מפטרים מהשטח: עשרות פרילנסרים של גל"צ צפויים לעזוב

מפטרים מהשטח: עשרות פרילנסרים של גל"צ צפויים לעזוב

המפקד החדש ירון דקל כינס אותם אתמול לסקירת מצבה הגרעוני של התחנה הצבאית והשלכותיו בחודשים הקרובים

שיתוף

הערפל סביב עתידם של הפרילנסרים בתחנת הרדיו גלי צה"ל התפזר מעט יותר אתמול, בשיחה שערך מפקדה החדש של התחנה הצבאית, ירון דקל, לעובדי הפרילנס.

לא מדובר היה בשיחת שימוע, אלא בסקירת מצבה הכלכלי של התחנה ובהכנת העובדים לקראת הצפוי בהיבט הפרסונלי בחודשים הבאים. דקל התייחס כמובן, גם לפיטורים ולקיצוצים הצפויים בשל גירעון שהוגדר כ"כמה מיליונים".

דקל אמר כי לרשות התחנה עומדים רק 11 תקנים חדשים, ואלו אמורים להתחלק בין עשרות הפרילנסרים הקיימים. פירוש הדבר הוא שיתכן והתקנים יחולקו בין מספר גדול יותר של עובדים, במשרה חלקית.

"ייעשו מאמצים להגדיל הכנסות באמצעות חסויות", ציין המפקד, "נפעיל עובדים קבועים על חשבון פרילנסרים ונפעיל יותר את החיילים. אני מניח שיהיו עוד צעדים שנצטרך לבצע". לדבריו, הוא מתכוון לסכם את מתווה הפיטורים עד 31 ביולי, או אז יפוג תוקפם של כל חוזי הפרילנס בתחנה.

העיתון גלובס פרסם היום כי מתוך כ-70 עובדי פרילנס המועסקים בתחנה, הגיעו לשיחה אתמול כ-35 עובדים, ובהם המגישים קובי אריאלי, רינו צרור, גידי שפרוט, ערן סבאג, בני בשן, סיוון רהב-מאיר וידידיה מאיר וכן נורית קנטי עורכת "מה בוער" ואיריס גולדמן עורכת "קולה של אמא".

דוברת גלי צה"ל, טלי טננבוים: "תחנת גלי צה"ל עוברת תהליך של התייעלות שאיננו קל ואף כואב. במסגרת זו יתבצעו בתחנה מספר מהלכים בכמה מישורים. מפקד גלי צה"ל יעשה כל מאמץ להקטין ככל האפשר את הפגיעה בעובדי התחנה".

 

עובדי הטלוויזיה בערבית מתרעמים על העברתם לאולפן חיפה

מאבק עובדים בעיתון הארץ

ארגון העיתונאים החדש: 8 ועדי עובדים חדשים ייוצגו על-ידי ההסתדרות

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה