כיצד להישאר פרודוקטיביים בנסיעת עסקים

כיצד להישאר פרודוקטיביים בנסיעת עסקים

נסיעות עסקים לוקחות אותך לא רק מחוץ למשרד, אלא גם רחוק מהשגרה המבורכת

שיתוף

למרות זאת בעזרת כמה כללים פשוטים, ניתן ליישם מספר צעדים שיבטיחו שמירה על פרודוקטיביות גם במהלך נסיעות עסקים ואפילו במקומות מרוחקים.

היעזר בטכנולוגיה

אחת הדרכים שיבטיחו כי תישאר פרודוקטיבי במהלך הנסיעה שלך, היא להסתמך על העזרים הטכנולוגיים בהיבט הזה. בדוק בטרם הנסיעה האם ארזת את המחשב הנייד שלך, ואת הטלפון הסלולרי? שירות WiFi מוצע במרבית שדות התעופה, בבתי המלון בהם תשהה, בבתי קפה בערים רבות בחו"ל וכמובן בחברות בהן תבקר. עליך לוודא כי הציוד הטכנולוגי האישי שלך איתך, כך שתוכל להתחבר למיילים ולאינטרנט מכל מקום בו תהיה.

לוחות זמנים

גם כשאתה מחוץ למשרד המוכר שלך, הקפד על לוחות זמנים שנקבעו מראש. אם קבעת עם לקוח לפגישה של שעתיים, נסה שלא להיגרר מעבר לכך. עליך לשמור זמן לסיכום הפגישה, למשימות שעליך לעשות כתוצאה מהפגישה ולעבודה השוטפת.
אם תכננת לבקר בערבים באטרקציות מקומיות בחו"ל, נסה לתכנן את הביקורים הללו מראש ובזמנים רשומים מבעוד מועד. כך לא תתפתה לזנוח את כלל העבודה לטובת אטרקציות תיירותיות. תכנן מראש היכן הכי חשוב לך ולבקר ומה אתה הכי רוצה לראות, ואת שאר הזמן נסה למצות לטובת עבודה.

חלוקת העומס

בטרם הנסיעה שלך לחו"ל, נסה להאציל משימות על חברי הצוות שלך, כך שיוכלו להקל על העומס בזמן שאתה בחו"ל. הדבר הגרוע ביותר הוא מאות מיילים שמצפים לטיפול בתיבת הדוא"ל הנכנס שלנו, עם שובנו מנסיעת עבודה. חשוב שיהיה מישהו שימלא את מקומך ויידע לטפל במיילים המיועדים לך כשאתה לא נמצא. ניתן לעדכן בתגובת מייל אוטומטית בפרטי איש הקשר שמחליף אותך, כך שאנשים ידעו למי לפנות כשאתה לא בנמצא.

סגירת קצוות

דבר נוסף שחשוב לעשות בטרם הנסיעה הוא לסגור קצוות פתוחים ולהשלים ככל האפשר את המשימות שנותרו פתוחות. כך כשתשוב לעבודה בג'ט לג ולאחר נסיעת עבודה אינטנסיבית, יהיה לך רגע לעצור ולחדש כוחות ולא תצטרף להשלים באינטנסיביות את כל המשימות שהשארת פתוחות בטרם הנסיעה. גם אם הדבר אומר להישאר שעות נוספות או לעבוד בסופי שבוע לפני הנסיעה העסקית, כדאי לעשות זאת על מנת לשוב ממנה בראש שקט.

 מנוחה

את זמן הטיסות וההמתנות לטיסות נסה לנצל למנוחה. קשה להיות משימתיים בטיסות, במיוחד בטיסות לילה. מה גם שאין רשת תקשורת בתוך המטוס. כך או כך תצטרך לנוח ולחדש כוחות, אם תנצל את זמן הטיסות לכך, תהיה יותר ערני ומוכן לעבודה בהמשך. נסה לוותר על צפיה בסרט או בקריאת ספר במטוס, וקח לעצמך זמן שינה מבורך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה