מדריך חדש לניהול משאבי אנוש In-House

מדריך חדש לניהול משאבי אנוש In-House

מנהל משאבי אנוש הותיק, ג'רמי אשכנזי, הוציא ספר הדרכה לבניית מחלקת HR וניהול מערכת משאבי אנוש בתוך הארגון

שיתוף
מנהל משאבי אנוש ג'רמי אשכנזי
מנהל משאבי אנוש ג'רמי אשכנזי

ג'רמי מ. אשכנזי (Jeremy M. Eskenazi), הינו מנהל משאבי אנוש וותיק, הפועל בשוק הגלובאלי מזה שני עשורים כשהוא מוביל את התפישה שגיוס עובדים, טיפוח מקצועי, הכשרה וניהול הטאלנטים, צריכים להיעשות על ידי הארגון ולא באמצעות מיקור חוץ. בהקדמה לספרו החדש –  Recruit! CONSULT! Leadership, מסביר אשכנזי את היתרונות הכלכליים והלא כלכליים לניהול משאבי אנוש In-House, על פני מודלים של מיקור חוץ, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

הספר החדש משמש מדריך למנהלי ארגונים החל מבחירת צוותי משאבי אנוש לארגון, דרך גיוס מועמדים באמצעות שיטות גיוס חדשניות ויצירתיות, ועד למיתוג מחלקת משאבי אנוש בקרב עובדי הארגון ומנהליו. הספר אף מקדיש פרק לדיון בחשיבותה של יצירת מערכת נטוורקינג רחבה ומגוונת, במסגרתה יכולים מנהלי משאבי אנוש לעבוד עם גורמים חוץ ארגוניים, כגון מחלקות כוח אדם בחברות אחרות, בחברות גיוס והשמה ועוד.

בספרו החדש לא נכנס אשכנזי לעומק הקורה ולא מעמיק במודלים מורכבים של ניהול משאבי אנוש, אלא שוטח בפני קוראיו (מנהלים במשק) את התאוריות הבסיסיות, עם דגש על הכלים החיוניים – להקמת מערך משאבי אנוש עצמאי בכל ארגון, בהתאם לצרכי הארגון בראיה עתידית.

על פי אשכנזי, איתור המועמד הנכון הוא רק פאקטור מזערי בהגדרת תפקידו של מנהל משאבי אנוש בארגון. ממשנתו, כפי שהיא באה לידי ביטוי בספר, האתגר הגדול ביותר הניצב בפני מנהל משאבי אנוש בארגון, הוא ניתוב והנחלת התרבות הארגונית בקרב כלל עובדי החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה