אופטומטריסט אישי לעובדי החברה – שירות הרווחה שכל ארגון צריך

אופטומטריסט אישי לעובדי החברה – שירות הרווחה שכל ארגון צריך

אלון נתנזון, מייסד ComSee: שירות האופטיקה לחברות הינו שירות רווחה ייחודי וחיוני לעובדים המאפשר להם לחסוך זמן יקר ומייעל את עבודתם מול המחשב.

שיתוף
אלון נתנזון, מנכ

אלון נתנזון, מנכ"ל Comsee

חברת ComSee יצרה סטנדרט חדש של שירותי אופטיקה אישיים לעובדים בארגון. החברה מספקת שירותי אופטיקה, כלומר החברה עורכת בדיקות ראייה לעובדים במקום העבודה  ומתאימה להם משקפי ראיה. למעשה, החברה מספקת לארגונים שירות 'אופטומטריסט החברה'.

"כאשר אנו מגיעים לארגונים, כמעט תמיד אנו שומעים מעובדי החברה ומנהליה שהגענו 'בדיוק בזמן'. רוב האנשים מספרים שהם דוחים את בדיקת הראיה השגרתית שלהם משום שאין להם זמן להקדיש לכך ומשום שזה מצריך מהם להתרוצץ", מספר אלון נתנזון, מנכ״ל ומייסד Comsee שהינו אופטומטריסט מוסמך בעל תואר הצטיינות באופטומטריה מאוניברסיטת בר אילן.

"אנו פותרים להם מייד במקום את הבעיה על ידי כך שמציעים את כל שירותי האופטיקה במקום העבודה, כולל בדיקת הראייה, התאמת משקפיים כולל משקפיים מיוחדים למחשב והתאמת מסגרות. אנחנו מביאים את המשקפיים המוכנים למקום העבודה ומוסרים אותם לעובדים".

אתם מביאים איתכם מלאי גדול של מסגרות?

"אנחנו אכן מביאים איתנו מבחר גדול של מסגרות מכל המותגים המובילים. יתרה מכך, אנו מגדילים את סיכויי ההתאמה המיטבית להעדפותיהם של העובדים על ידי הענקת אפשרות לבחור מסגרות מהאתר, טרם הגעתנו לארגון.

"יש לנו בנוסף לחנות פיזית גם חנות אינטרנטית שבאמצעותה העובדים יכולים גם לחפש את המסגרות המועדפות עליהם ולסמן אילו מסגרות הם רוצים שנביא איתנו".

האם מגיעים אליכם רק עובדים שמרכיבים ממילא משקפיים? או שגם כאלה שלא ידעו שיש להם צורך?

"למעשה, במקרים לא מעטים מגיעים אלינו גם עובדים שלא ידעו שהם צריכים משקפיים. אנשים שמתלוננים על עייפות מול מחשב וחוסר ריכוז. הם מגיעים לבדיקה שגרתית אצלנו, שלא היו מבצעים אותה אילו לא היינו מגיעים.

"פעמים רבות אנחנו מוצאים שניתן לעזור להם על ידי התאמת משקפי מחשב מיוחדים. למעשה, ההתמחות שלנו היא, בין השאר, התאמת משקפי אופיס לסביבת עבודה מול מחשב".

איך הכול החל?

"כיזם, זיהיתי את הצורך בעת שהייתי סטודנט בשנה השלישית לתואר באופטומטריה והחלטתי להקים את ComSee. גיליתי שגם לי עצמי אין זמן לכל הסידורים שקשורים בבריאות. מאחר ולמדתי אופטומטריה חשבתי שיכול להיות מועיל להגיע עד הלקוח.

"בשלב ראשון קניתי ציוד מתאים ומיוחד לבדיקות ראייה בתנאים טבעיים. כלומר, אין כאן חדר חשוך כפי שקיים בחנויות אופטיקה רגילות. לכן היה צורך בציוד שכאמור מתאים לתנאים של חדרי ישיבות בארגונים (תנאי הראיה הטבעיים שלהם). בנוסף, העסקתי אופטומטריסטים מקצועיים ומוסמכים".

בתוך כמה זמן היתה היענות מצד הארגונים?

"ההיענות היתה מהרגע הראשון. החברה הראשונה שפניתי אליה היתה משרד עורכי דין די גדול. הסברנו להם שאנחנו מעניקים לעובדים שלהם מענה וזה לא עולה להם דבר.

"התגובה של בעלי המשרד היתה: 'הגעתם בדיוק בזמן. אנחנו צריכים משקפיים חדשים ולא היה לנו זמן לטפל בזה'.

"כלומר, הם הבינו את הצורך באופן מיידי. אחד היתרונות בשירות הזה הוא כאמור שהוא לא עולה לארגונים מאום. החברות מקבלות את השירות בחינם.

"גם עובדים שרוצים לקבל יעוץ ראשוני לא צריכים לשלם. "ועבור מי שמעוניין לרכוש משקפיים, המחירים שלנו הם הכי נמוכים בישראל והשירות ברמה הגבוהה ביותר״.

חברת Comsee קיימת זה שש שנים, ועם לקוחותיה נמנות חברות מהגדולות בישראל ביניהן: אינטל, יבמ, מוטורולה, סמסונג, AIG, בזק בינלאומי, פסגות ואחרים.

"אנו עובדים עם עשרות חברות גדולות ועשרות אלפי עובדים נהנים משירות האופטומטריה שאנחנו מספקים בחברות", אומר נתנזון.

לדבריו, "עולם הארגונים הולך לכיוון של שירות אישי לעובד. המטרה היא להעניק לעובד כל שירות חיוני שהוא רגיל לקבל בחוץ, בתוך החברה עצמה. זה תורם רבות למיתוג המעסיק ומעביר לעובדים מסר שהמעסיק דואג לבריאותם ולרווחתם של העובדים".

איך מתבצע תיאום השירות מולכם?

"תיאום השירות הוא קל, גמיש ואינו מצריך כל מאמץ מצד הארגון. אנו שולחים למנהלות הרווחה קישור לטופס הרישום האלקטרוני וכל עובד שמעוניין להיבדק ממלא אותו. העובדים מציינים את השעות המתאימות להם לצורך הבדיקה ואנו מתזכרים אותם לקראת מועד הבדיקה".

פרטי קשר לתיאומים:

073-7528008 / מייל: info@comsee.co.il 

תוכלו לפגוש את אלון נתנזון ולשמוע עוד על שירות האופטומטריסט ש-Comsee מציעה בכנס משאבי אנוש שיתקיים ב-21 באוקטובר בכפר המכביה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה