כנס שכר והטבות

כנס שכר והטבות

בכנס שכר והטבות שייערך במסגרת הפנינג משאבי אנוש 2015 יחשפו המשתתפים הן לנעשה בארגונים בתחום והן לכלים לשיפור המקצועיות בתחום השכר וההטבות אשר יכולים לשמשם בעבודתם היומיומית.

הכנס ייערך ב- 18.8 בכפר המכבייה!

יש שחושבים כי נושא השכר וההטבות פשוט הוא – תן ככל הניתן מכל הבא ליד… אך כידוע לעוסקים בתחום – אין כך הדבר!

על מנהל משאבי האנוש ו/או מנהל השכר וההטבות בארגון להכיר לא רק את הנעשה מחוץ לארגון אלא גם להביא לארגון את הידע והמקצועיות הנדרשים לשם ניהול תוכנית הטבות וביצוע מדרוג השכר בארגון באופן אפקטיבי מצד אחד ואטרקטיבי מהצד השני – שכן על טעות בתחום הארגון "ישלם" בטווח הארוך.

במסגרת כנס שכר והטבות 2015 נסקור את הנעשה בעולם באמצעות חברות ישראליות גלובליות, נבין כיצד ניתן להטיל תובנות אלו על השוק המקומי ואך להטיב עם הארגון בטווח הארוך ע"י שימוש בכלים זמינים ובתורות מתקדמות.

במקביל נציג ניתוח מעמיק של העולם הפנסיוני תוך מענה לשאלות הקהל בתחום במטרה להטמיע ידע ארגוני חשוב בתחום בקרב המשתתפים.

בנוסף נציג וננתח כיצד יכולים ארגונים לעשות שימוש בשיטות תגמול ובקרה שונות לצורך שיפור המוטיבציה, היעילות והתפוקה הארגונית, תוך שמירה על המסגרת התקציבית, בחלוקה לאוכלוסיות עובדים שונות (כלומר: כיצד יש לתגמל כל אוכלוסיה בהתאם לאופן וצורת עבודתה) – בדגש על אוכלוסיות עובדים שתפוקת עבודתם אינה קלה למדידה.

חסויות להפנינג משאבי אנוש 2015

   

כנס משאבי אנוש שכר והטבות

רישום מהיר:

[adrotate banner="240"]

עלויות:
560 ש"ח פלוס מע"מ, ברישום מוקדם
650 ש"ח פלוס מע"מ, לאחר ה-26 ליולי!

מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל את ההרשמה עד לתאריך 26 ליולי, לאחר תאריך זה לא ניתן לבטל ההרשמה והכרטיס יחויב בעלותו המלאה – ניתן לשלוח מחליף, אך יש להודיע על כך מראש ל: sales@hrus.co.il

למי מיועד הכנס
הכנס מיועד למנהלי חברות, דירקטורים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי שכר והטבות מנהלי פיתוח ארגוני, מנהלי הכספים, חשב השכר, יועצים משפטיים ועוד…

איפה ומתי
הכנס ייערך בכפר המכביה ביום שלישי ה-18 באוגוסט, בשעות 08:00-17:00
כולל ארוחת בוקר וצהריים! חנייה חינם!

הרשמה ומחיר
להרשמה לכנס יש למלא את הפרטים למטה וללחוץ על הכפתור "לקבלת טופס הרישום לכנס – לחץ כאן", טופס ההרשמה יגיע אליך במייל, יש למלאו ולהחזירו בפקס או במייל.
מחיר הרישום לכנס בהרשמה המוקדמת (עד 26 ביולי) – 560 ש"ח + מע"מ
מחיר רישום רגיל 650 ש"ח + מע"מ

מלא את פרטייך להרשמה לאירוע:

[adrotate banner="240"]

מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל את ההרשמה עד לתאריך 6 לאוגוסט, לאחר תאריך זה לא ניתן לבטל ההרשמה והכרטיס יחויב בעלותו המלאה – ניתן לשלוח מחליף, אך יש להודיע על כך מראש ל: sales@hrus.co.il

הפנינג משאבי אנוש 2015

כנס שכר והטבות ייערך במסגרת הפנינג משאבי אנוש אשר יכלול 2 כנסים נוספים:
כנס דיני עבודה
כנס פיתוח ארגוני
הרישום מאפשר מעבר בין הכנסים!

ההפנינג מהווה הזדמנות ייחודית ללמידה התנסותית ולנטוורקינג עם עמיתים למקצוע מענף משאבי האנוש בישראל.

לו"ז כנס שכר והטבות:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקר

09:00-09:15
 

פתיחת הכנס – שכר והטבות: תגמול בגין ביצועים
דברי פתיחה – מנחת הכנס: טלי עצמון, מנכ"ל דולב יעוץ והדרכה

טלי עצמון, דולבתגמול בגין ביצועים הוא כלי לעידוד מצויינות והגברת מוטיבציה של העובדים. תוכנית תגמול בגין ביצועים המעוצבת נכון מהווה כלי תגמול אפקטיבי לעובדים ומשפיעה על הצלחת הארגון בהשגת המטרות העסקיות.

בהגדרת תוכניות תגמול לפי ביצועים יש להגדיר מדדים, יעדים, נוסחת תגמול ואת הקשר לגובה קידום השכר או הבונוס. בפתיחת הכנס יוצגו מתודולוגיות ליישום תגמול בגין ביצועים ויועלו נקודות למחשבה בעת יישום המודל.

טלי עצמון,
מנכ"ל חברת דולב הדרכה ויעוץ. יועצת בכירה בתחום השכר וההטבות. בעלת כ- 25 שנות ניסיון ונחשבת לאחד המומחים בתחום השכר והתגמולים בארגונים בישראל.

09:15-09:45

 

אסטרטגית תגמול גלובלית בקבוצת שטראוס
מרצה: דניאלה אבירן, מנהלת תגמול גלובלי ותגמול בכירים – שטראוס גרופ

דניאלה אבירןבעיצוב אסטרטגית תגמול אנו נדרשים לאזן בין צרכים ורצונות שונים – של הארגון, של העובדים, של בעלי המניות ועוד. הנושא הופך מורכב יותר כאשר אנו פועלים במגרש המשחקים הגלובלי, המגוון בתרבויות, חברות ואנשים שונים. כיצד בחרה קבוצת שטראוס, החולשת על חברות הפועלות בכל רחבי העולם, לעצב את אסטרטגית התגמול שלה תוך שהיא שומרת על "הדרך של שטראוס" ובו זמנית קשובה לצרכים ולרצונות של חברות הבנות הפועלות בטריטוריות שונות.

דניאלה אבירן,
בעלת ניסיון בתחום משאבי אנוש בן יותר מ- 20 שנה, אשר רובן הוקדשו לתחום התגמול. במהלך שנות עבודתה היתה דניאלה, בין השאר, בחברות: אמדוקס, צורן מיקרואלקטרוניקה וקבוצת שטראוס, בהן עסקה בפנים הרבות של תחום התגמול וביניהן עיצוב תוכניות תגמול לאנשי מכירות ואוכלוסיות ייחודיות בארגון, ניהול תהליכי תגמול חוצי חברה, ניהול התקשורת הארגונית בתחום התגמול הגלובלי, עיצוב ויישום מדיניות תגמול בישראל ואסטרטגית תגמול גלובלי, ותגמול בכירים.

 09:45-10:15
 

שיטות תמריץ לאוכלוסיות שתפוקתן אינה ניתנת למדידה באופן טריביאלי 
מרצה: אבי ניר, מייסד ומנכ"ל CompVision

אבי ניר CompVision"לתגמל את אנשי המכירות זה קל, אך כיצד מתגמלים את בקרי האיכות ואנשי השירות של הארגון?"
ישנם סקטורים שלמים של עובדים שאינם מתוגמלים או מתוגמלים על בסיס שאינו מתאים לעבודתם! בהרצאתו יציג אבי ניר שיטות תמריץ לאוכלוסיות שתפוקתן אינה ניתנת למדידה באופן טריביאלי, למשל בקרי איכות, אנשי שירות, ראשי צוותים, מנהלים בדרג ביניים, מדריכים, מטמיעים.

בנוסף נדון בהרצאה על הכשלים שבשיטות תמרוץ לאוכלוסיות שעבודתן כן מדידה כגון אנשי מכירות – באלו מצבים התמריץ לאיש המכירות יכול דווקא לגרום לו לעצור מכירות?

אבי ניר,
בעבר כיהן כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברות הי טק גדולות, הקים לפני 11 שנים את CompVision מתוך ראיה ששכר ותגמול צריכים ויכולים לשמש כלים ניהוליים לחיזוק הקשר בין מימוש האסטרטגיה העסקית של ארגון לבין מוטיבציה, הישגים והוקרתם בדרך של תגמולים כספיים ואחרים.

10:15-10:45
 

מה ניתן ללמוד מסקרי שכר
מנחה: גיל שלי, מנכ"ל צבירן

גיל שליכאשר אנו רוצים לקנות מניה של חברה, אנחנו צריכים לדעת את מחירה בשוק. סקר השכר משקף לנו את שוק השכר על פי תפקידים. אך כאשר מנתחים את התוצאות, ניתן להגיע לתובנות רחבות בהרבה, תובנות הנוגעות גם למצב החברה, ולא רק למיצוב העובדים בה.

בהרצאתו יציג גיל כיצד יכול מנהל משאבי האנוש ומנהל השכר וההטבות בארגון לעשות שימוש בסקרי השכר ככלי שימושי בעבודתו השוטפת ואלו תובנות ניתן להסיק לגבי הארגון באמצעות שימוש נכון לגבי כלי זה.

גיל שלי,
מנכ"ל חברת צבירן ייעוץ וסקרים, אשר פעילה למעלה מ-30 שנה בתחום השכר וההטבות בישראל והינה החברה היחידה בישראל שלה שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת MERCER העולמית.

10:45-11:30הפסקת נטוורקינג על קפה ועוגה
 11:30-12:00
 

אתגרי התגמולים וההטבות העומדים בפני חברת אורבוטק
מרצה: תמיר אלגרנטי, אורבוטק

תמיר אלגרנטיבהרצאתו יציג תמיר את אתגרי התגמולים וההטבות העומדים בפני חברת אורבוטק, חברה הייטק ישראלית עם פריסה גלובלית, שקרוב ל-75% מעובדיה מחוץ לישראל מרביתם במזרח הרחוק.

אורבוטק מתמודדת לדוגמה אם הצורך בשימור עובדים בסין (לאורבוטק כ-400 עובדים בסין ושיעור תחלופת עובדים נמוך משמעותית מהשוק) וזאת באמצעות בניית עקרונות תגמול גלובליים עם התאמה לוקאלית.

בהרצאה נעמוד על האתגרים והעקרונות בבניית הפתרונות ומה נמצא כאפקטיבי (וגם מה לא מומלץ לעשות).

 

 12:00-12:30
 

הבועה הפנסיונית האם היא תתפוצץ?
מרצה: צבי גוטוטר, מהנדס ומשפטן

צבי גוטוטרלפני מספר שנים הוחלט על החלת חוק פנסיה חובה לכלל העובדים במשק, במקביל נעשו שינויים מהותיים בניהול החיסכון הפנסיוני של הציבור וכן מעבר מפנסיה תקציבית לפנסיה צוברת בשירות המדינה. כיום אנו עדים לסביבת חסכון בריבית נמוכה, רגולציה גוברת וחברות ניהול שאומרות כי החיסכון הציבורי אינו מובטח. בהרצאתו יציג צבי את הגורמים להתנפחות הבועה הפנסיונית וינתח את התרחישים לקריסתה.

צבי גוטוטר,
צבי משלב שנים רבות פעילות ציבורית בצד עבודה מקצועית. מכהן כיום כיו”ר מרכז משען, ובעבר שימש במספר תפקידים, בין השאר: חבר מנהלת המוסד לבטיחות וגיהות, מ”מ יו”ר ההסתדרות, יו”ר ועדת נפגעי עבודה של הביטוח הלאומי, וכיו”ר עמל.

 12:30-13:00
 
פאנל בנושא החיסכון הפנסיוני
מנחה: יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus

בפאנל, בו ייקחו חלק נציגים של חברות הפנסיה, חברות ההסדרים, סוכנויות הביטוח וחברות הייעוץ הפנסיוני ננסה לענות על השאלות הקשות שהוצגו בהרצאה הקודמת וכן על שאלות הקהל בנושאים אלו.

13:00-14:00ארוחת צהריים מלאה בחדר האוכל של המלון
 14:00-14:30
 
"משפחה – כן/לא בוחרים": האתגר במיזוג חברות בראי מדיניות שכר והטבות
מרצה: אושרי הרץ, מנהלת מחלקת תעסוקה ורווחה, סלקום

אושרי הרץבהרצאה נדון בתהליך המיזוג בין 013 נטוויזן וסלקום בהיבטים של תהליכים ארגוניים ושל תרבות ארגונית, ובדגש על אתגרי מיזוג מערכות השכר וההטבות תוך תיקשור השינויים והתאמתם לתרבות הארגונית.

אושרי הרץ, 
מנהלת מחלקת תעסוקה ורווחה בחברת סלקום.

 14:30-15:00
 
יחסי הגומלין בין מחלקת משאבי אנוש ליחידת השכר
מרצה: לילך ברוקס, מנהלת שכר ותגמולים בחטיבת יבשה ותקשוב

לילך ברוקס

בהרצאה נדון במהות הקשר בין יחידות אלו בהיבט חלוקת האחריות (מי המחוקק, המבצע והמבקר) וכן באפקטיביות של יחסי העבודה בין המחלקות בהיבט של בקרות שכר ובקרות פנסיוניות.

לילך ברוקס,

מנהלת שכר ותגמולים בחטיבת יבשה ותקשוב, לשעבר מנהלת השכר והפנסיה באמדוקס.

 15:00-15:10 הפסקה קלה ופיזור לסדנאות

סדנאות

בחלק האחרון של היום נערוך סדנאות לבחירת המשתתפים, הסדנאות הינם שיעורים פרקטיים אשר מטרתם נתינת כלים מקצועיים למנהלי משאבי אנוש במספר תחומים. הסדנאות נערכות באופן פתוח למשתתפי שלושת הכנסים והן מהוות הזדמנות נוספת: להרחיב את הנטוורקינג גם עם מנהלי משאבי האנוש אשר לקחו חלק בחלקים האחרים של ההפנינג, וגם ללמוד מיומנויות חדשות אשר ישמשו את המשתתפים במהלך עבודתם השוטפת!

15:10-16:40בחירה בין 3 סדנאות

סדנה בחירה 1

שימושים מתקדמים באקסל לצרכי ניהול משאבי האנוש בארגונים

סדנה מעשית אשר תציג את הכלים והאפשריות לניהול מעשי של תהליכי העבודה בארגון בתחום משאבי האנוש, על רבדיו השונים.
היכולת של כלי האקסל רבים ומגוונים ויכולים לשמש כתחליף לכמעט כל מערכת מורכבת. שימוש נכון בכלים אלו יכולים לגשר על הפער ולתת פתרונות חכמים שאינם תלויים בהשקעה כספית גדולה מצד הארגון ולכן יכולים להיות כלי בידי מנהל משאבי האנוש לצורך בקרה ופיקוח אך גם לצורכי ניתוח וקבלת החלטות.

בסדנה יוצגו כלים לדוגמה שבהם עושים שימוש מחלקות משאבי אנוש שונות בארגונים לצרכי הארגון בכלל ולצרכי מחלקת משאבי האנוש בפרט.

שרון ברקשרון ברק,
מומחה ויועץ בתחום אקסל.

* ארגונים אשר רוצים להציג פיתוחים בתחום שנעשו במסגרותיהם מוזמנים לפנות למערכת: 0722-555-225, או למייל: yoram@hrus.co.il. המציגים יוזמנו לאירוע ללא עלות!

סדנה בחירה 2
 

"טעימה" – מסדנא לפיתוח חשיבה עסקית

רמי יוסף | יישום אנשים ותוצאות

סדנאות לפיתוח חשיבה עסקית הינם חלק אינטגרלי מתוכניות פיתוח מנהלים, לימוד השפה העסקית (הבנה דוחות כספים, מדדים עסקים ומהו הקשר בין החלטות לתוצאות עסקיות) הינו חלק מהותי בתהליך ההכשרה של מנהלים – הלימוד מבוצע באמצעות שימוש בכלי סימולציה חדשני וממחושב שפותח ע"י חברת ההדרכה הבינלאומית Enspire במסגרת הסדנא המשתתפים יוכלו לקבל "טעימה" מן המשמעויות של ניהול עסק מזווית הראיה של המנהלים, להיות ב"תא הטייס של ניהול החברה" לקבל החלטות ולהבין את הקשר בינן לבין הצלחת הפעילות של החברה.
אנו מזמינים אתכם להתנסות בכלי ההדרכה אשר ישמש כמנוף ליצירת יתרון תחרותי למנהלים בארגונכם!

רמי יוסף, 
יועץ בכיר לנושא שכר והטבות, מנהל שכר והטבות בחברות היי טק גלובליות, בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתחום.

סדנה בחירה 3
  

סדנא יישומית בניהול קונפליקטים פנים ארגוניים ככלי לפיתוח ארגוני

סדנה מעשית אשר תספק כלים פרקטיים הלכה למעשה להתמודדות למול אירועים פנים ארגוניים של קונפליקטים וחילוקי דעות, המלווים את עולם משאבי אנוש, מחלקות גיוס, פיתוח ארגוני ורווחה בחברות, ארגונים ובעסקים. הסדנא תדגים על אירועי אמת שיוצפו מתוך הקהל, את הדרכים שבהם ניתן היה (וניתן יהיה בעתיד) להתמודד בצורה חכמה למול קונפליקטים אלו.
בסדנא ניתן יהיה להציף בעילום שם או בצורה גלויה אירועים בעייתיים, מורכבים, קשים, מסובכים וקונפליקטואליים – שעלולים לפגוע, באם לא יטופלו נכון, ביכולת של החברה / ארגון / מפעל או עסק להתפתח לצמוח ולגדול.
במהלך הסדנא ניתן יהיה להשתמש הן בידע של המרצה והן בחוכמת מומחים קולגות שיהיו חלק מתוך הסדנא.

בועז נחמדבועז נחמד,
בועז נחמד הנו מבכירי המומחים בישראל לאמנות המשא ומתן. בועז הנו בעל מעל 20 שנות ניסיון כיועץ וכמרצה בתחום, ופרסם עד היום 6 ספרים בנושא. 


כנס שכר והטבות ייערך ב-18 באוגוסט
במלון כפר המכביה
עלות הכנס 560 ש"ח פלוס מע"מ בהרשמה מוקדמת
או 650 ש"ח פלוס מע"מ לאחר ה-26 ליולי! 

לקבלת פרטים נוספים והתחלת רישום לכנס דיני עבודה, יש להזין את הפרטים הבאים, וללחוץ על הכפתור:

* לאחר מילוי הטופס ישלח טופס רישום למייל שיוזן!

[adrotate banner="240"] חסויות להפנינג משאבי אנוש 2015

למידע נוסף אודות הכנס ניתן להתקשר למערכת HRus בטלפון 0722-555-225.
* למתן חסויות לכנס ניתן לפנות לטלפון למעלה או במייל ל- yoram@hrus.co.il