יעקב רוזן: "שימוש בלינקדאין ככלי גיוס"

יעקב רוזן: "שימוש בלינקדאין ככלי גיוס"

יעקב רוזן הרצאה בכנס קהילת הגיוס על שימוש נכון ברשת לינקדאין לגיוס עובדים ועל גיוס עובדים פסיביים באמצעות גיוס ברשת.

שיתוף
גיוס בחו

רשת הלינקדאין הפכה זה מכבר למקור גיוס אידאלי לחברות ישראליות המעסיקות עובדים בחו"ל. על אפשרויות הגיוס בלינקדאין דיבר בכנס השנתי של קהילת הגיוס יעקב רוזן, מנכ"ל משותף בחברת ההשמה "אנטל ישראל".

רוזן ציין כי לינקדאין הפכה לכלי גיוס משמעותי בידי רבים מהחברות בישראל ובעולם. 95% מהחברות בארצות הברית מסתייעים בלינקדאין כמקור לגיוס. המדובר ברשת בה חברים למעלה מ 120 מיליון גולשים, כאשר בכל שנייה מצטרף חבר נוסף, פריסת הרשת  ברחבי העולם הפכה אותה לכלי גיוס אידאלי גם לחברות ישראליות המעסיקות עובדים ברחבי העולם.

טווח הגילאים של הגולשים כמו גם תחום העיסוק שלהם הופך את לינקדאין למקור גיוס חשוב במיוחד. 16% מהישראלים החברים ברשת באים מתחום ההנדסה ורבים אחרים עוסקים בנושאי שיווק ומכירות, משפטים וחשבונאות. השימוש ברשת לא נועד רק לגיוס ישיר הדגיש רוזן, הוא נועד גם לסייע בבניית מיתוג מקצועי של החברה כמובילה בתחום, הוא מאפשר איתור מועמדים 'פאסיביים' שאינם מחפשים עבודה, הוא מאפשר חיפוש ממוקד של מועמדים בעלי יכולות ספציפיות להם זקוק הארגון והוא גם מאפשר גיוס עובדים בחו"ל.

רוזן צייד את המשתתפים בדרכים מעשיות לשימוש יעיל ונכון ברשת, בין השאר, בניית פרופיל הולם. הצורך בעדכון קבוע של הסטטוס באתר חיוני אף הוא. רשת קשרים רחבה וענפה מאפשרת יכולת איתור קבוצה גדולה יותר של מועמדים, זו אפשרית בין השאר על ידי הוספת עמיתים לעבודה או ללימודים משנים עברו והצטרפות לקבוצות מקצועיות. בלטה בהרצאה של רוזן השילוב של ידע תאורטי עם ניסיון מעשי של מנכ"ל שעסק בעבר אף כמנחה סדנאות ומומחה לגיוס עובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה