לגייס נקודה קום

לגייס נקודה קום

אתר social-hire.com מהווה נקודת מפגש ייחודית בין מגייסים לדורשי עבודה כאשר הוא משלב את החוזקות של רשת חברתית עם כלים ייחודיים נוספים

שיתוף
גיוס עובדים ברשת חברתית
גיוס עובדים ברשת חברתית

פלטפורמה חברתית חדשה social-hire.com  מהווה נקודת מפגש בין דורשי העבודה למגייסים כאשר היא משלבת בין החוזקות של אתר דרושים והיתרונות של המדיה החברתית עם כמה כלים ייחודיים לה.

אתר social-hire.com הושק זה עתה וכבר הצליח למשוך את תשומת ליבם של המגייסים מהחברות המובילות בשוק וביניהןTweeter, Audi, Deloitte, General Motors ועוד.

social-hire.com  הינה רשת ייעודית לגיוסים ולא עוד רשת חברתית שניתן לעשות בה גם שימוש אד-הוק לחיפוש עבודה או גיוס עובדים. מגייסים אשר משתמשים בפייסבוק, טוויטר ואפילו לינקדאין, נתקלים בעמודי ברופיל של מועמדים שמכילים מידע רב על המועמד, על המשפחה והחברים שלו, עיסוקים ותחומי העניין, לפעמים אישי (לפעמים אישי מידי!), כשכל אלו באים על חשבון מידע קונקרטי למגייס. באופן כללי, רשתות חברתיות לא נועדו בהגדרתן להוות פלטפורמה לגיוס עובדים וחיפוש משרות. גם לינקדאין, שהיא רשת חברתית עסקית, לא יועדה למטרה זו בלבד.

עוד על טכנולוגיות משאבי אנוש וגיוס באמצעים טכנולוגיים –

בכנס חדשנות בטכנולוגיית משאבי אנוש

היתרונות של social-hire.com למחפשי העבודה
היתרון עבוד מחפשי העבודה הוא ברור: זו ההזדמנות שלהם ליצור לעצמם פרופיל ייעודי לחיפוש עבודה. אם עד כה מחפשי העבודה נאלצו ל'שפץ' את הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות כך שיתאים גם לחיפוש עבודה, הרי שכאן – המטרה העיקרית הינה ליצור פרופיל עבודה עסקי שנועד לדבר אל המגייסים בשפה מקצועית של התחום או הענף בו הם עוסקים.

אחד החוסרים הגדולים ביותר ברשת החברתית המסורתית (לינקדאין, פייסבוק וטוויטר) הוא העדר החסינות. כאשר חבר ברשת פותח כרטיס, הוא מאבד את הפרטיות שלו ואת החסינות. social-hire.com מאפשר למועמדים לפתוח פרופילים אנונימיים ולנהל שיח עם מגייסים ו/או עם חברי הקהילה, כדי שיוכלו לקבל פרטים על תפקידים, לברר על משרות חדשות, תנאי העסקה, שכר ממוצע בתחום ועוד מבלי להיחשף. על כן, זה כלי אופטימלי לאנשים עובדים המחפשים במקביל (בשו-שו) עבודה חדשה.

יתרון נוסף טמון בערוץ התקשורת שיכול המועמד לקיים עם הארגון המפרסם משרה טרם הגשת מועמדות, כלומר אם באתרים אחרים צריך למלא פרטים או לשלוח קורות חיים ורק לאחר מכן ניתן לקבל פרטים נוספים, כאן מתאפשר דיאלוג בו המועמד יכול לשאול שאלות על המשרה מבעוד מועד. כך יכול המועמד להגיש מועמדות רק כשהוא בטוח שהוא רוצה להיכנס לרשימת המועמדים של חברה מסוימת לתפקיד מסוים.

ב- social-hire.com למועמד יש חופש להגדיר את עמוד הבית שלו לפי בחירתו והוא לא כפוף למודל (שטאנץ) קבוע של קורות חיים או עמוד פרופיל ברשתות חברתיות. מה שנותן בידי המועמד את הכוח לעצב את קורות החיים שלו, למתג את עצמו ולנהל את המהלך לחיפוש עבודה על פי החוקים שלו.

למועמדים יש אפשרות להגיע, דרך social-hire.com, למשרות שלא מפורסמות בערוצים אחרים וזה נותן להם זכות ראשונים למשרות איכותיות שמתפרסמות ברשת הזו בלבד.

השימוש ברשת הינו חינמי וזה מהווה יתרון על פני אתרי דרושים בהם נדרש מנוי כדי לצפות במשרות ולהגיש מועמדות.

היתרונות של social-hire.com למגייסים
המגייסים אשר מצטרפים ל- social-hire.com יכולים להיחשף (בחינם) למאגר מחפשי עבודה, תוך שהם נחשפים לפרופילים עסקיים ומכווני-עבודה של העובדים. זה מאפשר להם להגדיל את מאגר המועמדים שלהם תוך צמצום משמעותי של תקציב הגיוס.

למגייסים יש את האפשרות לסמן מועמדים פייבוריטים, לפנות אליהם ולנהל מעקב אחר המועמדים הללו באמצעות הממשק. המגייסים יכולים לבנות מאגר קורות חיים, לנהל קבוצות מקצועיות Net-Working.

מגייסים יכולים להגיע למועמדים איכותיים בשלבים המתקדמים של חיפוש העבודה, בזכות האפשרות של מועמד לשמור על אנונימיות. כך ניתן לפנות לבעלי מקצוע שעדיין עובדים וחוששים להתחיל בתהליך גלוי של חיפוש עבודה.

המגייסים יכולים להיעזר בממשק ככלי נוסף למיתוג החברה ובפרט למיתוג מעסיק. 

מאחר והמועמד מנהל דיאלוג מקדים עם המגייס, בו הוא שואל שאלות ומקבל נתונים חיוניים על המשרה לפי בקשתו, כאשר הוא שולח קורות חיים, המגייס יודע מראש שמדובר על מועמד רציני שבטוח שהוא רוצה להתחיל בתהליך וזה ממפה את המועמדים הלא רלונטיים וחוסך זמן ומשאבים נוספים בתהליך הגיוס.

כנס משאבי אנוש

אין תגובות

השאר תגובה