בנק איגוד: 50 מיליון ש' לתוכנית פרישה מועדפת לוותיקים

בנק איגוד: 50 מיליון ש' לתוכנית פרישה מועדפת לוותיקים

כ-40 עובדים עשויים להיענות לתנאי התוכנית, שמשמעותם 1.25 מיליון שקל לעובד, נוסף על תנאי הפרישה המקובלים בחוק

שיתוף

בנק איגוד מצטרף למתחריו בדיסקונט ולאומי, ומציע לעובדיו הוותיקים תוכנית פרישה מוקדמת בתנאים מועדפים. זאת כחלק ממהלך התייעלות שיצא לדרכו לאחרונה.

אם תתממשנה הערכות הבנק, 40 עובדים בגילאי 57-64 – כ-5% מעובדיו הקבועים של הבנק – עשויים לפרוש במסגרת התוכנית.

על-מנת להפוך את תנאי הפרישה למועדפים, הקצה הבנק תקציב של 50 מיליון שקלים, נוסף על תנאי הפרישה להם זכאים העובדים ממילא. במילים אחרות, מדובר בתוספת של 1.25 מיליון שקל למענק הפרישה של עובד ממוצע שיסכים להקדים את פרישתו.

במקביל, גם כן כדי לשכנע עובדים לפרוש כעת, הכריז הבנק כי בשבע השנים הבאות, עד סוף 2018, לא תתאפשר פרישה מוקדמת של עובדים בתנאים מועדפים.

תוכנית פרישה מועדפת
1.25 לעובד ותיק. פרייליכמן (יח"צ)

חיים פרייליכמן (בצילום), מנכ"ל הבנק: "התכנית מאפשרת לעובדים החשים שחיקה בעבודתם לפרוש מן הבנק בתנאים מועדפים, תוך שמירה על רמת חיים נאותה ופותחת הזדמנויות קידום בפני פקידים ומנהלים מוכשרים. יישומה יביא להתייעלות ויסייע בשיפור כושר התחרות של הבנק לאורך זמן, זאת על רקע התחזיות והאתגרים בפניהם ניצב הבנק בשנים הבאות".

חמי מורג, סמנכ"ל בכיר וראש אגף משאבים, הוסיף כי "מערכת יחסי העבודה בבנק אגוד מתאפיינת בכבוד הדדי, הבנה והידברות. אנו מציגים היום מתווה לפרישה מוקדמת ושינוי מדיניות המאפשר הצמחה של דור חדש, תוך התחשבות בדור הוותיק והבעת הערכה לעובדים ומנהלים שתרמו ממרצם ומיטב שנותיהם לבנק".

יצוין כי בתקופה האחרונה, הציעו תוכניות פרישה לעובדים וותיקים גם הבנקים לאומי ודיסקונט.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה