שיתוף

ניהול משאבי אנוש מעצם הגדרתו, הוא תחום הממוקד באנשים, אך התוכנה המתאימה לניהול משאבי אנוש יכולה להשפיע על אופן הניהול ולייעל את פעולות משאבי האנוש באמצעות אוטומציה של משימות מסוימות. בין אם אתה עובד עבור חברה גדולה או בעסק קטן, טכנולוגית משאבי האנוש יכולה לסייע לך בהיבטים רבים של העבודה שלך, החל מגיוס עובדים, דרך שמירה על תובנות עסקיות חזקות שיכולים לעזור להגביר את הפרודוקטיביות ואת הרווחים ועד לשימור עובדים בארגון.

קביעת הצרכים שלך

בחירת תוכנת משאבי האנוש היא קצת כמו בחירת הרכב הנכון: קבלן בניין לא ירכוש מרצדס יוקרתית כדי להעביר בה צבע ומלט, ואמא לילדים לא תרכוש טנדר כדי להקפיץ את הילדים שלה לגן. באופן דומה, תוכנת משאבי האנוש צריכה לענות על הצרכים הייחודיים של הארגון שלך. ייתכן שאתה מחפש פלטפורמות מרובות כדי למלא את כל הדרישות שלך, אבל אם אתה יכול למצוא תוכנה המשלבת את כל הצרכים יחד זה מצוין, וזה יכול גם להפחית עלויות באופן משמעותי. בנוסף, אם למערכות התוכנה שלך יש את היכולת לקשר את הניתוח לתובנות ולתוצאות העסקיות שיש להן רלוונטיות אמיתית בשוק, סביר שתוכל באמצעותה לבצע שינוי חיובי בארגון בהתבסס על הנתונים.

איך תשתמש בטכנולוגיית משאבי האנוש?

להלן כמה מהמשימות הנפוצות יותר שתוכנת משאבי אנוש יכולה לבצע ובכך לשחרר את הצוות שלך לעבודות אסטרטגיות יותר:

תזמון נוכחות: שימוש בתוכנה עבור תזמון נוכחות משחררת אתכם מהצורך לעקוב כל הזמן אחר שעות העבודה של העובדים.

זיהוי מועמדים מתאימים: תוכנות משאבי האנוש המתקדמות של היום, כוללות תכניות חכמות לפענוח מידת ההתאמה של המועמדים הפוטנציאליים לארגון. באמצעות אלגוריתמים מורכבים ו- AI ניתן לייעל את תהליך הגיוס והתאמת המועמד לתפקיד ולארגון.  את ההתפתחויות האחרונות בהכרה בתבניות וב- AI, יכולות לייעל את תהליך הגיוס. הן יכולות לקבוע אילו מועמדים עשויים להיות המתאימים ביותר לתפקידים מסוימים.

שיתוף פעולה ותקשורת: שיחות ועידה בווידאו ותוכנה מאוחדת לתקשורת מקלות על הצלחת חברי צוות העובדים ברחבי העולם.

מדידת מעורבות העובדים: תוכנת משאבי אנוש מסייעת לארגן ולנתח נתונים סטטיסטיים, כך שצוות משאבי אנוש יוכל לראות היכן מעורבות העובדים נופלת וכיצד היא משפיעה על הביצועים.

ניתוח מודיעין עסקי: זה דבר אחד להשתמש בטכנולוגיית משאבי אנוש כדי לעקוב אחר מעורבות העובדים, אבל תוכנת משאבי אנוש מתקדמת הופכת לשימושית עוד יותר,  כאשר מנהלי משאבי אנוש משתמשים במידע זה כדי ליצור תובנות לפעולה. שם נכנסת תוכנת הבינה העסקית (BI). לאחר שתעברו מעבר לניתוחים מובנים ותתחילו לעקוב אחר נתונים מהדו"חות של התוכנה, תוכלו לקבוע כיצד השמירה על העובדים משפיעה על הרווחים. תוכלו למעשה לשים תג מחיר לפרודוקטיביות של עובד ולחשב את ההחזר על ההשקעה של תכניות השימור.

מה לחפש בתוכנת משאבי אנוש?

הבחירה בתוכנה צריכה להתייחס לגודל החברה שלך, למספר העובדים שאתה מנהל, ולתקציב שלך.

לאחר שתקבע את הצרכים הספציפיים של הארגון שלך, תגלה כי התוכנות הטובות ביורת חולקות  כמה מאפיינים דומים. ברוב המקרים תרצו תוכנה שכוללת:

גישה מן הענן.

הדרכה או הדרכות ותמיכה למשתמש.

תכונות אבטחה, כולל הצפנה.

חוויית משתמש אינטואיטיבית.

יכולת הרחבה.

צוות ה- IT בחברה יוכל לעזור לך למצוא תוכנה עם תכונות ספציפיות אלה. אבל חשוב כי מחלקת משאבי אנוש יוכלו להשתמש בתוכנה באופן עצמאי מבלי להסתמך על צוות ה- IT עבור פעולות היומיום.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה