כיצד ליצור אחדות אצל חברי הצוות

כיצד ליצור אחדות אצל חברי הצוות

כמנהל, בניית תחושה של אחדות אצל חברי הצוות שלך היא משימה במעלה ההר

שיתוף
האקתון מוצלח

האקתון מוצלח

ברוב המקרים, מנהלים מבלים הרבה זמן בניהול שלא לצורך בעיות של אנשים או פתרון דינמיקה אנושית. אם אתה יכול לגרום לחברי הצוות שלך להתמקד במשימה מבלי להיות מוסחים בעניינים שוליים, היכולת של הצוות לקחת אחריות תגדל באופן משמעותי.

הנה כמה טיפים ליצירת תחושה של אחדות בתוך הצוות שלך:

יצירת פורום לדיאלוג פתוח לגבי מטרות הצוות

יש להגדיר פלטפורמה מקוונת באמצעותה חברי הצוות יוכלו לדון באחריותו של צוות הפרויקט כקבוצה, כיצד המומחיות האישית שלהם מעצבת את תפקידיהם, וכיצד זה ישתלב בתמונה הרחבה יותר, כולל תפקידים אחרים של חבר הצוות.

קביעת נגישות של ידע חיצוני

יהיו פעמים רבות שהצוות שלך יזדקק לעזרה נוספת או גישה לידע. הגישה הרגילה לפתרון הכל בתוך הבית עלולה להשאיר את חברי הצוות מתוסכלים ואומללים. ברמת הקבוצה, חברי הצוות צריכים להסכים על הדרך בה הם יטפלו בשאלות או בסוגיות שאינן בתחומי המומחיות שלהם. על ידי ההכרה מראש כי הצוות לא יכול לקבל את כל התשובות או פתרונות, אתה בונה תרבות של פתיחות למשוב והגדלת היכולת לבקש עזרה. בסופו של דבר, זה יוביל לתוצאות טובות יותר. קבעו דרך להשגת מידע וידע חיצוני כגון ספריית קבצים בעלי ידע הקשורים לתחום בו הצוות שלכם עוסק.

חנכו את חברי הצוות לגבי היתרונות של שיתוף פעולה

עליכם להזכיר לכל חברי הצוות כי הם עובדים כיחידה אחת ואחראיים לדין וחשבון על ההצלחה של הפרויקט. ברוב החברות המודרניות התחרותיות יותר, המיקוד עשוי להדגיש בעיקר את המשימה העומדת על הפרק ולקדם את היחיד במקום לעבוד יחדיו כיחידה. זה אולי עבד טוב למדי. עם זאת, בארגונים המודרניים התמקדות רק ביחסי משימה בודדים, הימנעות או התנגדות לשיתוף פעולה יכולה לקדם חוסר אמון וחוסר תקשורת.

היענות לחברי צוות וירטואליים

כמנהל צוות, עליך להקים תרבות של היענות להתמודדות עם כל חברי הצוות. לעתים קרובות חברי הצוות מפוזרים המרגישים כמו שם ללא פנים, ועל ידי תזכורת במודע לעבודתם וחשיבותם בצוות, הם יבינו כי יש להם תפקיד וסיבה לנוכחותם. הצוות שלך יכול ליהנות מתחושה מוגברת של נאמנות בקרב העובדים לכן חשוב לאמץ תקשורת אפקטיבית כחלק מהתרבות הארגונית שלך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה