6 מיומנויות שאנשי משאבי אנוש צריכים ללמוד היום

6 מיומנויות שאנשי משאבי אנוש צריכים ללמוד היום

החל מעיצוב ושיווק נכון של מודעת הגיוס, דרך למידת שפות חדשות לצורך ניהול גלובלי ועד לעיצוב גרפי, להלן כמה מהכישורים הדרושים כיום בתחום ניהול העובדים

שיתוף
קורס מקוון לעובדים

קורס מקוון לעובדים

עיצוב גרפי

אסתטיקה ועיצוב איכותי הם נדבך חשוב מאוד כיום בעיצוב מודעת הדרושים ומשפיעים מאוד על מתוצאות הגיוס. מנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס שמעוניינים להעצים את איכות המודעות ואת הנראות שלהן יכולים לשקול קורס מקצועי של עיצוב גרפי, בו נלמדים בין היתר האלמנטים החשובים שמעלים את מידת אטרקטיביות המודעות והפרסום
לימוד עיצוב גרפי משלב מומחיות בתכנות כגון: פוטושופ, Illustrator, וכלים פופולריים נוספים שמאפשרים ליצור עיצובים ויזואליים מרהיבים. תכנות אלו מהוות חלק חשוב ברכישת כישורים גרפיים והם בהחלט שווים את הלימוד.

שיווק אינטרנטי

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק אינטרנטי בכלל, מאפשרים לך למצות את כל פוטנציאל הקידום ברשת. אם מדובר במודעות דרושים שפרסמתם, באתר החברה, "בשיווק" החברה למועמדים פוטנציאליים וכד', כלי הקידום באינטרנט מאפשרים לכם להיות במקומות הראשוניים בחיפושי גוגל, מבחינת מקום עבודה. SEO ושיווק אינטרנטי ניתן ללמוד בקורס ייעודי שיבטיח את הבנתכם בתחום. עקרונות היסוד להגברת התנועה ברשת ע"י מדיומים כגון מדיה ומודעות חברתית, מלמדת אתכם את המכניקה של השיווק באינטרנט. בדרך זו תהיו מסוגלים להגביר את התנועה לאתר, ולרשתות החברתיות על מנת לגייס כישרונות לחברה.

שיווק באימייל

שיווק אימייל הוא כלי די חדש המאפשר לדעת כיצד להשתמש בכלי הדואר האלקטרוני שלך כדי ליצור את האימיילים האידיאליים שיעניינו אנשים לקרוא אותם. זה גם יעיל מבחינת פניה למועמדים וגם להעלאת מידת ההתייחסות למיילים שלכם מעובדי החברה הקיימים.

קופירייטינג

כדי לנסח מודעת דרושים מעניינת ומדליקה, עליכם להיות סוג של קופירייטרים. ההתייחסות ופהניה למודעת הדרושים שלכם מתחילה בכותרת מדליקה ומשכנעת, וממשיכה בנוסח המודעה. התחרות על מידע ברשת היא עצומה, ומודעות שכתובות בנוסח מדליק ומושך הן אלו שיזכו למירב ההתייחסות.

צילום

כישורי צילום ועריכת תמונות הן כלי חשוב ביותר לאנשי משאבי אנוש, שעושים שימוש בתמונות שממחישות את הווי החברה ואת העובדים הקיימים, על מנת לשווק אותה למועמדים חדשים, באינטרנט. ככל שהתמונות יהיו טובות, איכותיות וייעודיות יותר למטרה, כך מידת ההתעניינות בהן תגדל. לימוד צילום ועריכת תמונות יכול להיות יעיל מאוד בתחום משאבי האנוש כיום.

שפות

עם הגלובליזציה והתרחבות חברות וארגונים לסניפים בחו"ל, מנהלי משאבי אנוש פעמים רבות הופכים להיות מנהלים גלובליים ועליהם לנהל ולגייס עובדים בחברות זרות. למרות שהשפה האנגלית היא השפה הבינלאומית, לימוד שפות נוספות במקרה הזה, מהווה יתרון משמעותי. אם החברה שלכם גלובלית, חשוב ללמוד את השפה העיקרית המדוברת בארץ בה פועל אחד הסניפים שלכם. הדבר יאפשר לכם להתחבר ביתר קלות לעובדים המקומיים.

אין תגובות

השאר תגובה