חטיפים במקום העבודה תורמים לאושר העובדים

חטיפים במקום העבודה תורמים לאושר העובדים

חטיפים עושים את כל ההבדל: מדוע אוכל חינם נחשב להטבה נהדרת?

שיתוף
 חטיפים בעבודה

 חטיפים בעבודה

כשזה מגיע להגדלת המורל של העובדים, חשוב למצוא דרכים קטנות כדי להפוך את היום לקצת יותר משמח ופחות עמוס ומלחיץ. מסיבה זו, ההטבות בעבודה הן עניין גדול בחברות המובילות של היום – ובין ההטבות המפתיעות שנמצאו כמשפיעות על האושר של העובדים, נמצאת הטבת המזון.

בר קפה ושתיה קלה, מזווה חטיפים שופע, עוגיות וחטיפי בריאות וארוחות צהריים ללא תשלום הם בגדר ההטבה המנצחת, על פי מחקרים.

על פי סקר Glassdoor שנערך בנושא, 89% מעובדים צעירים בגילאי 18-34 ו- 84% מעובדים בני 35-44 אמרו שהם מעדיפים למעשה הטבות על פני שכר גבוה. מתוך ההטבות הרשומות, 19% ציינו ארוחת צהריים חינם כהטבה המובילה.
כאשר חושבים על כך,

בארה"ב, רק 22 אחוזים מהמשרדים מספקים חטיפים ומשקאות חינם וחבל, כיוון שזה קל להוסיף חטיפים והעלויות הן נמוכות, וזה משהו שיבליט אתכם מהמתחרים.
הביטו על כמה מהיתרונות של שמירת הצוות שלך מאושר ושבע, כדי להחליט אם להוסיף את הטבת החטיפים.

חטיפים גורמים לאנשים להיות מאושרים. אפילו בחברות שבהן העובדים מרוצים או מרוצים מאוד כבר עכשיו. סקר שנערך בארה"ב ע"י Grocery delivery service Peapod מצא, כי גורם האושר עולה כאשר מעורב אוכל חינם בעבודה. הנתון קופץ ל- 67% עובדים מאושרים במקומות עבודה שמספקים חטיפים. חשבו על הארגונים המוכרים והגדולים כגון: Dropbox, Apple ו- Google ותראו, שהאוכל הנפלא הוא מרכיב עיקרי בתפריט העובדים.

הצוות שלכם עשוי להיות פרודוקטיבי יותר. קשה לחלוק על כך שהרעב נוטה לזחול לאורך כל היום, בייחוד בסביבות שעות אחר הצהריים. שאלו את עצמכם, האם לא יהיה טוב יותר אם העובדים שלכם יוכלו להיכנס למטבח ולקחת לעצמם חטיף אנרגיה עם הקפה או התה? עד כמה זה ישפיע על הערנות והריכוז שלהם, ובכך – על הפרודוקטיביות שלהם ועל התפוקה בעבודה. המעסיק הוא זה שירוויח בסופו של דבר.
אם הם יצטרכו לצאת מהמשרד כדי לקנות לעצמם חטיף, הם גם יבזבזו זמן הליכה או נסיעה לחנות, או שיוותרו על כך ויישארו חסרי אנרגיה. כך או כך, אם יהיו להם חטיפים זמינים במשרד, הרווח גם שלכם.

מזון בריא וחטיפי בריאות, יכול לשפר את מצבי הרוח ולשמור על אנרגיות, אי אפשר להתווכח עם מדע תזונתי. על ידי הצעת מגוון של מזון בריא כזריקת אנרגיה, זה יסייע לעובדים שלך למנוע את ההתרסקות היומית בשעות אחר הצהריים. חטיפים מהווים ממריץ לעובדים שלך. חטיפי בריאות כוללים פירות יבשים, אגוזים, זרעים, דגני בוקר מלאים או גרנולה.

אם אתם מחפשים דרך קלה ובמחיר סביר כדי להגדיל את שביעות רצון העובדים, שקלו להוסיף חטיפי בריאות לפינות הקפה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה