תוכנות להגדלת הפרודוקטיביות של העובדים

תוכנות להגדלת הפרודוקטיביות של העובדים

רשימת תוכנות להגדלת הפרודוקטיביות ולמניעת הסחות דעת במהלך העבודה

שיתוף
תוכנות להגדלת הפרודוקטיביות

תוכנות להגדלת הפרודוקטיביות

מוטיבציה היא גורם חשוב מאוד להבטחת הפרודוקטיביות. עובדים שאינם מונעים משתעממים במיוחד כאשר הם מתמודדים עם שגרות מונוטונית. כמו כן, עובדים חסרי מוטיבציה יתקשו להחזיר לעצמם את ההתלהבות הדרושה כדי להשלים משימות מאתגרות. אחת הדרכים היעילות להניע עובדים היא באמצעות שימוש בשיטות טכנולוגיות .

משימות כגון: השלמת דוחות או תרומות רעיונות לפרויקטים ושינויים במדיניות ניתנות לשינוי כדי להפוך אותן למושכות יותר, מלהיבות או מעניינות.

גם הסחות דעת במהלך העבודה כגון אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, מקטינות את התפוקה ואת זמן העבודה של העובדים. הטכנולוגיה מסייעת גם בכך, ומציעה מגוון תוכנות לשמירה מפני הסחות והגדלת הפרודוקטיביות.

להלן כמה מהן:

Doctor’s time tracking

תוכנת Doctor’s time tracking software היא תוכנת מעקב המסייעת לצוותים להיות פרודוקטיביים יותר, על ידי כך שהיא פועלת ברקע במחשב של הצוות ומאפשרת למנהל הצוות לצפות בכל רגע נתון בדו"חות המופקים ברמה גבוהה ודקדקנית לגבי האופן שבו הצוות שלך מבלה את היום. תוכלו לראות באילו אפליקציות ואתרי אינטרנט חברי הצוות שלך משתמשים במהלך העבודה, וכאשר חברי הצוות מתחילים לבלות יותר מדי זמן באתרים "מסיחים" רשומים, התוכנה מספקת להם תזכורת ידידותית לחזור אל המסלול.

Boomerang

Boomerang הוא אפליקציה שעובדת עם ה- Gmail שלך כדי לעזור לך להשתלט על תיבת הדואר הנכנס שלך. התכונה העיקרית של כלי זה הוא היכולת לתזמן את התאריך והשעה המדויקים לשליחת דוא"ל. אתה יכול גם לבצע "בומרנג" של הדוא"ל כדי להשיבו לראש תיבת הדואר הנכנס שלך, אם אינך מקבל תגובה בתוך מסגרת זמן מסוימת לאחר שליחת הודעה.

RescueTime

RescueTime עבור ניהול זמן טוב יותר. האם תהית אי פעם בדיוק כמה זמן אתה מבלה בעבודה על דברים חשובים לעומת דברים לא חשובים לאורך כל היום שלך? RescueTime היא התשובה. התוכנה פועלת ברקע במחשב הנייד שלך ועוקבת אחר כמות הזמן שאתה משקיע ביישומים ואתרי אינטרנט. בסוף השבוע (או בכל מסגרת זמן שאתה מעדיף). לאחר מכן תקבל דו"ח מפורט המציג לך היכן בילית את הזמן במחשב. כך תוכל לשנות את הרגלי הגלישה שלך.

Evernote

Evernote היא תוכנה המסייעת לך להישאר מאורגן ע"י פנקס דיגיטלי. הפנקס מסונכרן עם הענן כך שתוכל לגשת לרשימות שלך מהמחשב או מהאפליקציה לנייד. ניתן גם לשמור תמונות והודעות מוקלטות קוליות כתווים.

15Five

15Five הוא כלי המאפשר לך לקבל בקלות משוב מן האנשים אותם אתה מנהל. אתה יוצר רשימה של שאלות שלוקח לחברי הצוות שלך כ -15 דקות להשלמה בכל שבוע, ולוקח למנהלים בערך 5 דקות לסקור ולספק משוב (ומכאן שם התוכנה). היא התגלתה כדרך מצוינת לקבל מעורבות שבועית בין חברי הצוות ואת הדיווחים הישירים שלהם.

StayFocusd

אם לא שמעת על StayFocusd, אתה כנראה עדיין הולך לאיבוד בנבכי התוכנות המוצעות. זוהי הרחבה המאפשרת לך להגביל את הגישה לאתרים שבהם אתה משתמש כדי להסיח את דעתך, ולשמור על הריכוז והזמן שלך לצורך השלמת משימות חשובות.

Todoist

Todoist הוא בדיוק מה שהוא נשמע כמו גם כל כך הרבה יותר מכך. התוכנה כוללת תכונות מועילות כגון: קביעת מועדים, תזכורות חוזרות ונשנות לגבי הפרויקט ותיוג קל שישמור אותך מאורגן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה