שיתוף

כשנה ורבע לאחר רכישת לינקדאין על ידי מייקרוסופט, הודיעה לאחרונה ענקית התוכנה מרדמונד על תחילת הסינרגיה בין שירותי ומוצרי החברות והפקת תועלת מהרכישה. מייקרוסופט הכריזה על כמה שיפורים בתוכנות האופיס, ובראשם האפשרות לשלב פרופילים מלינקדאין, עם תוכנת האאוטלוק. בספטמבר האחרון הדגימו נציגי החברה את היכולות שנוספו מעתה לאופיס 360, והראו איך ניתן להציג מידע מפרופיל הלינקדאין של המשתמש, ביישומים ובשירותים של מייקרוסופט.

השילוב מאפשר להוסיף ללינקדאין ולאאוטלוק כאחת, עושר רב ערך של תובנות, תמונות פרופיל, היסטוריית עבודה ועוד, ישירות מתוך תיבת הדואר הנכנס. כתוצאה מכך, לדוגמה, יוכלו משתמשי אופיס 360 לקבל תצוגה של פרטי הפרופיל של השולח, בלי לצאת כלל מתוך מתיבת הדואר הנכנס.

התועלת למגייסים

עבור מנהלי הגיוס יש כאן קפיצת מדרגה משמעותית. השילוב בין לינקדאין לאאוטלוק יאפשר להם למצוא מועמדים מהר יותר וביעילות רבה יותר. עם קבלת קורות החיים של המועמד אל תיבת הדואר הנכנס, הם יוכלו להגיע, בהקשת כפתור אחת באאוטלוק, אל כל נתוני התעסוקה, ההשכלה ושאר הנתונים של אותו מועמד, מלינקדאין. (בלי לצאת כלל מאאוטלוק).

אמנם, יש המפקפקים בכך שהשילוב בין הנתונים מלינקדאין לנתוני כרטיסי הפרופיל של אופיס 365 מהווה קפיצת מדרגה משמעותית. אבל יש להדגיש, כי הרעיון מאחורי השילוב הוא ליצור מקום עבודה מודרני יותר שיאפשר, לדוגמה, למגייס או למראיין, להגיע במהירות ובקלות אל כל נתוני המרואיין, השמורים בפרופיל הלינקדאין שלו ובכרטיס הפרופיל של אופיס, ולהצליבם, בלחיצת כפתור אחת.

שילוב לינקדאין ו-CRM

זאת ועוד, ניתן יהיה לשלב פרופילים מלינקדאין בפתרון ה-CRM של מייקרוסופט. כאן יוכל הארגון לקבל את שילוב הפרופיל של המשתמשים בתוך כלי ה-CRM ולשלוח הודעות InMail והודעות לינקדאין, ישירות מתוך פתרון ה-CRM.

פרט לשילוב עם לינקדאין הודיעה מייקרוסופט על עוד תכונות חדשות שהוסיפה לאופיס 365. ממדובר בתכונות המופעלות באמצעות ענן, שנועדו לחסוך זמן ולהניב תוצאות טובות יותר:

1. מתרגם ב- Word: החברה הודיעה על חידוש כלי התרגום הזמינים ב- Word. מעתה ניתן לתרגם קטעים שלמים של טקסט ואף מסמך שלם, ולסקור או לשמור את התוצאה כקובץ מסמך רגיל. המתרגם תומך ב-60 שפות, ומספק איכות ורצף. כדי להשתמש בפיצ'ר הזה יש לבחור בכרטיסייה, סקירה ו-Translate.

2. אופציית Tell Me: אופציה זו מאפשרת להקל את הגישה למידע הדרוש בעת עבודה ב-Word, באקסל וב- PowerPoint. כעת יכולים משתמשי אופיס 365 לחפש מידע בכל הארגון, לשתף קבצים שוטפים עם עמיתים ולהציג תצוגה מקדימה של שקפים, גרפים וטבלאות ממסמכים קודמים, עם תמיכה באנשים ובחיפוש מסמכים ב- Tell Me.

לדברי מייקרוסופט, שיפורים שבוצעו ביישומי הענן הופכים את ניהול הקבצים לקל יותר. בעת שהעובדים שלכם עובדים יחד על יותר קבצים, בכמה סוגי מכשירים, גוברת החשיבות של אפשרויות גישה לתוכן החשוב שלהם. מעתה אין עוד צורך לדאוג אם יש מספיק שטח אחסון במכשיר או אם ניתן לגשת לקבצים, בעת שהמשתמש נמצא בים באוויר או ביבשה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה