לראשונה: שת"פ בין כנס משאבי האנוש HRus לכנס קהילת הגיוס

לראשונה: שת"פ בין כנס משאבי האנוש HRus לכנס קהילת הגיוס

כרטיס משותף לשני האירועים שיתקיימו בפברואר יעלה רק 750 שקלים.

שיתוף

בחוץ קור כלבים, אבל דווקא פברואר הקרוב מסתמן כחודש החם של ענף משאבי האנוש הישראלי.

שיתוף פעולה עסקי ראשון נרקם בין אתר HRus לבין אתר ההכשרות לגיוס עובדים HRD בניהולה של מורית רוזן.

שני הגופים יפיקו במהלך פברואר 2012 שני כנסים נפרדים, האחד הוא כנס משאבי האנוש השנתי ואילו השני מיועד לקהילת הגיוס העניפה בתחום.

האירוע הראשון, ב-6 בפברואר, הוא למעשה כנס הבכורה של HRus. כותרתו "אתגרי ניהול המשאב האנושי בעולם כלכלי מטורף ובלתי חזוי", והוא יתקיים במתחם האירועים של מלון דן פנורמה בתל-אביב, משעות הבוקר ועד אחר הצהריים. במהלך האירוע יתנהלו מליאה וארבעה מושבים במקביל, כאשר המשתתפים יוכלו ליטול חלק בשניים מתוך הארבעה. בנוסף, יחולק שי יוקרתי בכניסה למקום.

בין המרצים: מנכ"ל פרטנר חיים רומנו וקלינטון וינגרוב (Clinton Wingrov) סמנכ"ל פיתוח ארגוני של פילת העולמית. וינגרוב הוא אחד המרצים המבוקשים בעולם בתחום משאבי האנוש.

כנס קהילת הגיוס – "גיוס מוביל בסביבה סוערת" – הוא החמישי במספר מאז החל, וייערך ב-27 בפברואר בכפר המכביה. האירוע יתמקד בשלושת התחומים הבאים: תשתיות הגיוס; תקשורת וקשר עם מועמדים והתקשורת וקשר עם עובדים. "אנו נציג את היישום הפרקטי בשטח של שלושת גורמי המפתח הללו", הבהירה רוזן. " השלושה האלו משפיעים על היכולת של הגיוס להוביל את הארגון להצלחה ביעדיו".

הטבה בלעדית לגולשי HRus ו-HRD: כרטיס משותף לשני הכנסים ב-750 שקלים בלבד (+מע"מ). יורם שולטהייס, מנכ"ל ובעלים של אתר HRus, אמר היום: "בכוונתנו למקסם, על-ידי כך, את מה שיש לתחום שלנו להציע. החלטנו להפוך את סמיכות הזמנים של שני האירועים ליתרון עבור המבקרים."

ההרשמה ניתנת לביצוע במקום אחד, באמצעות טופס הרשמה אחד – באחד משני אתרי האינטרנט –  HRus או HRD

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. נשמח לראות אותך גם בכנס שלנו, למי שכבר רכש כרטיס לאחד מהכנסים ניתן להשלים את ההפרש ולקבל את שני הכרטיסים במחיר של 750 ש"ח בלבד! (פלוס מע"מ)

השאר תגובה