החברות המובילות במדיניות תומכת בהורים עובדים

החברות המובילות במדיניות תומכת בהורים עובדים

הורים עובדים רבים מתמודדים מדי יום עם השאלה האם להביא בייביסיטר לילדים בזמן שהם בעבודה, לרשום את הילדים לצהרון או לבקש מסבא וסבתא שיבואו לשמור ולטפל

שיתוף
איזון בין עבודה ובית

איזון בין עבודה ובית

גם במאה ה- 21, הורות ועבודה לא תמיד מתואמים יחד. עם ימי מחלה של ילדים, מפגשים של הרגע האחרון בבית הספר ובגן, אספת הורים שמתנגשת עם שיחת ועידה, וכד'. כיוון שרוב העובדים עובדים מהמשרד ולא נמצאים בבית במשך היום, תמיד נחמד לשמוע על חברות המציעות הטבות שהופכות את האיזון בין ההורות והעבודה לקל יותר.

יותר ויותר חברות מתמודדות עם העובדה שרוב האנשים יהפכו להיות הורים בשלב מסוים, או שהם כבר הורים לילדים קטנים. חברות שתומכות בעובדים שלהן בשלבי ההורות השונים, מרוויחות עובדים רועים ופרודוקטיביים יותר, וכמובן נאמנים הרבה יותר לחברה. כך למעשה, החברות שומרות על הכישרונות שלהם ומצליחות למשוך כישרונות חדשים ביתר קלות.

להלן כמה מהחברות המובילות במדינות תומכת בהורים עובדים:

American Express

חברת אמריקן אקספרס עומדת לשנות את המשחק עם המדיניות החדשה שלה לחופשת לידה להורים. החל מ -1 בינואר 2017, AmEx תציע לעובדיה חופשת לידה בתשלום של 20 שבועות לכל ההורים החדשים, בתוספת שישה עד שמונה שבועות נוספים לאמהות שילדו עבור זמן ההתאוששות רפואית. החברה הבהירה כי הורים מאמצים, אומנים, ופונדקאים נכללים גם הם במדיניות החדשה הזו. AmEx מבינה כי על מנת להשיג את היעילות המקסימלית מן העובדים שלה שבקרוב יהיו הורים, הם צריכים לקבל טיפול נאות מהרגע הראשון. לדברי בכיר בחברה: "אנחנו מרגישים שמדיניות זו משקפת יותר את הצרכים של בסיס העובדים המגוון שלנו, ומציבה את האיזון הנכון בין הצרכים של העובדים לבין הצרכים העסקיים שלנו".

Patagonia

בחברת פטגוניה, אמהות מניקות שעובדות בחברה יכולות להביא לעבודה את התינוקת – כמו גם בן משפחה או מטפלת ממרכז הטיפול בילדים. והכל בתשלום החברה. המרכז לטיפול בילדים ממוקם במשרדי החברה בקליפורניה, כך שההורים יכולים לחמוק לבקר את ילדיהם במהלך היום, ואוטובוסים של החברה מעבירים את הילדים מבתי הספר המקומיים למרכז, לטיפול בשעות אחר הצהריים. עבור עובדים המנסים להפוך להורים, פטגוניה משתתפת בדמי האימוץ.

Google

ענקית הטכנולוגיה גוגל, מפורסמת בתרבות תומכת העובדים שלה ובשלל ההטבות המדהימות שהיא מספקת, ורבים מהיתרונות האלו הם לטובת עזרה להורים. לחברה יש ארבעה מרכזי טיפול בילדים ליד קמפוס מאונטיין ויו בקליפורניה. אמהות טריות מקבלות 18 שבועות של חופשת לידה בתשלום, והורים המתכננים לקחת תפקיד שווה בטיפול בשנה הראשונה של ילדם, מקבלים 12 שבועות בתוספת של 500 דולר במזומן.

SAS

בחברת SASדואגים לכל היבט בחיי הילדים של עובדי החברה ומציעים להם "קולג'" באתר החברה. תוכנית המלגות מאפשרת לילדים הצעירים לבלות את הקיץ בקייטנה במשרדי החברה בצפון קרוליינה. הקמפוס מציע מרכז בריאות ומועדון כושר ופנאי שבו עובדים יכולים לרשום את הילדים שלהם לשיעורי שחייה ופעילויות ספורט, גם לכל המשפחה. מרכז עבודה / חיים מציע משאבים וייעוץ בנושאים כמו הורות לבני נוער. הטיפול בילדים מסובסד והחברה מציעה לעובדים סיוע באימוץ ועוד הטבות ידידותיות למשפחה.

Goldman Sachs

חברת השירותים הפיננסיים Goldman Sachs, מציעה מגוון של תמיכה ממוקד הורה. 16 שבועות של חופשת לידה בתשלום, גם למאמצים ולפונדקאים. בחברה מוצעים חדרי הנקה, מטפלים לילד בבית או במשרד, ובנוסף, העובדים (והשותפים שלהם) העובדים במטה של העיר ניו יורק יכולים ללכת אל רכז הורות באתר כדי לבקש סייע במיון ביטוח בריאות ובחירתו. כאשר העובדים זקוקים לעזרה במציאת מטפלת או מעונות יום, הם יכולים להיכנס ללוח העזרה של Home-on-Home על רשת האינטראנט של החברה, שבה ההורים חולקים המלצות והצרכים לטיפול בילדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה