כיצד "לגייס" את תרבות החברה לגיוס עובדים

כיצד "לגייס" את תרבות החברה לגיוס עובדים

כיצד "לגייס" את תרבות החברה לגיוס עובדים

שיתוף
תרבות מונחית מטרה

תרבות מונחית מטרה

תרבות חברה חזקה יכולה להיות הכלי הטוב ביותר למשוך, לגייס, ולשמור על כישרונות, ומגייסים צריכים לנצל את זה.

כמגייס, חשוב שתדע כי תרבות החברה היא משהו שצריך ומומלץ להראות למחפשי העבודה ולמועמדים, בכל נקודת מגע שיש לך איתם.

אם זה ברשתות החברתיות, בעמוד הקריירה של החברה, בעמוד הנחיתה, באפליקציה לחיפוש עובדים, בפרטי מודעת המשרה ובראיונות העבודה, בכל נקודת מגע – יש להנחיל את התרבות. כמובן בהנחה, שתרבות החברה שלך איכותית, חזקה ומבוססת.
משמעות הדבר היא כי עליכם כמגייסים לחשוב על המועמדים הפוטנציאליים שתרצו להכיר עוד בטרם יצירת מודעת המשרה, ולהחליט כיצד לשווק את תרבות החברה לאותם מועמדים ספציפיים.

עליכם לכלול את השפה והמידע שאתם מציגים כמשקפים את הערכים ואת התרבות של החברה. מנקודת המבט של הגיוס, עליכם להיות מודעים ומכוונים מאוד לתרבות מנחה מועמדים.

לדוגמה, אם אתם מעוניינים לגייס איש שיווק לחברה שיעבוד מול השוק האירופאי, וודאי תרצו שיהיו לו מאפייני שירות, שפה ותרבות גבוהים ביותר, בהתאם לסטנדרטים האירופאים המחמירים. לשם כך, תוכלו להציג כבר במודעת המשרה את הפן השירותי, האיכותי והגבוה. אתם וודאי לא תשתמשו בנוסח "דרוש/ה נינג'ה שיווק" לתפקיד כזה, אלא יותר בכיוון של "איש/אשת שיווק רהוט/ה, בעל/ת שפה עשירה וגבוהה, ייצוגי/ת ומרשים/ה".

כך למעשה אתם מדגישים את כישורי המועמד כבר בהצגת המשרה. תוכלו להוסיף כי מדובר בחברה הפועלת בשוק האירופאי ובעלת סטנדרט שירות ושיווק גבוהים ביותר.
המותג של החברה שלך יכול להיות מאוד מועיל כאשר מגייסים כישרונות הייטק. אם יש לכם נוכחות חזקה בשוק, ואתם מקבלים גיבוי מארגונים או משקיעים מכובדים, זה מותג משמעותי שמציג תרבות חברה איכותית מבלי מאמץ שיווקי.

תוכלו למנף את המשקיעים או הלקוחות שלכם לגיוס עובדים מתאימים. הם יוכלו להמליץ לכם על עובדים שיכולים להתאים לכם מהצד של הלקוח, אותם עובדים שהם ירצו שיעבדו איתם. גם אם מדובר במועמדים פסיביים שתצטרכו להתאמץ יותר כדי לנסות לגייס אותם לחברה.

חברה צריכה להתמקד בתפקיד שהמועמדים צריכים למלא ובכישורים הדרושים להצלחה וכיצד הם יכולים למקסם את היעילות של הצוות. באותה נשימה, חשוב מאוד לצלול לתוך הפסיכולוגיה של המועמד כדי להבין מה גורם לו להתלהב ומה מניע אותו. לאיזו תרבות הוא בעיקר מתחבר ומה יגרום לו לבחור בכם על פני החברות המתחרות.

במובן מסוים, תהליך הגיוס שלך מתקשר לזהות של החברה שלך, וזה יהיה טבעי להטביע רושם מתמשך, שיש לו פוטנציאל להשפיע יותר מכל גיוס מסורתי. גם אם אתה לא מגייס מישהו בשלב זה, החוויה שלו איתך תיטמע גם לטווח הרחוק. לכן, חשוב לעשות כל מאמץ כדי ליצור חוויה נהדרת עבור כל המועמדים בהם אתם נתקלים ולהציג את תרבות החברה בכל רגע נתון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה