מינויים משאבי אנוש

מינויים משאבי אנוש

מינויי אנשי משאבי אנוש בנמל אשדוד, מסוף 207 מקבוצת אלאלוף וברשת המלונות ישרוטל

שיתוף

מינויים משאבי אנוש

יוכי הלימי מונתה למנהלת משאבי אנוש של מסוף המטענים 207. חברת מסוף 207 עוסקת בכל הקשור בשרשרת אספקה ופתרונות לוגיסטיים, ושייכת לקבוצת אלאלוף שהוקמה ביוון בשנת 1919. החברה עוסקת בהובלת מטען מאוניות למכולות, פריקתו ושינועו אל המחסנים או אל בית הלקוחות.

מינויה של הלימי נעשה חלק משינוי ארגוני ומבני הנעשה בארגון בימים אלה, כאשר במקביל תמשיך בתפקידה כמנהלת תחום ההובלה היבשתית בחברה. הלימי בעלת ותק של 24 שנים בקבוצת אלאלוף. היא מחזיקה בתואר ראשון בכלכלה ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון.

יצחק בלומנטל מונה למנכ"ל נמל אשדוד. כיום הוא משמש כסמנכ"ל לוגיסטיקה והנדסה בחברת נמל אשדוד, ולאחר שהמנכ"ל הנוכחי, יוסי בסן, יפרוש מתפקידו, יכנס בלומנטל לתפקיד המנכ"ל בפועל. כך הוחלט בדירקטוריון הנמל. בלומנטל מילא בעבר שורה של תפקידי משאבי אנוש: סמנכ"ל מנהל ומשאבי אנוש במועצה להשכלה גבוהה – הוועדה לתכנון ותקצוב, וסמנכ"ל משאבי אנוש של חברת נמל אשדוד. כמו כן מילא תפקידי משאבי אנוש שונים ברשות הנמלים. השכלתו של בלומנטל כוללת תואר ראשון בטכנולוגיה ממכללת שנקר, הנדסת תעשייה וניהול, ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת מנצ'סטר. 

המינוי של יצחק מגיע לאחר רצף אירועים מעניין שכלל חיכוכים עם וועד העובדים – לסיפור המלא ראה: סמנכ"ל משאבי אנוש לנמל אשדוד.

שני אזולאי מונתה למנהלת תפעולית במלון ישרוטל אגמים אילת. לפני כן שמשה כמנהלת משאבי אנוש של מלון הנסיכה, ומנהלת אגף חדרים. בעבר שמשה במשך שש שנים גם כמנהלת משאבי האנוש של אשכול המלונות ישרוטל המלך שלמה וישרוטל אגמים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. שאפו לאיציק בלומנטל.המקרה שלו מוכיח שמי שמתעקש על צדק לעיתים זוכה חבל שאני בזמנו לא תבעתי את הנהלת עשות אשקלון על פיטורים עקב "שלטון הוועד ". כמנכל איציקיצטרך להתמודד עם אותו חסן שבגללו הועף ממשרתו. כל הכבוד לדירקטוריון שבאומץ קידם אותו ממשרת סמנכל משאבי אנוש וסמנכל לוגיסטיקה למנכ"ל.
    איציק איש ישר ולא יהיה לו מול חבורת הנמרים הטורפים סביבו. בהצלחה יצחק.נדיר שמנהל משאבי אנוש מתקדם לתפקיד מנכ"ל. כבוד.

השאר תגובה