שיתוף

בני דור המילניום הופכים במהירות להיות רוב כוח העבודה. חברות המעוניינות להישאר רלוונטיות ותחרותיות צריכות להסתגל למאפייני הכישרונות החדשים שמביאים איתם אתגרים לא פשוטים.

הסקר האחרון שנערך בארה"ב ובקנדה על העדפות בני דור המילניום הראה, כי הזדמנויות לקידום הקריירה, משימות מרתקות במיוחד, ותרבות החברה, הם שלושת הגורמים החשובים ביותר שמושכים את בני דור המילניום להצטרף ולהישאר בחברה. בעוד שהערכים הללו משותפים לכל דורות העובדים, מה שמייחד את דור המילניום מדורות אחרים הוא כיצד הם מגדירים ומבינים את גורמי ההחלטה המרכזיים הללו.

על מנת לנצל את כישרון המילניום, המעסיקים צריכים להבין כיצד חוויות בני הדור מעצבים את נקודות המבט שלהם ואת ההתנהגויות שלהם. אלפי שנים הושפעו מהזרם המתמשך של טכנולוגיות חדשות, רשתות חברתיות, תרבות משחקי וידאו, האינטרנט ומודל חינוכי מודרני המפתח תלמידים מעבר לכיתה. התוצאה של השפעות אלו היא דור של עובדים שיש להם ציפייה להתקדמות עצמית מתמדת, צורך בקשרים חברתיים ומקצועיים, והגדרה רב-ממדית של הצלחה. אלה חוויות ייחודיות שמייחדות את בני הדור הזה מהדורות הקודמים.

על ידי הבנת החוויות שעיצבו את המודלים המנטליים, יוכלו המעסיקים להתאים ולשנות את סביבת העבודה שלהם שתתאים להצלחת בני הדור הצעיר. חברות המעוניינות למשוך כישרון מילניום צריכות להתמקד באסטרטגיות שמירה על 2 תחומי המפתח הבאים:

התקדמות ברורה ועקבית

החברה שלנו עברה עידן חסר תקדים של התקדמות טכנולוגית, ודור המילניום היה הדור הראשון שהתפתח בסביבה זו של התקדמות מתמדת ומהירה. יתר על כן, מערכת החינוך שלהם חיזקה את האמונה כי ההתקדמות צריכה להיות מתמשכת וניתנת למדידה על ידי מתן משוב מהיר ומהיר לתלמידים. בעוד שדורות אחרים הבחינו ככל הנראה ביתרונות של קידום קריירה לטווח ארוך, סדרה רחבה זו של חוויות עיצבה את דור המילניום לצפות להתקדמות ברורה ועקבית הן בחייהם והן בעבודתם.

בני דור המילניום רוצים לעשות עבודה איכותית ולהיות בטוחים שהם מתקדמים בכיוון הנכון. הניסיון שלהם עם תרבות משחק וידאו יצרה את הרצון הזה. משחקי וידאו מספקים סביבה של התקדמות הישגית ברורה וניתנת למדידה בצורה של נקודות, התקדמות ושיאים. מעסיקים יכולים למנף את המניעים המהותיים הללו על ידי יצירת סביבה הבנויה על רעיונות אלו.

דרך אחרת בה המעסיקים יכולים לנצל את התשוקה של בני דור המילניום לשיפור מתמיד היא להציע להם הזדמנויות חדשות בצורה של אחריות נוספת, הכשרה, זמן עם מנהיגי החברה ועידוד הצעות. מעסיקים יכולים להצליח לשמור על בני דור מילניום בחברה על ידי מתן הזדמנות מעבר תמריצים כספיים.

ציפייה לעבודה משמעותית

האינטרנט מאפשר לבני דור המילניום להתחבר עם אנשים ולהגיע למידע בדרכים מידיות שמעולם לא היו זמינות לדורות הקודמים. מציאת משמעות בעבודה חשובה במיוחד לבני דור המילניום, כיוון שהם רואים את הקריירה שלהם כגורם מרכזי בזהותם. הם לא רואים הבדל מובהק בין העבודה לחיים וכל המאמצים שלהם בשניהם קשורים זה לזה בתכלית. לכן הם מתייחסים לעבודתם ולסביבת העבודה שלהם במיזוג עם הדימוי העצמי שלהם.

על מנת שבני דור המילניום יחושו מחוברים למקום העבודה שלהם, עליהם להבין כיצד תפקידם ועבודתם משתלבים במטרות הרחבות של הארגון. הם יתרום ביתר קלות למטרות הארגון ברגע שיבינו כיצד הם מסייעים לאותן מטרות .

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה