הרשת החברתית שמסיעה לעבודה

הרשת החברתית שמסיעה לעבודה

לעובדים נמאס מתחבורה ציבורית? רוצים לחסוך בעלויות נסיעה וליצור חברויות בין העובדים? רשת חברתית פנימית להסעות היא פתרון מעניין

שיתוף
הסעות לעבודה

הסעות לעבודה

הגעה נוחה לעבודה היא אחד הגורמים המשמעותיים בבחירת מועמדים ועובדים במקום העבודה הבא. עובדים שאין ברשותם רכב והם תלויים בתחבורה הציבורית מוגבלים מבחינה זו ואינם יכולים להגיע לאזורי תעשייה שונים, ומעסיקים באותם מקומות אף מציינים כחלק מדרישות החובה הגעה באמצעות רכב. גם במקומות עבודה שהתחבורה הציבורית בה פועלת בשפע – רבים העובדים שסובלים מתלות בזמני ההגעה של האוטובוסים והרכבות, ממסלולים ארוכים ומפקקים. עובדים בעלי רכב דואגים על החניה, הוצאות הדלק, הפקקים, העייפות של הבוקר ושל סוף היום ועוד.

פתרון חדשני שמציעה חברת Pick App, מאפשר לעובדים ולארגון לחסוך בעלויות ובטרדות אלה ולהגיע לעבודה בשקט נפשי: אפליקציה חדשנית מאפשרת לעובדים בארגונים להירשם להסעות לעבודה – להצטרף לנסיעות קיימות לפי מסלולים, או להציע לאחרים להצטרף לנסיעה וכך להתחלק בהוצאות.  השירות כולל הקמה של רשת נסיעות לעובדי החברה בלבד, מנקודות ומסלולים שונים ברחבי הארץ, השייכת רק לעובדי החברה. כך שעובדים יכולים לנסוע יחד לעבודה, לחסוך בעלויות דלק, להפחית את התלות בתחבורה הציבורית וכמובן גם ליצור חברויות בין העובדים.

כך תהפכו לארגון ירוק

ההסעות לעבודה הוא נושא נעשה מדובר בשנים האחרונות. במשך הזמן הוצעו פתרונות כמו הנתיב המהיר, חניון בו ניתן להשאיר את הרכב ומשם להגיע למספר נקודות באזור המרכז, "לוח טרמפים" ועוד. שוק העבודה כיום נוטה גם לטובת המועמדים והעובדים כי הסביבה היא תחרותית: המועמדים יודעים מה הם רוצים ובאילו תנאים לעבוד, וככל שהארגון יציע להם יותר – כך הוא ישמר אותם לטווח ארוך. כך המעסיקים נדרשים להקשיב לקולות השטח, ולפעול לרווחת העובדים.

מעסיקים שיפתרו או לפחות יקלו על העובדים בנושא הנסיעה לעבודה וממנה – יתרמו באופן זה לשימור העובדים. החדשנות והשימוש באפליקציה – תעשה את העבודה ביעילות, ותוריד ממחלקת משאבי האנוש/ התפעול את ההתעסקות בנושא ותעשה את הארגון לחדשני ומתקדם.
פיק אפ היא דרך חדשנית להצטרף להסעות קיימות ולארגן הסעות חדשות, בדרך ידידותית לכולם. יתרון נוסף וחשוב הוא חיסכון בזיהום אוויר. בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים מבקשים לפעול למען איכות הסביבה. הם פועלים להגברת המודעות, פועלים נגד מפגעים סביבתיים, חוסכים בנייר ועוד. הקמת רשת הנסיעות הפנימית תחסוך בדלק ובזיהום האוויר, ויסייע במיתוג החברה כארגון ירוק.

בעוד אנו שוקדים על גיוס עובדים חדשים ובמציאת טאלנטים – העבודה אינה מסתיימת לאחר חתימת החוזה, היא בהחלט רק מתחילה: כעת יש לעבוד על שימור העובדים. מובן כי עבודת השימור מוטלת גם על כתפיהם של המנהלים המגייסים, אך לא רק. אך את ההסעות לעבודה ניתן לשייך לפעולות הרווחה, עליהן ממונות מחלקות משאבי האנוש. רווחה לעובדים כבר מזמן אינה פריווילגיה השייכת לארגונים ותאגידי הענק בלבד, היא מזמן אינה נחשבת לשמנת – אלא להכרח. לקיחת אחריות על היסעים למקום העבודה במינימום עלויות – תפתור את בעיית הגעת העובדים ותביא לערך מוסף.

אין תגובות

השאר תגובה