניה/ תעשייה) עבור פיקוח על העבודה-אזור באר-שבע ל משרד התעשיה והמסחר. התפקיד הינו בדירוג: 012 מהנדסים או הנדסאים וטכנאים, דרגת שכר: 37 – 39, של הדירוג 012 מהנדסים (או של דירוג 013 עבור הנדסאים וטכנאים).

תאור התפקיד:

התפקיד כולל אחריות על בתחומי בטיחות בעבודה, גיהות תעסוקתית ובריאות העובדים באתרי בניה ובמפעלי תעשייה. במסגרת התפקיד ידרש מקבל העבודה לערוך ביקורי פיקוח באתרים ולבדוק את יישום דרישות החוק ודרישות בטיחותיות אחרות. במסגרת זו מוטל אליו לאתר סיכונים וליקויים ולהנחות את האחראים במקומות העבודה  על מילוי הוראות הביטחות הנדרשות. התפקיד כולל הכנת דוחות על ביקורי הפיקוח, כולל הצגת דרישות לתיקון ליקויים ולוחות זמנים לביצוען כמו גם מעקב אחר הביצוע בפועל.

עדכון המערכות הממוחשבות סיוע בטיפול כנגד מפרי חוקי הבטיחות, כולל איסוף נתונים וראיות לצורך ביסוס כתב אישום – הינם חלק מתפקידו של המפקח.

בנוסף כולל התפקיד: ייצוג האגף בועדות מקצועיות שונות על פי מינוי הממונה, השתתפות בוועדות בוחנים להסמכת ממונים על בטיחות ו/או ועדות בוחנים להסמכת מנהלי עבודה, הופעה כעד מומחה בנושאים הקשורים לפעילותו, סיוע לחוקרי האגף בכל הדרוש לביצוע חקירות בהתאם להנחיות הממונה. 

דרישות המשרה:

השכלה: השכלה אקדמית (תואר ראשון) בהנדסה ורישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים, או הנדסאי / טכנאי מוסמך בתחום התפקיד ורישום בפנקס רשות ההסמכה להנדסאים והטכנאים. עדיפות לבעלי השכלה בתחום הנדסת בניין או הנדסה אזרחית או כימיה.

ניסיון: לבעלי תואר ראשון – שנת ניסיון רלוונטי לתחומי התפקיד, לבעלי תואר שני – 0 שנות ניסיון, להנדסאים – שנת ניסיון רלוונטי לתחומי התפקיד, לטכנאים – שנתיים ניסיון רלוונטי לתחומי התפקיד.

דרישות נוספות רצויות:

  1. כושר לקיים קשר נאות עם גורמים שונים.
  2. כושר לשקול ולשפוט במסגרת התפקידים הכלולים במשרה.
  3. כושר הבעה בכתב ובעל פה.
  4. ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
  5. הכשרה בתחום הבטיחות ו/או הבריאות התעסוקתית.

הערות נוספות:

כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

10 תגובות

  1. מעוניין במישרת מפקח בטיחות מטעם משרד העבודה.אשמח ליצירת קשר

  2. האם יש עבודה בפיקוח באיזור המרכז
    תא נתניה חדרה?

  3. מעוניין במשרה של מפקחי בטיחות במשרד העבודה .
    אך אני מגיש מועומדות?

  4. יש לפנות ישירות למשרד, מדובר בהודעה מ-2012…

  5. שלום

    אני מעוניין לשלוח קורות חיים לתפקיד הכיצד ????

  6. אני מפקח בענף הבנייה והתשתיות ממכללת תל חי נאמן בטחות למדתי חשוב כמויות ועבודה לגובה במכללת כרמיאל אני עובד מפקח 13שנים ומעוניין בתפקיד מפקח במשרד ממשלתי תודה

השאר תגובה