יו"ר בז"ן יוסי רוזן הודיע על סיום תפקידו

יו"ר בז"ן יוסי רוזן הודיע על סיום תפקידו

נימק את בחירתו בכך שהושלמה במלואה התוכנית האסטרטגית של החברה אותה גיבש והוביל כיו"ר, ויצאה לדרך ב-2007 עד לתקופה זו.

שיתוף

בתום חמש שנות כהונה, הודיע יו"ר בתי הזיקוק (בז"ן) יוסי רוזן על רצונו לסיים את תפקידו.

רוזן נימק את בחירתו בכך שהושלמה במלואה התוכנית האסטרטגית של החברה אותה גיבש והוביל כיו"ר, ויצאה לדרך ב-2007 עד לתקופה זו.

במסגרת אותה התוכנית הוקם מתקן לייצור דלקים נקיים בהשקעה של 500 מיליון דולר, מלאכה שתושלם עד סוף יוני הקרוב. עוד בוצע המיזוג בין חברות הקבוצה תוך ניצול הסינרגטיות ביניהן; השקעת 144 מיליון דולר באיכות הסביבה והקמת מערך ניהולי חדש שינצל את ההשקעות בגז הטבעי וכל זאת במקביל למיזוג בין בתי הזיקוק לחברת הבת כרמל אולפינים, התייעלות, שיפור רווחיות והגדלת ערך החברה.

רוזן ימשיך לכהן בתפקידו באופן מלא עד לכניסה של מחליפו, אשר ייקבע על-ידי הדירקטוריון בהמלצת בעלי המניות. המועד לחילופי היו"רים ייקבע לאחר בחירת היו"ר החדש ויתבצע לקראת סוף הרבעון השלישי או במהלך הרבעון הרביעי של השנה. במקביל הודיע כי נענה לבקשה להמשיך ולכהן בדירקטוריון בזן גם בעתיד.

במכתב ההודעה על פרישתו כתב היו"ר: "בז"ן של היום תהיה בזן אחרת מבחינת מעמדה, רווחיותה ותרומתה לבעלי מניותיה, עם השלמת הקמת המידן, ביצוע המיזוגים בקבוצה והגעה מלאה של גז טבעי לחיפה ואני מקווה כי מחליפי, יחד עם הנהלת החברה ובעלי מניותיה ייהנו מפירות ההשקעה באמצעים ובמאמצים של כולנו. החברה התברכה בעובדים ומנהלים מוכשרים, מסורים ונאמנים ובדירקטוריון פעיל, מקצועי ותומך בגיבוי בעלי המניות הרואים למרחקים".

על ראש הברוש

עוד זה מדבר וזה בא – ובקרוב ימונה יו"ר חדש למועצת שירות התעסוקה.

היו"ר הוא שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר, כאשר על בחירתו הורה שר התמ"ת שלום שמחון. לדברי השר, המינוי משלים מהלך של שילוב כוחות במשק, להתמודדות עם מגמת העלייה באבטלה.

ברוש הודיע בתגובה כי יכהן בתפקיד בהתנדבות, וזאת חרף העובדה שמדובר בתפקיד בשכר. "הסכמתי לקבל על עצמי את התפקיד מתוך הכרה בחשיבותו, דווקא בתקופה זו של האטה כלכלית, צפי להגדלת מספר המפוטרים ועלייה בשיעור האבטלה".

שמחון: "אין לי ספק שהניסיון שצבר ברוש בתפקידיו והשותפות שהוביל עם ההסתדרות, יתרמו תרומה גדולה להגדלת שיעור התעסוקה במשק.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה