ללשכת התעסוקה דרוש/ה סמנכ"ל/ית מעסיקים

ללשכת התעסוקה דרוש/ה סמנכ"ל/ית מעסיקים

התפקיד כולל בין היתר אחריות על שיווק מול המעסיקים ברחבי הארץ, תוך קביעת נהלי עבודה ומדדים

שיתוף

שירות התעסוקה

ללשכת ההתעסוקה דרוש/ה סמנכ"ל/ית מעסיקים, לאחריות על מתן שירות למעסיקים. העבודה בירושלים וכרוכה בנסיעות בכל הארץ. סמנכ"ל מעסיקים הנו חבר מינהלת שירות התעסוקה וכן חבר בוועדות משרדיות ובין-משרדיות בדרג בכיר.

התפקיד כולל ניהול מערך השירות הניתן למעסיקים ותיאום עבודת יחידות המשנה של שירות התעסוקה, תוך הגדרת תהליכי עבודה זהים לכל הסניפים בארץ. קביעת מדיניות שירות התעסוקה בהתערבות הכוללת בשוק העבודה, תוך בניית תוכניות עבודה רב שנתית, בניית יעדים ובחינת אפקטיביות תהליכי השירות למעסיקים.

התפקיד כולל אחריות על נושאים הבאים:

  1. ניהול והנעת העובדים ביחידה.
  2. שיווק מול המעסיקים וקביעת נהלי עבודה בנושא.
  3. הנחיית מנהלים וביצוע מעקב אחר ביצועים.
  4. הגדרת פרופיל ופירוט תחומי האחריות לעוסקים בגיוס ומיון מועמדים ולעומדים בקשר עם המעסיקים.
  5. פיתוח ובניית תוכניות הדרכה, בנייה ופיתוח תוכניות שיווק ומדידה ומעקב אחר התוכניות. אבחון צרכים של מעסיקים ומתן מענה לצרכיהם. פיתוח תהליכים לשיפור ביצועים.
  6. ניהול קשרים עם מערכות ומסגרות ארגוניות ארציות ודאגה לגידול תמידי של כמות ואיכות ההשמות.
  7. יצירת שותפות לאורך זמן בתהליכי גיוס והקמות ארגוניות בקרב המעסיקים במשק הישראלי המבוססת על מתן מענה מהיר, איכותי ומותאם למעסיק.
  8. למידת שוק העבודה בארץ ובארגוני תעסוקה בעולם.

דרישות התפקיד:

  1. תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים – עדיפות לתואר שני: מנהל ציבורי, לימודי עבודה, הנדסת תעשייה וניהול, כלכלה, מנהל עסקים, מדעי המדינה, משפטים.
  2. ניסיון של שש שנים בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי, או בסקטור הפרטי בנושאים כלכליים, ניהוליים ושיווקיים.
  3. יכולת ניתוח ועיבוד נתונים בנושאים הקשורים לשוק העבודה ולשינויים מבניים במשק.
  4. ניסיון בהובלת שינויים.
  5. ניסיון בשיווק והובלת פרויקטים, ניסיון בעבודה מול מעסיקים.
  6. יכולת ניהול בדרג בכיר, יכולת הנעת עובדים.
  7. שליטה מלאה בשפה האנגלית.

דרישות נוספות רצויות:

1.   ניסיון בניהול פרויקטים מערכתיים.

2.   ניסיון בהנחיית צוותים מקצועיים.

3.  כושר פרזנטציה ושכנוע.

4.  היכרות עם המגזר הציבורי.

5.  ניסיון בעבודת צוות.

6.  ניסיון בארגונים גדולים ודינאמיים.

7.  ניסיון בהובלת והטמעת תהליכים ושינויים ארגוניים.

8.  מחוייבות חברתית.

להגשת מועמדות יש לצרף תעודות המעידות על השכלה וניסיון ולמלא טופס מועמדות לשאלון לוועדת איתור בששה עותקים. להורדת השאלון לחצו כאן.

את המסמכים יש לשלוח עד לתאריך 10.9.12 לכתובת:

ועדת איתור – סמנכ"ל מעסיקים בשירות התעסוקה

לאגף משאבי אנוש, ת.ד. 3777

ירושלים

 

כנס מיזוגים ורכישות בהיבט המשאב האנושי

תגובה 1

  1. העידן הנוכחי, הזוי שיש עוד גוף כזה שכולנו מממנים שמטרתו לאסוף חתימות של מובטלים כדי לאשר להם דמי אבטלה, וכדי להצדיק את עצמו הוא נאחז בקרנות המזבח בהיותו באופן רשמי גוף ההשמה הגדול ביותר המסואב ביותר המנותק מהמציאות ביותר המיותר ביותר במדינה.

השאר תגובה