הכירו את האפליקציות שייעשו לכם את החיים דבש

הכירו את האפליקציות שייעשו לכם את החיים דבש

אתר משאבי אנוש Talent Tribune מציג האפליקציות "החמות" ל-2015 שמבטיחות לכם ערך מוסף בעבודה

שיתוף
טכנולוגיה וגיוס עובדים

טכנולוגיה וגיוס עובדים

TalentBin

ממשק אקטיבי לגיוס מועמדים פאסיביים
60% מקרב המגייסים יגבירו השנה מאמצים לגיוס מועמדים פאסיביים. טאלנט-בין הינו כלי שתוכנן לאתר עבורכם את המועמדים הפאסיביים, על ידי סריקת הרשת לאיתור מועמדים העונים על הדרישות שלכם. האפליקציה סורקת את הרשתות החברתיות, אוספת וממיינת נתונים ומציגה המלצות למועמדים אופציונאלים עם מידע על איך / היכן ניתן ליצור איתם קשר כדי להתחיל את תהליך הגיוס.

.
ZAO
ממשק לניהול מערכת הפניות
על פי סקר שביצעה חברת, Jobvite 63%, מקרב המגייסים עומדים להגדיל את ההשקעה בבמערך הפניית חברים (חבר-מביא-חבר). זאו הינה אפליקציה המאפשרת תהליך קל ויעיל של הפניות, דרך גיימיפיקיישן, אינטגרציה לתכנים ברשת החברתית, הפצת פוסטים באופן אוטומטי, קמפיין דוא"ל וקמפיין מייל להפצת משרות חדשות. האפליקציה מאפשרת לעובדים לסייע לכם ביתר קלות לפרסם משרות, להביא חברים טאלנטים מהמעגלים שלהם וכן היא מאפשרת לכם לעקוב אחר הפעילות המבורכת הזו של העובדים ולתגמל אותם כראוי (ובזמן אמת).
 

Kira Talent
ממשק המציע דרך חדשה לראיון מועמד
תוכנה אשר עוצבה במיוחד על מנת להקל על המגייסים והמועמדים בשלב הריאיון. קירה-טאלנט מאפשר לכם לתזמן בקלות ראיונות עבודה עם מועמדים מרחוק וכמובן מועמדים עסוקים, ללא כל צורך בהתעסקות בסידורים לוגיסטיים. לאחר גמר הריאיון, ניתן לשתף עמיתים, מנהלים ושותפים לתהליך הגיוס בסרטון ולאפשר לכל אחד לדרג את הריאיון, תוך הצגת המועמדים לפי הסדר, לפי הדירוג שקיבלו. קירה-טאלנט מאפשר למגייס ליהנות מחוות דעת של יודעי דבר, לאחר מעשה, מבלי לצרף אותם לריאיון, מבלי לשלוח סיכומים ותקצירים… העיקרון כאן הוא שאחד מראיין אבל כמה אנשים יכולים "להיות נוכחים" בריאיון ולהוסיף את האימפוט שלהם באופן מידי (על ידי דירוג הריאיון).
 

 HACKERRANK

פלטפורמה לבדיקת ידע טכנולוגי של מתכנתים
האקר-ראנק הינה פלטפורמה שנועדה ללמידה ובחינת הידע של תכניתנים. זו נקודת המפגש שלכם עם אנשי תוכנה מוכשרים, שם תוכלו להתרשם מהעבודות שלהם, מהידע שלהם ובכלל לקבל מושג לגבי הרמה הכללי דהיינו בנצ'מרק. כמו כן, באמצעות האקר-ראנק תוכלו לבחון אד-הוק את המועמדים הפוטנציאליים כדי לוודא שיש להם את היכולת המקצועית הספציפית שאתם מחפשים, לפני שאתם מתחילים את תהליך הגיוס מולם.
 

WORKBOARD
פלטפורמה לניהול יעדים וביצועים
וורק-בורק הינו ממשק חדשני המאפשר לכם לקלוט עובד חדש ומיד לחבר אותו לתוכנית העוקבת אחר ביצועים ועמידה ביעדים. בכל פעם שהעובד עומד ביעד או עושה מעבר למצופה ממנו, הוא מקבל אייקונים של חיזוקים כדי להראות לו שהוא על דרך המלך.
 

Pingboard
פלטפורמה שמסייעת לעדכן/לסנכרן בין צוותים
פינג-בורד מסייע לאנשים וצוות להיות מחוברים, לעקוב אחר מקום הימצאות/לו"ז של אנשי צוות (כמו מי מחוץ למשרד כרגע) ולשתף מידע בצוות. אחד היתרונות בפינג-בורד טמון ביכולת של המערכת לסייע לעובדים חדשים להיקלט מהר ולעובדים ותיקים להכיר את כלל עובדי הארגון דרך משחק מחשב שמציג את מצבת הארגון, עם שמות, פרצופים ותפקידים. דרך מצוינת לקלוט מהר או להיזכר בשנייה אחת: מי זה מי ומי עושה מה בארגון.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה