חברה אחת מציעה מגוון מקיף של פתרונות לניהול ההון האנושי בארגון

חברה אחת מציעה מגוון מקיף של פתרונות לניהול ההון האנושי בארגון

סינריון, המתמחה בניהול המשאב האנושי בארגון, מציעה פתרון מקיף לניהול מחזור חיי העובד מהגשת מועמדות ועד לפרישה

שיתוף
אלי אבני - מנכ

מעמדו של מנהל משאבי אנוש השתדרג באופן משמעותי במרוצת השנים האחרונות והוא תופס מקום מרכזי בארגון המודרני. ההכרה בגורם האנושי כמנוע מרכזי להצלחת הארגון, לצד חדירתו של דור ה- Y לשוק העבודה, הן רק  שתיים מתוך מספר מגמות שהובילו לשינוי זה. כתוצאה, יותר ויותר ארגונים במשק משכילים להכיר בחשיבותו של אגף משאבי אנוש כגוף אסטרטגי – Business Partner – התורם באופן ניכר להצלחת הארגון כולו. אם לסכם את השינוי במעמדו של מנהל משאבי אנוש במשפט אחד, ניתן להגדיר זאת בצורה הבאה: מנהל משאבי אנוש הפך מספק שירותים ב למוביל עסקי בארגון.

משמעות הדבר היא שפעילותה של מחלקת משאבי אנוש חייבת להיות מחוברת לכלל הפעילות העסקית של הארגון והדבר בא לידי ביטוי במספר מישורים: מנהל משאבי אנוש נדרש להבין את הצד העסקי, להתחבר לתוצאות העסקיות שלו ולהתאים את מערך הפעילות במחלקה לאסטרטגיה העסקית הכלל ארגונית. פעילות מחלקת משאבי אנוש חייבת כיום להתבסס על מדדים כמיתים, וזאת בכדי לאפשר מדידה מדויקת של התרומה של מערך ההון האנושי לפעילות העסקית ולשורה התחתונה.

המעבר של מנהל משאבי אנוש מניהול טקטי לרמה האסטרטגית, מחייב שינוי מהותי בהקצאת משאבי הזמן של מחלקת משאבי אנוש. בעבר, 60% מההשקעה הארגונית הוקדשה לאדמיניסטרציה היומיומית, 30% מההשקעה הוקדשה למתן שירותים בארגון ורק 10% הוקצתה לטובת תכנון אסטרטגי. כיום המטרה היא להפוך את הפירמידה כך ש- 10% אחוזים בלבד יוקדשו לאדמיניסטרציה ובעוד שהדגש העיקרי יהיה על תכנון אסטרטגי. שינויים מרכזיים אלה בסדר העדיפויות במחלקת משאבי אנוש מחייבים פתרונות טכנולוגיים אשר באמצעותם ניתן יהיה ליישם תפיסות חדשניות אלו.

סינריון (לביא טיימטק לשעבר) מציעה מגוון פתרונות הנותן מענה מקיף לניהול המשאב האנושי, על פי הסיסמה שחרטה החברה על דגלה: מכוח אדם עד להון אנושי.  סינריון מאפשרת ניהול תהליכי עבודה מסונכרנים התומכים בכל שלב ממחזור החיים של העובד או במילים אחרות – נותנים תמונה של °360 אודות העובדים בארגון כשהם למעשה מחברים בין ניהול משאבי האנוש לפעילות העסקית הכלל ארגונית.

סינריון, רכשה זה מכבר את חברת ITR הקנדית ובנוסף, היא משמשת נציגה בלעדית בישראל של חברת Lumesse – המפתחת פתרונות תוכנה לניהול הכישורים בארגון Talent Management.

מגוון הפתרונות המקיפים שמספקת סינריון נותן מענה מקיף לארגון, החל מניהול מערך העובדים (WFM- Workforce Management) – משמע פתרונות מודולאריים לאוטומציה של תהליכי ניהול עובדים, כולל נוכחות והיעדרויות, תמחיר משימות וסידור עבודה, חישוב שכר ועוד.

גיוס עובדים (Synerion Recruitment) – ניהול דרישות, מאגר מועמדים וסינון באמצעות תהליך של זיהוי התאמה בין הגדרת המשרה והכישורים הנדרשים לבין כישורי המועמד, תוך תיעוד התהליך.

ניהול הכישורים בארגון (Talent Management) – פתרון מקיף ומשולב לזיהוי עובדים בעלי התרומה המרכזית ובעלי פוטנציאל לתרום לארגון בעתיד, יחד עם פתרונות משולבים לשימור ופיתוח העובדים הללו. כאשר המטרה המרכזית היא למקסם את המשאב החשוב ביותר בארגון – העובדים – יש  צורך קונקרטי בכלים האוספים את המידע אודות העובדים, מנתחים ומציפים אותו. דוחות, כלי בינה עסקית ו- Embedded Analytics (תצוגות גרפיות של נתונים בזמן אמת), מאפשרים להנהלה לקבל תמונה מקיפה, מדויקת ומהימנה אודות המשאב האנושי הקיים, כמו גם אודות הצרכים העתידיים בתחום, מה שמסייע בקבלת החלטות למימוש היעדים העסקיים, הנוכחיים והעתידיים של הארגון.

אלי אבני, מנכ"ל סינריון, בריאיון בלעדי למערכת HRus: "המטרה ששמה סינריון לנגד עיניה היא מתן פתרון טכנולוגי שלם, עדכני, מקיף ומודולארי הנותן מענה לצרכים של המשתנים של מנהל משאבי האנוש והארגון, היום ובעתיד. המהלכים האסטרטגיים האחרונים שעשינו – רכישת ITR ושיתופי הפעולה, כמו גם השקת פתרונות הנותנים מענה להתפתחויות טכנולוגיות, כגון Synerion Mobile – אפליקציית ה- Smartphone – מאפשרים לנו לממש מטרה זו ולהציע לשוק פתרונות טכנולוגיים ושירותים משלימים לניהול מלא של מחזור חיי העובד בארגון".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה