טיולי חברות ליעדים אקזוטיים

טיולי חברות ליעדים אקזוטיים

בין שלל ההטבות והתמריצים לעובדים שחברות מספקות כיום, צץ טרנד חדש ומרגש – טיולי חברה ליעדים אקזוטיים

שיתוף
טיולי חברה

טיולי חברה

דיג במים עמוקים, טיולי סקי, וחקר אזורי מפרץ, הם רק חלק משלל הטיולים הללו. להלן כמה חברות שיוצאות עם העובדים לנופשים ביעדים אקזוטיים ברחבי העולם: 

חברת SendGrid

חברת SendGrid מספקת שירותים מהירים מבוססי ענן ללקוחותיה על מנת לסייע לעסקים שלהם לגדול.
החברה מאמינה בצוות עובדים חזק ומלוכד ואחת הדרכים בהן היא מיישמת את המדיניות הזו, היא לקחת את עובדי החברה לטיולים אקזוטיים.
עד כה העובדים נהנו מנופש באקבו סן לוקאס ובפוארטו ולרטה, שם כולם יחד נפשו, בצעו תרגילי גיבוש מהנים, נהנו מהחופים והנוף ויצרו חברויות חזקות מחוץ לכותלי החברה.

חברת Magnetic

Magnetic עוסקת במיתוג ופרסום לחברות, באמצעים יעילים מתקדמים ואפקטיביים.
החברה צומחת במהירות ומובילה את שוק ה- retargeting בחיפוש, איסוף וניתוח נתוני התנהגות צרכנים.
אחת לשנה, מארגנת חברת Magnetic נסיעה לכלל העובדים מחוץ לאזור, כשהעובדים נהנים משלל פעילויות מהנות כגון הימורים, פעילויות סקי ועוד. המקום האחרון אליו נסעו העובדים היה אטלנטיק סיטי, והם מציינים כי הם כבר לא יכולים לחכות ליעד הבא.

חברת myWebRoom

myWebRoom היא פלטפורמה חברתית מקוונת, המאפשרת למשתמשים להביע את כל מה שמלהיב אותם. החברה עוזרת לעצב חדרי אינטרנט חלומיים, אתרים מועדפים, סימניות, ולגלות מוצרים מגניבים, כמו גם לשתף ממצאים מדהימים בצורה ויזואלית ויצירתית.
צוות myWebRoom לוקח הפסקות קבועות לפעילויות כיף כמו פעילויות עיצוב מיוחדות, לילות קולנוע, יוגה, ואפילו טיולים לאגם טאהו. מלבד אלו החברה גם מארגנת פיקניקים בפארק, טיולי הפלגות, וכל אטרקציה אפשרית בסן פרנסיסקו.

חברת Levatas

חברת ייעוץ הפרסום Levatas, מתמחה באסטרטגיה, תקשורת, ופלטפורמות דיגיטליות. החברה הוקמה בשנת 2006, והיא מאמינה בלעשות את העובדים מאושרים. בין פעילויות החוץ של החברה – ברביקיו במקומות אטרקטיביים, מסיבות חוף של סוף הקיץ ועוד.

חברת Compass

החברה הושקה בשנת 2013 ומסייעת בהפשטת תהליכי קניה, מכירה או השכרת בתים, באמצעות פלטפורמה פשוטה המופעלת על ידי טכנולוגיה מתקדמת.
החברה מארגנת לעובדים טיולי סקי באתרים מיוחדים ברחבי העולם. וכשהם לא נמצאים בחו"ל, העובדים עורכים מפגשים מחוץ למשרד בבתיהם הפרטיים.

חברת OwnLocal

משרד הפרסום הדיגיטלי OwnLocal, מסייע לחברות המדיה מסורתיות בכך שהוא מאפשר להם להציע פרסום דיגיטלי מתוחכם לשותפים העסקיים הקטנים שלהם. OwnLocal נוקטת צעדים גדולים כדי להשאיר את העסקים הקטנים רלוונטיים, והתאמתם לעידן הדיגיטלי.
החברה לוקחת את העובדים שלה לטיולי רבעוניים, בהם: מסע דיג במים עמוקים. בנוסף, עובדי OwnLocal משתתפים בכנס SXSW יחד. הצוות זוכה להקשיב למוזיקה נהדרת, להשתתף באירועים בלעדיים וליצור קשר עם אנשים וחברות מכל רחבי הארץ.

חברת Virool

Virool הוא שירות וידאו רב עצמה המאפשר ללקוחות למקד את הסרטונים לקהל היעד ברשת הגלובלית של יותר מ -100 מיליון צופים. בעזרת מסעות פרסום יקרים, Virool נותן לכל אחד את היכולת להפיץ תוכן וידאו ב- YouTube באמצעות סדרה של מפרסמים באינטרנט, ומציע ללקוחות שקיפות מלאה עם ניתוח מדויק ומפורט.
לצוות Virool יש אהבה לטבע, כך שהעמיתים לעבודה תמיד מנצלים הזדמנויות לנסוע ולחקור אזורי מפרץ ואתרים שונים ברחבי העולם. טיולי החברה כללו עד כה: טיולי יין בנאפה, מחנאות ביוסמיטי, ואפילו נסיעות לסופי שבוע למקסיקו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה