חברת נס זכתה במקום הראשון בקטגוריית "חווית עובד"

חברת נס זכתה במקום הראשון בקטגוריית "חווית עובד"

החברה זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית של העמותה לניהול משאבי אנוש בקטגוריית "חווית עובד"

שיתוף
תמונה מהכנס.צילום: איל גזיאל

תמונה מהכנס.צילום: איל גזיאל

נס, ענקית השירותים והפתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע, זכתה במקום הראשון בקטגורית "חווית עובד" על פיתוח תכנית תקשורת פנים ארגונית ככלי ליצירת מחוברות עובדים.

אפרת שפירא, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בנס, אומרת: "אנו גאים לקבל את ההכרה והפרס על פעילות זו של פיתוח כלים חדשניים לעולם מחוברות העובדים ובעיקר לנוכח האתגר המורכב שלנו בתקשורת למעל 3,000 עובדים הפזורים בכל הארץ באתרי לקוחות ומאופיינים בהטרוגניות רבה. נס פועלת זה למעלה מ-4 שנים ליצירת כלים חדשניים בעולם משאבי אנוש, מתוך רצון לתת מענה שלם ומותאם אישית לכלל העובדים בנס, תוך קיום דיאלוג שוטף עם העובדים והגברת תחושת השייכות המעורבות שביעות הרצון".

עוד היא מוסיפה: "אנו גאים לקבל את ההכרה והפרס בכנס המצוינות השנתי של עמותת משאבי אנוש, על פעילות זו של פיתוח כלים חדשניים למחוברות עובדים שהינה אחד מהנושאים הליבתיים והחשובים בהם אנו עוסקים בנס.

אנו רואים חשיבות רבה בהכרה זאת, בעיקר לנוכח האתגר המורכב שלנו ביצירת תקשורת עם למעלה מ 3,000 עובדים הפזורים בכל הארץ באתרי לקוחות ומאופיינים בהטרוגניות רבה הנובעת מעולמות מומחה רבים, רב דוריות, ותק בחברה, העסקה מגוונת ועוד. נס פועלת זה למעלה מ-4 שנים ליצירת כלים חדשניים בעולם משאבי אנוש, מתוך רצון לתת מענה שלם ומותאם אישית לכלל העובדים בנס, תוך קיום דיאלוג שוטף עם העובדים והגברת השותפות, המעורבות ושביעות הרצון.

כל עולם התקשורת הפנים ארגונית שלנו מבוסס על תפיסות חדשניות של הנגשת המידע וזמינותו, התאמה אישית ופשטות המסר, כך שכל עובד ועובדת מכל מקום ובכל זמן יוכלו לצרוך את הידע הארגוני הרלוונטי להם. תפיסה זאת של הנגשה והתאמה מאפשרת חיבור חזק יותר ותחושת שייכות של העובדים לנס."

הפרס ניתן במסגרת כנס המצוינות השנתי של העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל, שהתקיים ביום רביעי האחרון. במסגרת הכנס, ניתנה במה לפרויקטים חדשנים ופורצי דרך בעולם משאבי האנוש ממגוון ארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי.

בשל אופייה הייחודי של נס, עם למעלה מ-3,000 עובדים אשר יושבים באתרי הלקוח ופזורים ברחבי הארץ, מתמודדת החברה עם הצורך לגשר על המרחק ולייצר תקשורת ישירה עם העובדים והגברת תחושת החיבור לארגון. חברת נס חווה את האתגרים העומדים בפני חברות גדולות בעולם הקריירה של ימינו החל מגיוס ושימור עובדים רב דוריים (X,Y,Z ), בעלי מאפיינים הטרוגניים רבים, ועד העובדה כי לצד האתגר של פיזור גיאוגרפי רחב, עובדים בחברה מגוון עצום של מומחים טכנולוגיים בעלי צרכים שונים זה מזה.

התהליך החדשני בנס התבסס על רב ערוציות, זמינות, נגישות ובחירת המסרים הנכונים ביותר לקהל המיועד – אין דרך אחת להעביר מסרים אלא יש להשקיע במספר ערוצי תקשורת שונים נגישים וזמינים כאשר חלקם מתבסס על אמצעים דיגיטלים וחלקם על עובדים ומנהלים שמעבירים את המידע בצורה אישית לעובדים ולקולגות שלהם. התכנית כללה מספר יוזמות חדשניות, אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מהשיח והתרבות הארגונית בחברה, ומטרתן לסייע בקיום דיאלוג שוטף והעמקת הקשר עם המנהלים והעובדים. דוגמה אחת היא הנגשת הטבות, פעילויות ואירועי החברה לעובדים ברחבי הארץ ע"י צוות הרווחה שמגיע לאתרים ובכך מעלה את השימוש בהטבות והשתתפות בפעילויות ומחזק את תחושת מחוברות העובדים לארגון. תכנית נוספת היתה תכנית "הכרישים" לעידוד חדשנות, יצירתיות ויזמות בקרב העובדים בארגון. תכנית זו כללה מעטפת שלמה שהחלה מעולמות התקשור החדשניים ועד למנטורינג וליווי מלא של העובדים אשר לקחו חלק בתכנית, שעד מהרה הפכו לשגרירי חדשנות ויזמות בשטח.
בנוסף, הוחלט להתמקד בתהליך בניית קהילות און ליין לצד אוף ליין בחברה עבור מנהלי השטח שנמצאים באתרי הלקוחות ומנהלים את העובדים, המשימות והפרויקטים באתרי הלקוח.

בתום תקופה קצרה של הטמעת התכנית, נרשמה עליה במספר פרמטרים המעידים על שיפור במחוברות עובדים. בין היתר נרשמה עליה משמעותית בהשתתפות עובדים בפעילויות רווחה ואחריות חברתית ואחוזי הגיוס באמצעות 'חבר מביא חבר' עמדו השנה על כ-60% מהגיוסים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה