5 חברות עם מותג מעסיק מצוין שמגייסות כישרונות מובילים

5 חברות עם מותג מעסיק מצוין שמגייסות כישרונות מובילים

חשיבות מותג המעסיק דובר פעמים רבות וכיום כבר ברור לכולנו כי חברות שלא עושות כל שביכולתם לייצר ולשווק מותג מעסיק אופטימלי, יתקשו בגיוס עובדים מוכשרים

שיתוף
starbucks

אך כיצד יוצרים את מותג המעסיק האולטימטיבי, זה שלא יותיר אף אחד מהמועמדים אדישים?!

להלן 5 חברות מוכרות עם מותג מעסיק מצוין:

L’Oreal

ענקית הקוסמטיקה לוריאל היא חברה פופולרית המושכת כישרונות לעבוד בה באופן עקבי ורציף. אולם בשנים האחרונות החברה התקשה לגייס כישרונות בכמה שווקים חדשים מולם היא פועלת, מה שהביא ל"שיפוץ" מותג המעסיק של החברה ומאמצי הגיוס.

לוריאל עשתה שימוש במסר העקבי והמוביל שלה ושווקה אותו באינטנסיביות גבוהה על מנת להמשיך ולהצליח בגיוס הכישרונות ואכן הצליחה.

מסר מותג המעסיק של חברת לוריאל:

חוויה מרגשת
חברה המספקת השראה
בית הספר למצוינות

האסטרטגיה תמציתית אך רבת עוצמה, מה שאפשר לחברה להמשיך ולגייס כישרונות על ברחבי העולם.

Google

חברת גוגל מדורגת תמיד בראש (או במקומות הראשונים) דירוגי החברות שהכי טוב לעבוד בהן. כיצד החברה מצליחה להתמיד בכך? בדיוק כפי שהם מנהלים את החברה כולה – ע"י חדשנות.

בפרויקט gDNA בחברה, Google השקיעה משאבים משמעותיים על מנת לקבוע כיצד עובדי החברה מתמודדים עם איזון בין חיי העבודה והבית (אחת הדאגות העיקריות של עובדי המילניום). התוצאות שהתקבלו לא רק אפשרו לגוגל לבצע שינויים על מנת לסייע לעובדים הנוכחיים להתמודד עם האתגר של האיזון המיוחל, אלא גם לפרסם את התוצאות ברחבי הרשת כמסר ממותג המעסיק לעובדים פוטנציאליים.

Starbucks

בדומה לפרויקט של גוגל, גם חברת סטארבקס עושה שימוש במגמות של העובדים הנוכחיים בחברה, על מנת למשוך כישרונות פוטנציאליים.

עובדי בחברה משתתפים בשיחות ברשת תחת האשטאג sbuxjobschat# באינסטגרם ובטוויטר ומשוחחים עם מתעניינים פוטנציאליים בעבודה בחברה תוך המחשת האווירה החברתית והיחס האידיאלי והחברי בין העובדים. סטארבקס ממתגת את עצמה כמקום עבודה המחויב באופן עמוק ומסור לעובדיו.

Salesforce

בשנת 2015, Fortune דרגה את חברת Salesforce בעשרת המקומות העליונים של מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהן. מותג המעסיק של החברה בהחלט משחק תפקיד בדירוגים הללו. Salesforce יישמה תכניות "חבר מביא חבר" פנטסטיות בחברה, עם תגמולים כגון טיסות במחלקה ראשונה ליעדים שונים, ותגמולים כספיים של 5,000 דולר, מה שהוביל לכמעט 60% של גיוסים חדשים. באמצעות סביבה מעודדת, עובדי Salesforce עצמם בצעו את הגיוסים ומיתוג המעסיק הגיע לשיא.

Acuity Insurance

בשנת 2015, חברת הביטוח Acuity Insurance מויסקונסין, דורגה במקום 3 ע"י Fortune ברשימת המקומות שהכי טוב לעבוד בהן. זאת בעיקר בשל מותג המעסיק והעקביות בפניות של מועמדים שהוא מעורר. החברה מציעה לעובדים הטבות מדהימות ומשקעות במיוחד, כגון: החזר שכר לימוד בלתי מוגבל, שבוע עבודה מצומצם, קרנות השתלמות איכותיות לעובדים, ותכניות בריאות משמעותיות וטובות. מה שהכי חשוב, Acuity Insurance מקפידה לערב את עובדי החברה בהחלטות העתידיות וביעדים הקרובים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה